- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Jij ook al? laatst werd ik ook al door drie negers voor Giel Beelen uitgemaakt. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hopelijk mochten die 3 negers Giel Beelen?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Is nou niet echt een compliment trouwens hoewel je dan wel een pretty girlfriend hebt.
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Hopelijk mochten die 3 negers Giel Beelen?
Geen idee, maar het is goed afgelopen 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Wees maar blij dat het niet die rappers waren die een keer bij Giel in de show waren en bijna met 'em op de vuist gingen 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja maar toen zei Giel toch dat dat geen rap was? Haha, op zich wel grappig, die gasten gewoon vertellen dat iedereen kan wat zij doen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ja hij nam ze aardig in de zeik (en terecht gheghe maar ja vraag ze dan niet langs te komen..) waarna d'r eentje doorsloeg.
maar ja mooie foto Querelle
Bardt1980
-
- 448 berichten
- 92 stemmen
Was dat niet die rapper Metz waar jullie het over hebben?
Of is dit weer een ander verhaal?
huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Is nou niet echt een compliment trouwens hoewel je dan wel een pretty girlfriend hebt.
Pretty golddigger.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Pretty golddigger.
Better, means you're rich.
soom
-
- 24924 berichten
- 2756 stemmen
Inderdaad leuke foto Montorsi, knappe jongen hoor
!! (Of zeg ik nu iets ergs?)
TragieStar.*
-
- 3475 berichten
- 1652 stemmen
Neehoor, hij is toch een knappe jongen, dat is alleen maar de waarheid 
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Ja dat hoor ik natuurlijk niet graag!
JacoBaco
-
- 10576 berichten
- 2420 stemmen
Iedereen is toch knap met een zonnebril op? 
Inkoppertje? (Behalve ik dan.)
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat torentje zorgt bij mij nog wel eens voor boze dromen, ik ben dat bergje met -10 opgeklauterd en daarbij menigmaal meters terug naar beneden gegleden. Een biertent was er in die tijd ook al niet 
Maareh mooie stad he 
TragieStar.*
-
- 3475 berichten
- 1652 stemmen
@JacoBaco, jij zou ook wel knap zijn met een zonnebril hoor 
Alleen ligt het eraan, welke zonnebril 
TragieStar.*
-
- 3475 berichten
- 1652 stemmen
Maar als je er zelf al goed uitziet verpest het alleen maar je mooie gezichtje dus dan hoeft het niet 
Brix
-
- 19726 berichten
- 5157 stemmen
Toch raar die indruk die je van een MM user krijgt wanneer je enkel zijn avatar kent, haha.
Die foto valt 300 % mee dus 
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Dat torentje zorgt bij mij nog wel eens voor boze dromen, ik ben dat bergje met -10 opgeklauterd en daarbij menigmaal meters terug naar beneden gegleden. Een biertent was er in die tijd ook al niet 
Maareh mooie stad he
Met tegen de 30 graden was het ook al een aardige tocht.
Praag is echt heel mooi inderdaad, bijna onaangetast authentiek. Qua uitgaangsleven wel een beetje een tegenvaller, maar ach.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik heb ook zo'n duikbootbril die mijn lelijkheid verbergt. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Praag is echt heel mooi inderdaad, bijna onaangetast authentiek. Qua uitgaangsleven wel een beetje een tegenvaller, maar ach.
Mwah, in een leuk restaurantje een halve kilo (!) vlees voor 7 euro wegkauwen, in de kroegjes dat wegspoelen met halve liters voor een euro, daarna naar de stripclub tussen hele hordes bezopen Engelsen die constant met elkaar aan het knokken zijn, toch mooie tijden
Ik zal de foto's er eens bij zoeken...
Maar dat was wel alweer een jaar of 5 terug...
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Ha het is wel wat duurder ja inmiddels. Halve liter betaal je 40-50 kronen voor (1.75-2 euro), eten waren we rond de 300 pp kwijt (12 euro). Wel veel Britten ja, en opvallend veel Amerikanen en Australiers. Weet niet, vond het een nogal nepsfeertje hebben. En veel irritante Afrikanen die je of drugs verkochten, of een gare tent binnen willen krijgen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
dan zijn die prijzen als een raket omhoog gegaan
in 1995 kostte een halve liter nog iets van 80 cent ofzo. Dat was leuk doorzakken in zo'n biertent.
Brix
-
- 19726 berichten
- 5157 stemmen
Na lang zoeken vond ik het negatief van die bewuste foto met het Ierse meisje (Jenny) en mijn (gehuurde) paard Diddy eindelijk terug.
Vandaag ben ik de afdruk gaan ophalen bij de fotozaak, en hier is-tie (om het verhaaltje af te ronden)