- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja, nu durft er helemaal niemand meer te komen 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Goodfella, wat wordt de definitieve datum voor de Idi i Smotri meeting ?!
Het lijkt me verstandig om snel knopen door te hakken.
We kunnen dus kiezen uit woensdag 18 februari of zaterdag 28 februari (caraval..). Ik ga ervan uit dat de mensen die in een meeting zijn geinteresseerd dit topic wel regelmatig lezen, dus ik geef iedereen tot 10 februari de tijd om een datum te kiezen. Nooit gedacht dat ik deurzakkers, doldraejers en kruikezeikers nog eens tegemoet zou komen
. De datum met de meeste stemmen wint dan uiteraard!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Ik heb een voorkeur voor het weekend, dus zaterdag 28 februari.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Ik heb ook een voorkeur voor zaterdag.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Mijn voorkeur gaat uit naar zaterdag, maar het is allemaal onder voorbehoud. Vooral omdat ik waarschijnlijk een slaapplaats moet regelen.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik prefereer ook de Zaterdag (nog niet 100% zeker) , las net dat een bekende van mij de DVD won, zijn we dus voorbereid 
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Misschien dat ik ook kan komen. Ik zou alleen zaterdag kunnen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Als het toch in Amsterdam is lijkt het me leuk ook eens te komen. Ik heb geen voorkeur voor een datum, maar zo te zien wordt het zaterdag.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 berichten
- 76937 stemmen
Zaterdag 28 feb dus naar Idi i Smotri hoe laat en waar in Amsterdam, spreken we nog ergens af?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Waarom altijd zo ver weg luitjes? En door de week moet ik werken en zaterdag is het carnaval. Mooi balen, ben ik er weer niet bij.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 berichten
- 76937 stemmen
Waar spreken we af en hoe laat??
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Film begint om 19.45. Dan vermoed ik dat we een uur of half 6 afspreken om eerst wat te eten/drinken.
Maar laten we de organisatie aan Goodfella overlaten. We hebben nog even. Geduld Henk. 
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Waarom altijd zo ver weg luitjes? En door de week moet ik werken en zaterdag is het carnaval. Mooi balen, ben ik er weer niet bij.
Omdat alleen ver weg deze film draait. Maar anders kunnen wij een keer iets plannen in Eindhoven ofzo.....
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Film begint om 19.45. Dan vermoed ik dat we een uur of half 6 afspreken om eerst wat te eten/drinken.
Zoiets inderdaad, ik wacht eerst nog wel wat reacties af 
Enne Ramon, organiseer zélf 's wat dan!
Ik vind Eindhoven bijvoorbeeld geen probleem, ben zo mobiel als wat. Als ik tijd heb tenminste.. (je hebt me trouwens op een geweldig idee gebracht met je carnavalsoutfit, ik heb binnenkort een studiefeestje met als thema "Quentin Tarantino" en heb géén buikje
)
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
/me eist foto van Godfella in geel pak!!!!!!!!!!!!!!
Dit kan je ons niet onthouden. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Waarom altijd zo ver weg luitjes?
Amsterdam is juist heel dichtbij, 
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Sterker nog: Dat wordt met carnaval de voorpagina van MM als het aan mij ligt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Zie maar eens aan zo'n pak te komen. En als je een vindt, is 'ie waarschijnlijk onbetaalbaar.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Hehe, ik beloof nu al helemaal niks meer 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Goodfella heeft de organisatie helaas overgedragen aan mij omdat hij alsnog verhinderd is te komen.
Even inventariseren: wie komen er allemaal de 28e ?
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Waar? Hoelaat? Welke film? Vraag ik nu stomme dingen?
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ik weet morgen of ik ook kom Alexander (Je hoeft het vast niet vandaag al zeker te weten lijkt me).
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Waar? Hoelaat? Welke film? Vraag ik nu stomme dingen?
Idi i Smotri (Kom en Zie) in het Filmmuseum aan het Vondelpark te Amsterdam. Zaterdag 28 februari om 19.45 uur. Ik zou het inderdaad eerst regelen maar er is dus helaas wat tussen gekomen, sorry... Maar ik vertrouw bij deze helemaal op kapp's reserverings- en organisatiekunsten en daarmee zit het volgens mij wel goed
.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Ik hoef het nu inderdaad nog niet te weten. Maar wel begin volgende week.