- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Mochizuki Rokuro
-
- 18945 berichten
- 16694 stemmen
10 weken in New York! Lekker, heerlijke stad.
Werk of studie? Er zal toch wel ook tijd zijn voor leuke dingen - hoewel met die shutdown...
kos
-
- 46784 berichten
- 8928 stemmen
Ja, voor de draad ermee TOR, wat ga je doen?
Leland Palmer
-
- 23798 berichten
- 4935 stemmen
New York, ben er ook net geweest.. geweldige stad! Veel plezier/succes TOR!
mjk87 (moderator films)
-
- 14782 berichten
- 4636 stemmen
Prachtige stad, zeker ook voor vakantie, maar 10 weken lijkt me echt helemaal geweldig. Dat je er even wonen en werken/studeren mag.
Je weet dat het filmfestival daar nu draait? The 51st New York Film Festival | Film Society of Lincoln Center - filmlinc.com
narva77 (crew films)
-
- 12770 berichten
- 6559 stemmen
Veel plezier en succes in New York The One Ring!! 
Brix
-
- 19765 berichten
- 5196 stemmen
Take a bite of that big apple TOR and enjoy it 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
10 weken in New York! Lekker, heerlijke stad.
Werk of studie? Er zal toch wel ook tijd zijn voor leuke dingen - hoewel met die shutdown...
Studie, soort van. Ik doe een 8 weken durende workshop Filmmaking aan de New York Film Academy, startende vanaf maandag. Dat is een vrij intensieve, uitgebreide cursus van 6 dagen in de week van 9:00 tot 21:00. Er zal dus wel tijd zijn voor leuke dingen, maar vooral op de zondagen en het weekend ervoor en de week na de cursus. Het was een gevalletje van veel vliegen in een klap slaan. Ik wilde al lang een tijdje studeren of werken in het buitenland, maar tijdens mijn eigenlijke studie hier in Nederland kwam dat nooit echt uit. Verder wilde ik een goede filmcursus volgen en eens naar de VS gaan en nu kwam het allemaal goed uit.
Kortom: ik kijk er naar uit 
mar007
-
- 1151 berichten
- 949 stemmen
Ik ben aan het aftellen...volgende week ( 9 okt ) wordt ik opgenomen in het ziekenhuis.
Er staat mij een zware operatie te wachten met een zwaar en langdurig herstel.
Ik hoop na zo"n 10 dagen weer thuis te zijn.
Normaal gesproken log ik dagelijks in op mm, vanaf volgende week even niet meer.
Zodra het mij lukt kom ik hier zeker weer terug.
Tot die tijd probeer ik rustig te blijven en afleiding te zoeken door o.a films te kijken
en regelmatig hier op mm een kijkje te nemen.
Nou beste mede gebruikers ik zal jullie wel missen
in deze voor mij spannende tijden.
Brix
-
- 19765 berichten
- 5196 stemmen
Ik ben er zeker van dat alle MM gebruikers die je een warm hart toedragen voor het welslagen van de operatie en spoedig herstel zullen duimen Marja.
Ik in ieder geval.
Sterkte!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Veel sterkte en beterschap gewenst!
mjk87 (moderator films)
-
- 14782 berichten
- 4636 stemmen
Sterkte mar007. Ik ken het, heb ooit eens in m´m examenjaar 10 dagen gelegen na een operatie, dus ken de lengte. Ik was heel blij met voetbal op tv ´s avonds toen, maar ik lag ook in een privékamer, vanwege de zwaarte. Kan je betere met anderen liggen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23775 berichten
- 77493 stemmen
Sterkte mar007
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
Sterkte en een spoedig herstel, Marja!
Dying Rose
-
- 1316 berichten
- 3511 stemmen
Veel sterkte Marja! This too shall pass!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31293 berichten
- 5532 stemmen
Veel sterkte en een spoedig herstel!
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Sterkte lieverd! Laat je maar goed verzorgen.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Sterkte mar007, films kijken is altijd een goede afleiding 
mar007
-
- 1151 berichten
- 949 stemmen
Bedankt voor jullie warme reacties,tof 
Nog 4 nachtjes slapen en dan...Its Rambo Time
Nogmaals bedankt lieve mensen.
