- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Ehm, doe ik morgen wel eventjes
haha..
Als er mensen "anoniem" willen blijven hoor ik het graag voor morgen ochtend dus haha.. Veel tijd geef ik je niet!
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Nou die helemaal rechts staat is erg bang voor degene die links staat 
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
Leuke tekst voor de meneer met de grijze sjaal bij foto 1: ''Wat nou de Matrix vervolgen zijn slecht''
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Jammer idd, van die Q&A, bij een Hollandse film, notabene terwijl er iemand bij is die geen Engels verstaat. Te zot om los te lopen.
Tja, op een internationaal filmfestival dat in alle opzichten toegankelijk wil zijn voor Engelstaligen is het natuurlijk een beetje asociaal om dan zo'n praatje in het Nederlands te houden. Als er nu echt alleen maar Nederlanders waren, dan was het een ander verhaal natuurlijk (vandaar die rondvraag), maar het is geen kwestie van aantallen Nederlandstaligen en Engelstaligen vergelijken. En dat er dan toevallig een tienjarig kind in de zaal zat die geen Engels sprak, daar kan de organisatie toch ook geen rekening mee houden?
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
En dat er dan toevallig een tienjarig kind in de zaal zat die geen Engels sprak, daar kan de organisatie toch ook geen rekening mee houden?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Op het festival zijn alle Q&A's in het Engels. Tenzij alle aanwezigen Nederlands zijn.
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Oh, na afloop nog even een fotootje geschoten.... jammer dat er al een groot aantal MovieMetertjes huiswaarts waren gekeerd.
Zeer representatieve foto voor moviemeter, ik zie vrijwel alleen maar mannen van 20 tot 35 jaar
.
Hermelien
-
- 8 berichten
- 70 stemmen
Ik ben 10 jaar en ik kan dus nog geen Engels. Ik vind het flauw dat alles in het Engels moest, omdat er maar 1 iemand bij was die geen Nederlands kon, en dat nog wel bij een Nederlandse film.
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Haha... Mik, geweldig dat je ff de nicknames er bij geshopt hebt! haha... wel humor hoor... om de faces er eens bij te zien!
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ook even vermelden dat MovieMeter-dude "Electic" de foto heeft gemaakt hehe.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Ik ben dat niet hoor.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Wedden kap?
Ik heb hier de grotere versie voor me en ik kan mega inzoomen op je. Je bent daar lekker je bolleke aan het aaien 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Nee, ik had het over die andere foto. Grap mislukt. 
(ik aaide inderdaad even flink door mijn weelderige haardos)
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Wel informerend die foto's... Ik schatte Wouter, Cornelis en Kappeuter toch wel anders in... 
[grapje]Heey Kappeuter, ik wist niet dat je in The Shield speelde![/grapje] 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wouter nooit op tv gezien?
Kapp had ik me ook anders voorgesteld 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Nee.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Leuke foto's en het was inderdaad erg gezellig! Die Wouter en Cor zijn nog niet half van die brompotten als ze ons soms doen geloven
. Jammer dat we het gezelschap moesten verlaten voor eem Miike-première in een volle zaal met dolenthousiaste geeks 
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Ik ben 10 jaar en ik kan dus nog geen Engels. Ik vind het flauw dat alles in het Engels moest, omdat er maar 1 iemand bij was die geen Nederlands kon, en dat nog wel bij een Nederlandse film.
Eigenlijk heb je wel gelijk. Maar als je me wat wil vragen mag je me natuurlijk altijd een PM sturen, hoor.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Wel informerend die foto's... Ik schatte Wouter, Cornelis en Kappeuter toch wel anders in... 
Eh.... dunner?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Eh.... dunner?
Hoezo? Vind je mij dik?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Ik heb zware botten. 
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Ik heb zware botten. 
lol
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Toch wel leuk als je als MMer een beter beeld krijgt van al die mensen met wie je elke dag contact hebt via de elektronische wegen. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Goodfella, wat wordt de definitieve datum voor de Idi i Smotri meeting ?!
Het lijkt me verstandig om snel knopen door te hakken.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Idi i Smotri lijkt me nogal een deprimerende film, de bedoeling van de meeting is dat de MM'ers elkaar daarna kunnen troosten? 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Klopt, ik zal de meisjes troosten. 
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Dan ontferm ik me wel over de jongens
.