- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Brix
-
- 19765 berichten
- 5196 stemmen
Dank voor de positieve reacties mensen, dan mag ie blijven 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2557 stemmen
Mag de mijne blijven, mensen?
Ik had een avatar van Sweinsteiger zelf genomen, past mooier bij en vult het helemaal compleet.
Brix
-
- 19765 berichten
- 5196 stemmen
Ik word alsmaar vrolijker door die reacties.
De kosten van die (te dure) hoed zijn er al ruimschoots door vergoed 
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Ik ben het wel met Minotaures eens in de kwestie Sweinsteiger 
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Het groepsdoek van "ons" dat bij bijna elk uitduel voor het uitvak hangt.

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Vind het maar een vage en lelijke avatar sorry. En nee niet omdat er Ajax op staat
Foto komt gewoon niet tot z'n recht als avatar.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Eens. Tijd voor een andere hobby Robert 
Brix
-
- 19765 berichten
- 5196 stemmen
Beetje wazige foto helaas.
Weergave van het gevoel dat je krijgt na het nuttigen van een te grote hoeveelheid van het (sponsor?) product, waarvan de naam boven in beeld te zien is? 
Er zal toch wel een betere foto van die "vlag" bestaan?
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Vind het maar een vage en lelijke avatar sorry. En nee niet omdat er Ajax op staat
Foto komt gewoon niet tot z'n recht als avatar.
Ook eens. Doe dan die vorige. Ook Ajax, maar een beetje duidelijker en een stuk mooier. 
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Die wazigheid komt natuurlijk ook door de hoeveelheid rook die er uit de rookmachine kwam he 
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Zegt degene met een lelijk, rood vlakkie
Maar ik zat al na te denken over een andere hoor 
Leland Palmer
-
- 23798 berichten
- 4935 stemmen
Een avatar van een voetbalteam suckt sowieso balls hier op een filmsite, doe dat lekker op een voetbalforum ofzo. 
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Dacht er net toevallig ook weer aan om er eentje van een film te doen. The night HE came home! Zo'n beetje de beste horrorfilm aller tijden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Een avatar van een voetbalteam suckt sowieso balls hier op een filmsite, doe dat lekker op een voetbalforum ofzo.
Welnee. Ben nog steeds tevreden over de mijne, met Jantje Vertonghen en de kampioensschaal 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Enkele off-topic berichten verwijderd.
Hannibal
-
- 9399 berichten
- 3323 stemmen
Nemen jullie me nog wel serieus met mijn nieuwe avatar?
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Nee.
Mag dat? Ja dat mag! 



