- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3234 stemmen
Toch ben ik er weer 
Het is nu al 8 1/2 jaar.
Ik ben nu niet meer van die mening omdat de VS momenteel niet zo super is in vergelijking. Als Bush weg is, dan weer wel.
Mag ik vragen waarom je eigenlijk in de VS woont?
Je achternaam klinkt ook amerikaans/engels,ben jij of zijn je ouders van oorsprong amerikaans? (mag evt.in pm antwoorden
)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik denk dat iedereen daar nieuwsgierig naar is... 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Nee.
Management bij Lux is zo traag ? 
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
of ik zeg het hier wel even...
mijn vader is Amerikaans. Toen ik 14 was zijn we naar Amerika verhuisd voor zijn werk.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3234 stemmen
ST.Louis zie ik,noemen ze dat niet de poort naar het westen?of het oosten?ligt er waarschijnlijk aan van welke kant je komt..;)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Inderdaad Jasonn, langs een normale poort kan je langs twee kanten door... 
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
ja, gateway to the west. Het staat ook bekend om de Arch, waar ik iedere keer als ik bezoek uit Nederland heb in moet.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3234 stemmen
Is dat die grote boog,die overal boven uit steekt?Wist niet dat je daar in kon.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
En redlop, al meer nieuws ? Het zou mooi zijn als we snel een datum kunnen prikken.
Ik weet nog niet meer dan vanaf 18 maart. Het is nog niet duidelijk of hij dagelijks gaat draaien...denk het dus wel...maar zeker nog niet. Even geduld a.u.b.
Lees ook hier
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Is dat die grote boog,die overal boven uit steekt?Wist niet dat je daar in kon.
Wist ik ook helemaal niet. Ik dacht niet dat hij trouwens zo groot was...
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Yep, dat is die hoge boog. Hij steekt niet echt overal boven uit - het staat in een park zonder gebouwen ernaast - maar het is wel groter dan het vrijheidsbeeld, bijvoorbeeld.
En je kan er zeker in - helemaal naar de top via liftjes die in de boog zitten. Er zitten ook kleine raampjes in de top.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Otto e mezzo van Fellini draait dinsdag 13 april in het filmhuis in Roermond. Wellicht een idee voor een mini meeting. Wie wil er mee gaan? Film start om 20.30 en duurt 145 minuten.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Seven Samurai gaat morgen 18 maart in premiere. Daarna is die vrijdag, zaterdag en zondag om 20:00 te zien. Vanaf dinsdag dagelijks om 20:00.
Ik stel voor aanstaande zondag te gaan. is dat een goed plan voor de liefhebbers?
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Argh...voor mij niet helaas...:(
Kan het niet een weekje later?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Aanstaande weekend is te kortdag voor mij. Mijn weekend is al volgepland. Graag een volgend weekend of later.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ok...het is wel kortdag ja. Dus laten we dan het volgend weekend nemen.
Dus zondag 28 maart. Beter idee?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
In ieder geval kunnen dan Kappeuter, Pjotr en Redlop. 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
In welke stad willen jullie de film zien?
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ik zal morgen even kijken of het voor mij ook mogelijk is om te komen, nu ga ik eerst slapen als jullie het niet erg vinden 
puck
-
- 399 berichten
- 931 stemmen
Ik wil ook graag mee! ...Mits jullie dat gezellig vinden natuurlijk.
Alleen dan de vraag: vinden jullie het eventueel ook ok om op zaterdag (de 27ste dus) te gaan? Dat zou mij beter uitkomen namelijk... overigens geldt dat ook voor pjotr, we komen dan samen uit Groningen (en kunnen dan een weekend retour kopen
). Bovendien is het in de stad (ja, welke... Nijmegen doen?) dan ook leuker. 
El Ninjo
-
- 329 berichten
- 2320 stemmen
Als ie om 20.00u draait komt zaterdag 27 maart mij in ieder geval beter uit dan zondag, dat gaat zowiezo niet lukken.
Maar ook de zaterdag blijft nog even onder voorbehoud.
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5832 stemmen
wellicht wil ik ook wel 
ten eerste lijkt zo'n meeting me heel leuk en ten tweede lijkt de film me erg goed (en mijn vriendin, vrienden en familie hoef ik er ook niet mee naar toe te nemen
)
moet nog even kijken of ik tijd heb.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Ja, wat mij betreft prima!