• 16.986 nieuwsartikelen
  • 181.460 films
  • 12.519 series
  • 34.640 seizoenen
  • 654.181 acteurs
  • 200.202 gebruikers
  • 9.449.090 stemmen
Avatar
 

Waarom koos jij je avatar?

zoeken in:
avatar van Brix

Brix

  • 19765 berichten
  • 5196 stemmen

Dank voor de positieve reacties mensen, dan mag ie blijven


avatar van sweinsteiger

sweinsteiger

  • 2278 berichten
  • 0 stemmen


avatar van sweinsteiger

sweinsteiger

  • 2278 berichten
  • 0 stemmen

Mag de mijne blijven, mensen?


avatar van Brix

Brix

  • 19765 berichten
  • 5196 stemmen

Vakje rood ingevuld = Ja, toch?


avatar van Elineloves

Elineloves

  • 24073 berichten
  • 3637 stemmen

Goeie avatar Brix!


avatar van wimnoot

wimnoot

  • 3963 berichten
  • 3939 stemmen

Howdy Brix! Vette avatar!


avatar van Minotaures

Minotaures

  • 7810 berichten
  • 2557 stemmen

sweinsteiger schreef:

Mag de mijne blijven, mensen?

Ik had een avatar van Sweinsteiger zelf genomen, past mooier bij en vult het helemaal compleet.


avatar van sweinsteiger

sweinsteiger

  • 2278 berichten
  • 0 stemmen

Oke dan.


avatar van Brix

Brix

  • 19765 berichten
  • 5196 stemmen

Ik word alsmaar vrolijker door die reacties.

De kosten van die (te dure) hoed zijn er al ruimschoots door vergoed


avatar van sweinsteiger

sweinsteiger

  • 2278 berichten
  • 0 stemmen

Wie wil dat ik een nieuwe plaats?


avatar van Filmpje1

Filmpje1

  • 1291 berichten
  • 1029 stemmen

Ik ben het wel met Minotaures eens in de kwestie Sweinsteiger


avatar van sweinsteiger

sweinsteiger

  • 2278 berichten
  • 0 stemmen

Oke dan


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Het groepsdoek van "ons" dat bij bijna elk uitduel voor het uitvak hangt.

(afbeelding)


avatar van sweinsteiger

sweinsteiger

  • 2278 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond de vorige beter....


avatar van Rianneke_Dan

Rianneke_Dan

  • 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Vind het maar een vage en lelijke avatar sorry. En nee niet omdat er Ajax op staat Foto komt gewoon niet tot z'n recht als avatar.


avatar van Elineloves

Elineloves

  • 24073 berichten
  • 3637 stemmen

Eens. Tijd voor een andere hobby Robert


avatar van Brix

Brix

  • 19765 berichten
  • 5196 stemmen

Beetje wazige foto helaas.

Weergave van het gevoel dat je krijgt na het nuttigen van een te grote hoeveelheid van het (sponsor?) product, waarvan de naam boven in beeld te zien is?

Er zal toch wel een betere foto van die "vlag" bestaan?


avatar van melvddonk

melvddonk

  • 3972 berichten
  • 0 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Vind het maar een vage en lelijke avatar sorry. En nee niet omdat er Ajax op staat Foto komt gewoon niet tot z'n recht als avatar.

Ook eens. Doe dan die vorige. Ook Ajax, maar een beetje duidelijker en een stuk mooier.


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Die wazigheid komt natuurlijk ook door de hoeveelheid rook die er uit de rookmachine kwam he


avatar van sweinsteiger

sweinsteiger

  • 2278 berichten
  • 0 stemmen

Dat maakt nog geen mooie avatar...


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Zegt degene met een lelijk, rood vlakkie Maar ik zat al na te denken over een andere hoor


avatar van Leland Palmer

Leland Palmer

  • 23798 berichten
  • 4935 stemmen

Een avatar van een voetbalteam suckt sowieso balls hier op een filmsite, doe dat lekker op een voetbalforum ofzo.


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Dacht er net toevallig ook weer aan om er eentje van een film te doen. The night HE came home! Zo'n beetje de beste horrorfilm aller tijden.


avatar van Rianneke_Dan

Rianneke_Dan

  • 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Kijk dat is al beter Robert


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Nu jij nog


avatar van sweinsteiger

sweinsteiger

  • 2278 berichten
  • 0 stemmen

Yep

Van seconde 3 tot en met 27


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Leland Palmer schreef:

Een avatar van een voetbalteam suckt sowieso balls hier op een filmsite, doe dat lekker op een voetbalforum ofzo.

Welnee. Ben nog steeds tevreden over de mijne, met Jantje Vertonghen en de kampioensschaal


avatar van Madecineman

Madecineman (moderator films)

  • 7484 berichten
  • 1718 stemmen

Enkele off-topic berichten verwijderd.


avatar van Hannibal

Hannibal

  • 9399 berichten
  • 3323 stemmen

Nemen jullie me nog wel serieus met mijn nieuwe avatar?


avatar van kappeuter

kappeuter (crew films)

  • 74730 berichten
  • 5988 stemmen

Nee.

Mag dat? Ja dat mag!

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.