• 15.820 nieuwsartikelen
  • 178.403 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.649 acteurs
  • 199.110 gebruikers
  • 9.378.126 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Vage plannen voor de nieuwe film van JP Jeunet. Die zouden we in België willen zien.

Wanneer is de Belgische premiere, eind oktober ?

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Die film wil ik graag zien Het zal voor mij best een onderneming worden om in Antwerpen te komen dus ik weet niet of ik dan ook wel aanwezig zal zijn op een eventuele meeting

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

En dan was er natuurlijk nog de surprise meeting van vandaag

Was erg leuk Voelde al wat nattigheid toen Hugo me vroeg of ik even naar Utrecht wilde komen om wat dingen voor een nieuwe film te vragen, maar dat er vervolgens 20+ MovieMeter-mensen binnen kwamen had ik natuurlijk niet verwacht

Mooi bord/plakaat (hoe heet zo iets) gekregen met de namen van alle (65/70 !) mensen hieraan hebben bijgedragen Heel erg leuk, bedankt allemaal. En er zijn door pjotr prachtige MovieMeter-flyers gemaakt, die ik ook voor het eerst onder ogen kreeg. Misschien kan hij het ontwerp even plaatsen? Anders zal ik er één inscannen.

Kon helaas niet meer mee naar de film, aangezien ik nu naar een verjaardag ga. Maar bedankt voor de verrassing allemaal Foto's volgen (neem ik aan)

kos

• 46696 berichten
  • 8853 stemmen

Mooi dat het nog een verrassing is gebleven

neo

• 15435 berichten
  • 10038 stemmen

Jordy schreef:

prachtige MovieMeter-flyers gemaakt, die ik ook voor het eerst onder ogen kreeg.

Eindelijk, dat idee was een beetje eh vooruit geschoven

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ja mijn MovieMeterMeetingontMaagding was ook een succes. Het was erg gezellig. Leuk om eens de gezichten achter de 1tjes en 0letjes te zien . Prachtige flyers en plakaat ook. Benieuwd naar de volgende meeting!

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Ja ik vond het ook weer erg gezellig. En uiteraard ook leuk om onze Jordy eens te zien .

jassonn

• 5303 berichten
  • 3234 stemmen

Voor mij was dit ook de eerste meeting en het smaakte naar meer , het was echt gezellig!!

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij lopen ze zich trouwens aardig te bezatten daar in het cafe, nog geen enkele ingelogd op MM .

jassonn

• 5303 berichten
  • 3234 stemmen

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Het was erg gezellig, volgende keer weer !

starbright boy (moderator films)

• 22412 berichten
  • 5077 stemmen

Ik ben altijd wel te porren voor een meeting. Weer een hoop nieuwe gezichten gezien. Nu proberen te onthouden welke nick ook weer bij wie hoorde.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Buitengewoon gezellig. En de meeting was natuurlijk ook bedoeld om Jordy te bedanken voor het maken van deze site die nu 4 jaar bestaat.

Ik wil graag iedereen bedanken, die er aan bijgedragen heeft.

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8834 stemmen

Het was erg leuk en gezellig inderdaad, zeker voor herhaling vatbaar.

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Was wel leuk. Eten was ook best lekker.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vond het erg leuk om 's wat meer bekende namen in het echt te zien. Jammer dat het er niet echt van kwam om met iedereen te praten maar dat komt de volgende keer wel

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik ben zeer benieuwd naar de foto's!

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1065 stemmen

Kon er helaas niet bij zijn, de volgende keer dan maar

lngrid

• 1232 berichten
  • 553 stemmen

Ja, vind het ook erg jammer dat ik niet kon. Komt er binnenkort nog een Meeting? Heeft dan vast niet zo'n grote opkomst, maar het lijkt me toch wel leuk.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Reuzejammer dat ik er nou niet bij kon zijn, maar als de MM-fractie naar Vlaanderen komt afzakken voor de nieuwe Jeunet, zal ik zeker zorgen dat ik erbij ben.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Je kunt natuurlijk ook zelf een MM-meeting organiseren.

Ik kom wel

NERD

• 1720 berichten
  • 1432 stemmen

Gefeliciteerd Jordy. Denk helaas dat ik zelf toen dit alles geregeld is in mijn sabbatical year op MM zat. Heb er niets van meegekregen.

Maar in ieder geval ook van mij bedankt voor deze site. Denk dat ik hier inmiddels ook al bijna 3 jaar kom, en heb er veel plezier van gehad.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Ik heb me prima vermaakt gisteren en vond het erg gezellig...

Leuk om te zien wie er zich nou achter bepaalde usernamen schuilhouden...

En ook nog mijn complimenten voor de organisatie...;)

Om nou zo'n club van 20 man stiekum voor Jordy's neus te zetten, ze vervolgens een dag op sleeptouw te nemen en op het eind van de dag ook nog een kroegentocht te houden (terwijl we in geen enkel café gewenst waren)....

starbright boy (moderator films)

• 22412 berichten
  • 5077 stemmen

pjotr schreef:

op het eind van de dag ook nog een kroegentocht te houden (terwijl we in geen enkel café gewenst waren)

Het leek het kerstverhaal wel....

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Mocht er ooit eens iets in Vlaanderen georganiseerd worden dan kom ik in elk geval! Als ik kan natuurlijk. En als ik er dan nog zin in heb. En als het niet té ver is. Allez, we zien wel

Gefeliciteerd met Moviemeter in elk geval, ik denk niet dat er een overzichtelijker filmsite bestaat met een even goede sfeer als hier. En als dat wel zo is, laat dat dan maar zo want ik zit hier goed.

Zachery Glass

• 575 berichten
  • 584 stemmen

Ik ga hier nooit meer weg

Leuk om lezen dat jullie je kostelijk hebben geamuseerd

puck

• 399 berichten
  • 931 stemmen

Wou iedereen ook nog even bedanken voor de gezelligheid gisteren! Heb me uitstekend vermaakt... volgende keer 'ns in Groningen, in de RKZbios?

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Sorry dat ik er uiteindelijk niet kon zijn. It was beyond my control (citaat, anyone?).

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Alle begrip Cor. En? Deadline gehaald?

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Jammer dat ik niet kon komen, zo te lezen was het erg gezellig, maar ik was o.a. met V naar Ajax-RODA.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.