• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.229 gebruikers
  • 9.386.805 stemmen

MovieMeter User Pics

zoeken in:

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Jaja, je kunt beter jouw oneliner verklaren..

Hoe kom je erbij dat er bij carnaval nooit problemen zijn? Elke carnavalsdag barst het van de vechtpartijen en dronken idioten die van alles slopen.

Net alsof er in nachtclubs in 'de stad' altijd grote problemen zijn...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zeg nergens dat er in die clubs altijd grote problemen zijn. Je zit mijn woorden te verdraaien. Ik zeg dat er met carnaval e.d. vaak weinig gebeurd in negatieve zin. In steden hoor je toch veel vaker over steek en vechtpartijen.

Maar ik vind beide locaties altijd wel leuk om te bezoeken hoor

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Carnaval is toch ook in steden. . is echt niet alleen in dorpen of zo.

jarno1975 (moderator series)

• 10973 berichten
  • 2794 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Noem het boer, noem het lomp...feit is wel dat er bijna nooit enige problemen zijn met zulke feesten. Dat kan je van nachtclubs in de stad niet zeggen.

Heb je inderdaad gelijk in. Maar dat is ook wel te verklaren. Laat ik het er maar op houden dat er een ander slag volk op af komt.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ik had eens ruzie met carnaval, zei de beer: "het is dat het carnaval is, anders had ik je keihard op je bek geslagen".

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Problemen met carnaval worden ook meestal veroorzaakt door lui die geen donder van carnaval snappen... Die gaan 'min of meer verkleed' de stad in en zuipen zich helemaal klem Tja, leuke carnaval zo

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Carnaval is toch ook in steden. . is echt niet alleen in dorpen of zo.

Allebei ja. Maar ik bedoel dat er bijna nooit wat fout gaat in die dagen. Af en toe een bezopen iemand die een klap krijgt. Het blijft allemaal erg gemoedelijk. En Carnaval vieren ze lang niet overal. Ik zou niet in Amsterdam of Den Haag Carnaval willen vieren. Dat is in de Achterhoek of Brabant veel leuker.

Q Jones

• 3526 berichten
  • 2890 stemmen

Ja idd je hebt altijd van die maloten die met carnaval alleen op ruzie uit zijn en dan denken ze opeens dat ze helemaal de man zijn als ze iemand hebben geslagen. Zulke mensen vind ik altijd zo triest.

Ik ben trouwens geen boer maar ik moet zeggen dat ik het met carnaval altijd wel naar mijn zin heb.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Carnaval is iets voor vrolijke idioten. Je gaat toch niet vrijwillig in één of ander Zorro-pakje rond huppelen?

Heeft overigens niks met boeren te maken, die vergelijking snap ik ook niet helemaal eigenlijk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Carnaval is iets voor vrolijke idioten. Je gaat toch niet vrijwillig in één of ander Zorro-pakje rond huppelen?

Heeft overigens niks met boeren te maken, die vergelijking snap ik ook niet helemaal eigenlijk.

Wat boeit het? Overigens is een normale boerenkiel of weet ik wat voor standaard iets toch ook al gewoon goed. Niks opvallends aan doen is gewoon dom als je carnaval gaat vieren.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Gewoon géén carnaval vieren.

Q Jones

• 3526 berichten
  • 2890 stemmen

Wij hadden met carnaval gewoon het shirt van onze vrienden groep aan gedaan.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Hoe kom je erbij dat er bij carnaval nooit problemen zijn? Elke carnavalsdag barst het van de vechtpartijen en dronken idioten die van alles slopen.

Dat denken spijtig genoeg de meeste mensen. Met carnaval in onze stad is er vrijwel geen één vechtpartij plaatsgevonden. Als je dan zaterdagavond naar een fuif gaat dan is het hier gegarandeerd dat er klappen vallen.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik zou nooit als Zorro gaan maar waarom niet? Carnaval is één van de enigste dagen waar dat je echt los kunt gaan. En verkleden maakt het nog leuker.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ieder zn ding toch?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kevin13 schreef:

Carnaval is één van de enigste dagen waar dat je echt los kunt gaan.

Dat kan gewoon elke nacht als je uitgaat hoor .

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Don Dijk schreef:

Carnaval is iets voor vrolijke idioten.

Ik reken me met plezier tot die categorie Iedere dag met carnaval wat anders. Dit jaar vrijdag als panfluit Inca, zaterdag als kuiken, zondag als piloot, maandag als shoarmaboer en de laatste dag traditioneel in boerenkiel.

(afbeelding)

Voor de optocht (ikke links)

(afbeelding)

Shoarma Quaioub

(afbeelding)

Shoarma quaioub later op de avond met traditionele dans

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Kevin13 schreef:

(quote)

Dat denken spijtig genoeg de meeste mensen. Met carnaval in onze stad is er vrijwel geen één vechtpartij plaatsgevonden.

Nou, dat is bij ons wel anders.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Madecineman, die foto's zijn écht leuk!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Die 2e foto is natuurlijk briljant.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Ik vind die laatste super, eeecht zoooo'n schot in de roos. Ik hoor het 'ahhhh gammala gammala' al bijna.

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Dank je, ook erg veel lol gehad weer dit jaar. De Marokkaanse cassiere bij de AH lag echt helemaal in een deuk toen wij daar in die outfit blikjes bier kwamen kopen (met zwaar accent natuurlijk)

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Haha, ja ik geef toe, deze foto's zijn best leuk!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Geen 'verkeerde' marokkanen tegen het lijf gelopen die het niet zo konden waarderen?

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Nee, die vieren geen carnaval

Die bovenste foto waarbij we de optocht liepen als 2 piloten op zoek naar hun 'zwarte doos' daar hebben we ook even over nagedacht of we dat konden maken... Maar gelukkig ziet nagenoeg iedereen wel de grap. Er loopt in Tilburg ook altijd een Antilliaanse muziek/dansgroep mee en die konden er ook om lachen Ik heb iig nog nooit iets echt vervelends meegemaakt met carnaval.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Je bent nu zeker al bezig met dingen verzinnen voor volgend jaar?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

Carnaval, wat is dat?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Het blijft allemaal erg gemoedelijk

En anders word je gemoedelijk op je bek geslagen.

kos schreef:

Nou, dat is bij ons wel anders.

Met 'bij ons' bedoel je Nijmegen? Daar weten ze dan ook niet wat carnaval is. Sowieso is de helft van de mensen die uitgaat met carnaval in Nijmegen niet eens verkleed.

In een stad als Den Bosch gebeurd er met carnaval nooit wat en daar is het toch echt overal afgeladen vol. Op een normale uitgaansavond is er meer mot.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

BoordAppel schreef:

En anders word je gemoedelijk op je bek geslagen.

Broertje van Theo Maassen?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.