- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Film Fan
-
- 940 berichten
- 2189 stemmen
Ik heb voor (nu kerst) Joe Pesci gekozen omdat ik hem Super Cool in Goodfellas en Casino vond.
Ook in JFK vond ik hem top.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Mijn nieuwe avatar is van Spongebob omdat ik nu een iets vrolijkere avatar wil.
AGE-411
-
- 10343 berichten
- 751 stemmen
Zelf de vorige was beter.
Als je echt iets vrolijks wil moet je terug gaan naar je kinderjaren.
Neem dan musti ofzo. Want Nijntje is al bezet.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Dit is pas jeugdsentiment.

Even better:



Courage = held.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Dankjewel dat jullie mijn avatar afkraken
.
AGE-411
-
- 10343 berichten
- 751 stemmen
Courage heb ik jarenlang op MSN gehad als avatar.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Dat is toch die cartoon met die roze hond ?
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Jup, en die is cool.
Love Courage. 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3690 stemmen
Courage 
Hoewel, Eustace Bagge is nog een grotere held!
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Moet eerlijk bekennen dat ik die vroeger maar eng vond, die Eustace Bagge. 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3690 stemmen
Moet eerlijk bekennen dat ik die vroeger maar eng vond, die Eustace Bagge.
Een serie vol zombies en geesten en je vindt het oude mannetje eng? Dan is Gargamel enger. 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Een serie vol zombies en geesten en je vindt het oude mannetje eng? Dan is Gargamel enger.
Ik was (ben) een raar kind. Gargamel vond ik tof, zat ik altijd met een big smile naar te kijken, maar Eustace.. dan lag ik onder de salontafel.
Stephan
-
- 7911 berichten
- 1392 stemmen
Je weet toch wel dat een kameleon het symbool is voor een 'Swinger' hè? 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Eh, SERIOUSLY? Oh nou... Tsja.. wat moet je daar nou op zeggen? 
soom
-
- 24930 berichten
- 2761 stemmen
Want Nijntje is al bezet.
?
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Wat heb ik een goede herinneringen aan die oude vent uit Courage. Overigens vind ik de Spongebob avatar niet echt geslaagd (mijn excuses) maar dat komt vooral door het plaatje. Een ander plaatje van Spongebob misschien?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Courage is één van de beste cartoons ooit. Samen met Ren & Stimpy mijn jeugdheld(en) 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Wat heb ik een goede herinneringen aan die oude vent uit Courage.
Wat voor een goede herinneringen? Nu ben ik nieuwsgierig...
AGE-411
-
- 10343 berichten
- 751 stemmen
Baviaan is beter dan wezel!
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Wat voor een goede herinneringen? Nu ben ik nieuwsgierig...
Die vent was toch geniaal? Niet de vriendelijkste van het land maar was toch wel lachen met hem.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3939 stemmen
Ik dacht een nieuw jaar, tijd voor een nieuwe avatar. Ik blijf toch weer bij de regisseurs, en dit is Zack Snyder. Regisseur van 300,The Watchmen en een film waar vreselijk naar uitkijk. Suckerpunch! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een bericht om hier op in te haken. Ik heb nu een nieuw Avatar systeem, ik neem een avatar van een film waar ik het meest naar uit kijk, als ik die gezien heb neem ik een nieuwe avatar voor de volgende grootste verwachting. Dus bij deze Sucker Punch, en heb nu natuurlijk gekozen voor het meest interessante personage en actrice. Vanessa Hudgens als Blondie.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4137 stemmen
Woow, het acteert en zowaar misschien in een goede film. Misschien moet ik mn woorden over haar terug nemen. 



