- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Nee hoor, Dat is gewoon een wachter bij de Indische Waterlelies in de Efteling. 
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Nee, die staat in de efteling. Dat is ook uit het album van Suske en Wiske en de Efteling Elfjes 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen

Even een wat duidelijkere foto van mij. Weer sorry voor de grootte.. In de bus waarmee we naar Six Flags gingen. Wel al een tijdje terug alweer.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ik zie alleen een blikje cola. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Vanilla dan nog wel. En in die bus ben je naar Six Flags gegaan? 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
En in die bus ben je naar Six Flags gegaan? 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Leuk meisje, vies drankje 
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
:)
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Dat schijnt, naar wat ik heb gehoord, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat de foto niet duidelijk zou zijn. 
Leuk meisje, vies drankje 
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Je ziet je gezicht niet daarom kun je amper een voorstelling maken.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Vanilla Coke, verkopen ze dat nog?!
Raar, vroeger dronk ik het bij de vleet. Nu vind ik het echt vies.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
doe eens een wat duidelijkere foto soom 
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Leuke foto, Soom 
Cola Vanilla maakt de foto af, heerlijk drankje 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Vanilla Coke, verkopen ze dat nog?!
Raar, vroeger dronk ik het bij de vleet. Nu vind ik het echt vies.
doe eens een wat duidelijkere foto soom 
Helaas, dit was de beste foto die ik had, die vrij recent is.. Op andere foto's sta ik vrij raar, dus plaats ik die liever niet.
Leuke foto, Soom
Cola Vanilla maakt de foto af, heerlijk drankje
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen

Een telefoon met camera en gemakkelijke photoshopeffectjes zijn kei gaaf
.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Die van Bert1 had ik al eens eerder gezien in dit topic. 
BlueSword
-
- 1725 berichten
- 0 stemmen
zo'n beetje enige 'duidelijke' foto op mijn pc, nog met webcam ook, niet zelf gemaakt dus niet eens geposeerd als lijkt dat wel zo. 

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Waar blijft toch die foto van jullie Rian !
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
http://www.moviemeter.nl/forum/2/89/1920
scorrl naar beneden en je ziet haar 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Waar blijft toch die foto van jullie Rian !
Heb ik een foto van ons beloofd dan? dacht het niet toch. 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Nou aangezien je het bijna bij elk bericht over je vriendje hebt, kun je best verwachten dat Mikoz denkt dat hier ook iets over jullie beide komt. Een foto dus! 
Maar niet dus. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Nou aangezien je het bijna bij elk bericht over je vriendje hebt, kun je best verwachten dat Mikoz denkt dat hier ook iets over jullie beide komt. Een foto dus! 
Maar niet dus. 
Ik laat graag merken hoe trots ik ben op mijn vriend, ben enorm gek op hem vandaar dat ik hem misschien veel noem.
Als mensen dan gelijk gaan denken dat er foto's komen (wat een stuk persoonlijker is dan iemand vaak noemen), zal ik daar in het vervolg even op letten.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ik laat graag merken hoe trots ik ben op mijn vriend, ben enorm gek op hem vandaar dat ik hem misschien veel noem.
Je kunt het ook wel een beetje overdrijven, natuurlijk.. Wat is er trouwens zo onwijs persoonlijk aan een foto van jullie samen? Het is toch alleen maar leuk om de andere gebruikers te laten zien hoe gek jullie wel niet zijn op elkaar, door middel van een foto? Het zou alleen maar een foto zijn. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk? kan mij weinig boeien. Ik laat dat graag aan mijn partner zien, en niemand anders.
On topic please..
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ik laat dat graag aan mijn partner zien, en niemand anders. On topic please.
Jullie hebben het toch best redelijk vaak over elkaar, zeggen op Moviemeter zelf, dat jullie zo ontzettend gelukkig zijn met elkaar. Geen wonder dat mensen dan nieuwsgierig worden naar jullie. Jullie laten ook geen kans onbenut om te vertellen hoe dol jullie op elkaar zijn, en hoe trots en blij jullie zijn dat jullie elkaar hebben gevonden, en dat jullie elkaar zo schattig en lief vinden, dat jullie waarschijnlijk nooit meer uit elkaar zullen gaan.
En als iemand dan vraagt om één foto, om de woorden om te kunnen zetten in iets dat iedereen kan zien, is dat ineens persoonlijk en privé? Beetje raar hoor. Een foto is maar een plaatje, een momentopname van een ogenblik trouwens..
Maar goed, je hebt gelijk. On topic maar weer. 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen