• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.897 stemmen

MovieMeter User Pics

zoeken in:

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Die onderste foto is echt grappig ja

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

boozebelly schreef:

Lekker verantwoordelijke ouders dan... Geen mens kijk om naar dat arme kind. Voor 't zelfde geld jaagt dat hele peloton erover in de eindsprint. Kun je krabben...

Ze stond onder toezicht van oma op het moment van de foto. Papa stond zelf bij de finish te kijken

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Ze wordt al "oud", Rokuro! De tijd vliegt.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

kos schreef:

Klopt. Ikke op bootje dan maar.

(afbeelding)

LOL. Ikke op bootje zelfde pet als kos (en Don Dijk)

(afbeelding)

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2409 stemmen

En ik heb op iedere foto altijd een soort van drankneus.

(afbeelding)

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

@JacoBaco:

Hoort thuis in topic 'biertje drinken'

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2409 stemmen

Ik ben bang van wel ja.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Noem het boer, noem het lomp...feit is wel dat er bijna nooit enige problemen zijn met zulke feesten. Dat kan je van nachtclubs in de stad niet zeggen.

Nachtclubs in boerendorpen ook niet anders Hier onlangs 20 km oost van Leeuwarden jongen van 16 in elkaar geslagen en volgende dag aan hersenbloeding overleden. Elke week wel vechtpartijen daar. Oost Friesland heeft een zelfde soort nachtclub, maar dat is minder boers geworden afgelopen jaren, wordt ook minder gevochten daar tegenwoordig (en beter op ID en shit gecontroleerd).

Madecineman schreef:

Shoarma Quaioub

Shoarmadude rules man! Top10 foto van dit topic serieus hehe.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

LOL, dat meisje kijkt ook echt van ; God, wat zit er nu weer naast me....

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Goldenskull schreef:

Elke week wel vechtpartijen daar. Oost Friesland heeft een zelfde soort nachtclub, maar dat is minder boers geworden afgelopen jaren, wordt ook minder gevochten daar tegenwoordig (en beter op ID en shit gecontroleerd).

Hier in het zuiden van Friesland is het nog zo'n beetje elk weekend raak. Al hou ik me liever met andere dingen bezig. Er kan tegenwoordig nergens meer een feest zijn zonder extreem veel beveiliging. Laatst in Groningen (koninginnennacht) hoefde je bijv. niks te flikken, zoveel van die lui liepen daar rond. Beetje jammer eigenlijk.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Madecineman schreef:

(quote)

LOL. Ikke op bootje zelfde pet als kos (en Don Dijk)

(afbeelding)

Zal ik mijn Yankees petje er dan ook nog maar eens opzetten? Wat zijn we ook een kuddedieren he

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Goldenskull schreef:

(quote)

Nachtclubs in boerendorpen ook niet anders Hier onlangs 20 km oost van Leeuwarden jongen van 16 in elkaar geslagen en volgende dag aan hersenbloeding overleden. Elke week wel vechtpartijen daar. Oost Friesland heeft een zelfde soort nachtclub, maar dat is minder boers geworden afgelopen jaren, wordt ook minder gevochten daar tegenwoordig (en beter op ID en shit gecontroleerd).

F**k me, ik wist niet dat dat in Quatrebras was... daar heb ik in jonger jaren nog menig avondje doorgebracht. Kom je ook uit de buurt Goldenskull?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

(quote)
Hier in het zuiden van Friesland is het nog zo'n beetje elk weekend raak. Al hou ik me liever met andere dingen bezig. Er kan tegenwoordig nergens meer een feest zijn zonder extreem veel beveiliging. Laatst in Groningen (koninginnennacht) hoefde je bijv. niks te flikken, zoveel van die lui liepen daar rond. Beetje jammer eigenlijk.

Sloeg nergens op in Groningen idd, je moest bv. al tien minuten omlopen om in de poelestraat en Peperstraat terecht te kunnen komen(de plek waar heel veel kroegen e.d. zitten). Hermetisch afgesloten door de politie, dikke bullshit

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

otherfool schreef:

F**k me, ik wist niet dat dat in Quatrebras was... daar heb ik in jonger jaren nog menig avondje doorgebracht.

Ik ook!

Ik groeide op in Bergum.

Q Jones

• 3526 berichten
  • 2890 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Zal ik mijn Yankees petje er dan ook nog maar eens opzetten? Wat zijn we ook een kuddedieren he

Lol ik heb ook een petje van de Yankees maar al ik die nog eens ga op zetten wordt het wel heel cliché

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat ik hem roze ga verven ofzo om me van de kudde te onderscheiden.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Lekker maan, een kerel met een roze petje.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

En gele billetjes.

(afbeelding)

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik denk dat ik hem roze ga verven ofzo om me van de kudde te onderscheiden.

Je was m toch kwijt?

Elineloves schreef:

Lekker maan, een kerel met een roze petje.

In de Giro d'Italia niet anders gezien. Ze werden bij bosjes verkocht: petjes bandana's shirts. Tutti Rosa

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)

Je was m toch kwijt?

Als Kos hem weer terug geeft.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Ik ook!

Ik groeide op in Bergum.

OK dan, ik in Buitenpost.

Zo'n rose petje moet ik trouwens ook nog wel ergens hebben, van de Gironingen...

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

O.K., petjes en mutsjes hebben we gehad, nu is het tijd voor hoeden, en daar heb ik er er een hele stapel van (maar één is ook wel genoeg denk ik )

Uiteraard 'cowboyhoed', wat had je anders verwacht?

(foto's dateren van een week geleden)

(afbeelding)

(afbeelding)

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Loop je ook als cowboy over straat?

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Stoere foto's!

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

@ kappeuter:

Zeker weten!

Wanneer ik er zin in heb doe ik dat gewoon.

Maar wel 'ongewapend' natuurlijk. ; en niet met sporen aan wanneer er geen paard in de buurt is, haha)

Niet zo ongebruikelijk hier in de regio, want het wemelt er van de western-riding liefhebbers en C&W fans (western-riding manèges in de buurt)

Tot voor kort was er hier zelfs een western shop.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

F**k me, ik wist niet dat dat in Quatrebras was... daar heb ik in jonger jaren nog menig avondje doorgebracht. Kom je ook uit de buurt Goldenskull?

Idd in Quatrebras (Club Q) ja. Kom daar zelf nooit, ging vroeger wel regelmatig naar TDF (die andere discotheek, in west-Friesland (typo in vorige bericht, waar Oost staat)). Kom zelf uit Leeuwarden. Ga tegenwoordig meer uit in Leeuwarden (weekend) of gewoon in Groningen (doordeweeks), waar ik studeer en woon.

@Harmjan, Groningen Queensnight kon je idd je kont niet keren of er stond politie voor je neus. Die hekken sloegen echt nergens op, je werd sowieso overal wel aardig geplet .

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Heb ik ook weer eens een man gezien die zijn laarzen over zijn broek heentrekt. Skinny jeans, Brix?

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Leuke foto's Brix!

Vind dat western ook altijd wel wat hebben, zoals je dat altijd in films ziet dat ze met z'n allen in zo'n schuur aan het feesten zijn, met een groep linedansen Gezellig hoor, ik hou er altijd wel van (al zat misschien niet zo in het echt gaan, dat weet ik eigenlijk niet) Lekker stoer ook dat je er gewoon mee over straat loopt!

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

Elineloves schreef:

Heb ik ook weer eens een man gezien die zijn laarzen over zijn broek heentrekt. Skinny jeans, Brix?

Doe ik niet altijd hoor.

De schachten van de laarzen die ik op de foto's draag zijn nogal wijd, en lenen zich ertoe.

De jeans zijn echt western model, met hoge taille, en rechte legs..

Maar niet echt 'skinny' type, want dat zit niet lekker bij paardrijden.

Vroeger droeg ik die wel, moest je zowat met een schoenlepel aantrekken, haha.

Die waren niet eens zo te koop, maar liet je nauwer maken.

Laarzen móesten er toen overheen, eronder ging echt niet.

Daar heb ik ergens nog wel een fotootje van liggen.

Eens zoeken.

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

@ Eline:

Já, gevonden die foto met de 'skinny'jeans.

Precies 30 jaar geleden gemaakt tijdens een optreden in Aken (achter de beroemde Dom kathedraal)

Aan en uittrekken van zo'n 'jeansvelletje' was een hele toer.

De rits ging soms alleen met een tangetje dicht , haha..

(afbeelding)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.