- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Helaas kan ook ik de strijd tegen kanker niet winnen.
Zo nu en dan blijf ik hier zeker regelmatig een kijkje nemen,maar dagelijks inloggen lukt mij niet meer.
Ik wil iedereen bedanken voor de pm berichten, belangstelling en warme woorden.
Ik heb altijd en nog steeds veel plezier beleefd hier op moviemeter.
Tot zover even....
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Hierbij betuig ik ook mijn medeleven mar007. Verder hoop ik dat je in een zeer korte tijd nog heel veel mooie dingen mag, gaan, én kan beleven.
Veel warmte toegewenst... Maikel.
p.s. probeer tot aan het eind ook positief te blijven (ook qua denken) denk aan de mooie dingen in het leven en jouw mooie ervaringen en herinneringen (naast alle ellende die je nu doorstaat en hebt doorstaan)...
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Jemig mar007. Wat heftig! Woorden schieten tekort. Take care...
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Daar sluit ik me graag bij aan. Heel veel sterkte Marja.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wow, wat vreselijk heftig nieuws. Sterkte gewenst Marja, op alle manieren. Weet dat je hier door iedereen erg wordt gewaardeerd.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Wow, wat vreselijk heftig nieuws. Sterkte gewenst Marja, op alle manieren. Weet dat je hier door iedereen erg wordt gewaardeerd.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Poeh, wat een bericht. Ik hoop dat je je door de site een beetje gesteund voelt. Veel sterkte en moed gewenst.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vreselijk. Altijd lastig hier op te reageren. Heel veel sterkte Marja.
Zinema (crew films)
-
- 10270 berichten
- 7276 stemmen
Heel veel sterkte toegewenst.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4511 stemmen
Even geen woorden voor, inderdaad heel veel kracht toegewenst.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Heel veel sterkte toegewenst mar007.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8280 stemmen
Tjemig, ik weet even niet meer uit te brengen dan: 'veel sterkte, mar007'
ikkegoemikke
-
- 3449 berichten
- 4886 stemmen
Hier word ik stil van. Veel sterkte mar007 !
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
De voorstelling dat je er niet meer zal zijn is op dit moment moeilijk te bevatten Marja.
Voor mij ben je een van de fijnste en prettigste MM users.
Ik kan alleen maar hopen dat de pijn met behulp van medicatie draaglijk is voor je.
Uit je bericht spreekt ook een soort van berusting, dat is bewonderenswaardig sterk.
Kracht zul je nog hard nodig hebben, en wens ik je daarom van harte toe.
Ons onvermogen om je iets meer te geven dan woorden is frustrerend.
Maar je bent er nog, en iedere dag, week, maand is gewonnen.
Tot nader...
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Beste Marja,
Ook van mij een enorme mentale hug.
Ik sluit me aan bij Brix die het mooi onder woorden weet te brengen.
Ik wens je heel veel sterkte.
Dying Rose
-
- 1315 berichten
- 3419 stemmen
Ik sluit me aan bij de berichten hierboven. Weet dat we aan je denken Marja.
We voelen ons machteloos, ook met onze woorden.
Je bent een heel sterke en moedige vrouw. Dat is niet iedereen gegeven.
Dikke knuffel van ons allen en veel sterkte!
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Vervelend nieuws. Sterkte!
Edit: ik kreeg alweer commentaar op mijn bericht. Zelf hou ik privé en film zeer strikt gescheiden. Bovendien is deze site zeer slecht beveiligd daartegen, iedereen kan zich hier zomaar inschrijven, en we weten vaak niks van mekaar.
Toch vind ik het wel vervelend nieuws om dit te lezen, om het even of het een bekende of onbekende user betreft. Dus dat is het eerste gedeelte.
Met het tweede gedeelte wens ik Marja veel sterkte toe. Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2550 stemmen
Nu ken ik je niet zo goed, maar voor wat het waard is: veel sterkte toegewenst.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Helaas kan ook ik de strijd tegen kanker niet winnen.
Zo nu en dan blijf ik hier zeker regelmatig een kijkje nemen,maar dagelijks inloggen lukt mij niet meer.
Ik wil iedereen bedanken voor de pm berichten, belangstelling en warme woorden.
Ik heb altijd en nog steeds veel plezier beleefd hier op moviemeter.
Tot zover even....
Dit is natuurlijk verschrikkelijk nieuws.
Ik ken je verder niet, maar ik heb je berichten bij meerdere films voorbij zien komen.
En ondanks dat het moeilijk is de juiste woorden te vinden om in deze situatie steun te geven, wil ik je (en je dierbaren) veel sterkte wensen in deze moeilijke periode.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik sluit me volledig aan bij bovenstaande tekst. Dat jij en je familie de kracht mogen vinden die jullie nodig hebben.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Het is met pijn in 't hart dat ik dit hier schrijf...
Vandaag bereikte mij het diep droevige bericht van het overlijden van Marja (ons hier bekend als mar007)
Dat ze haar gevecht tegen de kanker niet kon winnen had zij zelf al duidelijk gemaakt.
Het definitieve einde komt toch aan als een mokerslag.
Ondanks de pijn die ze leed gaf ze de moed niet op, en vocht tot ze niet meer kon in deze kansloze strijd.
Ze mocht slechts 48 jaar oud worden.
Dinsdag 27 mei heeft de begrafenisplechtigheid plaats in Lelystad, waar zij op 20 mei overleden is.
Ik denk dat ik niet de enige ben die haar hier op MM zal missen, gezien de reacties op haar mededeling van een tijdje geleden.
Voor mij was Marja een hele fijne warmhartige en sympathieke MM gebruikster, met wie ik via pm berichten vaak van gedachten wisselde.
Verdomd triest dat dat nu nooit meer zal kunnen.
Dat ze verlost is van haar pijn is het enige "positieve" dat hier te melden valt.
Een schrale troost voor degenen die haar moeten missen.
Vanaf deze plaats sterkte voor haar nabestaanden gewenst.
Ik weet dat dit bericht haaks staat op de titel van dit topic, maar het leek mij toch de juiste plaats, gezien de voorafgaande berichten.
Mocht ik dit verkeerd beoordeeld hebben, dan kan een van de moderators het bericht wellicht nog verplaatsen naar een passender topic.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat vreselijk zeg. Maar door haar mededeling hier laatst geen verrassing, helaas.
Ik weet niet of haar familie hier mee leest, maar ik wil ze condoleren en veel sterkte wensen. Ik kende Marja niet zo heel goed, maar heb haar berichten wel regelmatig gelezen. Het leek me een hele vriendelijke vrouw.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Helaas is het geen verrassing, maar wat is het toch van een intense oneerlijkheid dat zoiets gebeurd. Vooral wil ik de familie en al haar vrienden veel sterkte toewensen. Ze zal gemist worden.