- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Je bent nu zeker al bezig met dingen verzinnen voor volgend jaar?
Nou dat valt eigenlijk wel mee. Meestal beginnen we in november/december eens wat na te denk over de optocht.
Wel zijn er zo door het jaar heen van die spontane ingevingen. Die shoarmaboeren is bedacht toen ik met een maatje (rechts op de 2e foto) op duikvakantie was in Egypte. Die kwam mij 's ochtends ophalen en zag de satellietschotel op het balkon van mijn onderburen en had toen het idee van; "Wij hebben een grote schotel". Toen we in Egypte ook nog die mutsjes tegenkwamen was de rest eigenlijk geschiedenis.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hè Don, alwéér een foto?
![]()
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Er zijn weleens van die momenten waarop je spontaan homo wil worden. 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Dat kan gewoon elke nacht als je uitgaat hoor
.
Weet zeker dat de mensen het niet leuk zullen vinden als er rond 3u 's nachts nog een groepje jongeren op straat zit rond te hangen met een blikje jupiler in hun handen en lawaai makend heel stad doorloopt.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Meen je dat? 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Met 'bij ons' bedoel je Nijmegen? Daar weten ze dan ook niet wat carnaval is. Sowieso is de helft van de mensen die uitgaat met carnaval in Nijmegen niet eens verkleed.
Nou, niet eens verkleed... niet goed verkleed idd.
En carnaval is er al jaren niet echt meer zoals het was.
In een stad als Den Bosch gebeurd er met carnaval nooit wat en daar is het toch echt overal afgeladen vol. Op een normale uitgaansavond is er meer mot.
In Den Bosch heb ik ook carnaval gevierd en dat ging ook al behoorlijk los.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Er zijn weleens van die momenten waarop je spontaan homo wil worden.
Vind je Don aantrekkelijk, of alleen z'n billetjes?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Jij bent erbij en het gaat meteen weer mis hoor.
Maar er gebeurd echt minder dan op een normale uitgaansavond. Vraag maar aan politie en verplegend personeel. Natuurlijk wordt er gevochten, maar dat is normaal als er zoveel mensen samenkomen.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Jij bent erbij en het gaat meteen weer mis hoor.
.
Touché.
.
Nee, was best agressief gebeuren daar. Maar goed, was misschien toeval.
Als er veel mensen, met name kerels van 16 tm 25, de hele dag staan te zuipen is dat tegenwoordig toch wel een garantie op ellende.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Inderdaad. Dat soort mensen verpesten het voor anderen. Gaan ze allemaal maatregelen nemen, zoals hier in Maastricht, dat je op het Vrijthof nog geen biertje meer mag drinken.. sjongejonge. Gezellig zeg!
Om maar te zwijgen over die dronken, vervelende studentjes die constant tegen je been aan lopen te rijden met een plastic bekertje bier in de hand.
Maarja.. dit wordt een carnavalsdiscussie, en geen user pics discussie meer. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zelfde pet als mij
die ik al een tijdje kwijt ben.... 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Gezien de financiele situatie op Griekenland begin ik wel een beetje aan kos te twijfelen nu inderdaad.. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Zelfde pet als mij
die ik al een tijdje kwijt ben....
'' ALS IK '', DONNIE! 
Goh, is dit nou al de tweede keer vandaag? Echt? Really? And guess what! Je kunt nu geen wiskunde opmerking meer maken.. haha! 
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Inderdaad. Dat soort mensen verpesten het voor anderen.
Al kan een potje knokken natuurlijk ook weleens vet zijn 
Maar goed, nu dan maar terug on-topic
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Gisteren finishte de Giro etappe op zo'n 300 meter van mijn huis.
Velen denken dat Tyler Farrar de etappe won (bovenste foto), maar bijna niemand is het opgevallen dat een klein meisje op een driewielertje de streep eerder passeerde (onderste foto).

Bombong
-
- 480 berichten
- 2704 stemmen
Die Farrar heeft het nakijken! Ongelooflijk zoals het nieuws dat we op tv krijgen voorgeschoteld wordt gemanipuleerd 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Gisteren finishte de Giro etappe op zo'n 300 meter van mijn huis.
Velen denken dat Tyler Farrar de etappe won (bovenste foto), maar bijna niemand is het opgevallen dat een klein meisje op een driewielertje de streep eerder passeerde (onderste foto).
(afbeelding)
(afbeelding)
Hehe, grappig. Dat is de Croeselaan in Utrecht toch? Die Rabobank hebben "wij" gebouwd 
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1917 stemmen
Lekker verantwoordelijke ouders dan... Geen mens kijk om naar dat arme kind. Voor 't zelfde geld jaagt dat hele peloton erover in de eindsprint. Kun je krabben...
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Zo'n vaart zal het niet gelopen (of gefietst, whatever) hebben.