- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Vage plannen voor de nieuwe film van JP Jeunet. Die zouden we in België willen zien.
Wanneer is de Belgische premiere, eind oktober ?
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Die film wil ik graag zien
Het zal voor mij best een onderneming worden om in Antwerpen te komen dus ik weet niet of ik dan ook wel aanwezig zal zijn op een eventuele meeting 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
En dan was er natuurlijk nog de surprise meeting van vandaag 
Was erg leuk
Voelde al wat nattigheid toen Hugo me vroeg of ik even naar Utrecht wilde komen om wat dingen voor een nieuwe film te vragen, maar dat er vervolgens 20+ MovieMeter-mensen binnen kwamen had ik natuurlijk niet verwacht 
Mooi bord/plakaat (hoe heet zo iets) gekregen met de namen van alle (65/70 !) mensen hieraan hebben bijgedragen
Heel erg leuk, bedankt allemaal. En er zijn door pjotr prachtige MovieMeter-flyers gemaakt, die ik ook voor het eerst onder ogen kreeg. Misschien kan hij het ontwerp even plaatsen? Anders zal ik er één inscannen.
Kon helaas niet meer mee naar de film, aangezien ik nu naar een verjaardag ga. Maar bedankt voor de verrassing allemaal
Foto's volgen (neem ik aan)
kos
-
- 46696 berichten
- 8853 stemmen
Mooi dat het nog een verrassing is gebleven 
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
prachtige MovieMeter-flyers gemaakt, die ik ook voor het eerst onder ogen kreeg.
Eindelijk, dat idee was een beetje eh vooruit geschoven 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ja mijn MovieMeterMeetingontMaagding was ook een succes. Het was erg gezellig. Leuk om eens de gezichten achter de 1tjes en 0letjes te zien
. Prachtige flyers en plakaat ook. Benieuwd naar de volgende meeting!
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ja ik vond het ook weer erg gezellig. En uiteraard ook leuk om onze Jordy eens te zien
.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3234 stemmen
Voor mij was dit ook de eerste meeting en het smaakte naar meer
, het was echt gezellig!!
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij lopen ze zich trouwens aardig te bezatten daar in het cafe, nog geen enkele ingelogd op MM
.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Het was erg gezellig, volgende keer weer ! 
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 berichten
- 5077 stemmen
Ik ben altijd wel te porren voor een meeting. Weer een hoop nieuwe gezichten gezien. Nu proberen te onthouden welke nick ook weer bij wie hoorde.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Buitengewoon gezellig. En de meeting was natuurlijk ook bedoeld om Jordy te bedanken voor het maken van deze site die nu 4 jaar bestaat.
Ik wil graag iedereen bedanken, die er aan bijgedragen heeft.
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8834 stemmen
Het was erg leuk en gezellig inderdaad, zeker voor herhaling vatbaar.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Was wel leuk. Eten was ook best lekker.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vond het erg leuk om 's wat meer bekende namen in het echt te zien. Jammer dat het er niet echt van kwam om met iedereen te praten maar dat komt de volgende keer wel 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik ben zeer benieuwd naar de foto's!
Da Jando
-
- 1383 berichten
- 1065 stemmen
Kon er helaas niet bij zijn, de volgende keer dan maar 
lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
Ja, vind het ook erg jammer dat ik niet kon. Komt er binnenkort nog een Meeting? Heeft dan vast niet zo'n grote opkomst, maar het lijkt me toch wel leuk.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Reuzejammer dat ik er nou niet bij kon zijn, maar als de MM-fractie naar Vlaanderen komt afzakken voor de nieuwe Jeunet, zal ik zeker zorgen dat ik erbij ben. 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Je kunt natuurlijk ook zelf een MM-meeting organiseren.
Ik kom wel 
NERD
-
- 1720 berichten
- 1432 stemmen
Gefeliciteerd Jordy. Denk helaas dat ik zelf toen dit alles geregeld is in mijn sabbatical year op MM zat. Heb er niets van meegekregen.
Maar in ieder geval ook van mij bedankt voor deze site. Denk dat ik hier inmiddels ook al bijna 3 jaar kom, en heb er veel plezier van gehad.
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Ik heb me prima vermaakt gisteren en vond het erg gezellig...
Leuk om te zien wie er zich nou achter bepaalde usernamen schuilhouden...
En ook nog mijn complimenten voor de organisatie...;)
Om nou zo'n club van 20 man stiekum voor Jordy's neus te zetten, ze vervolgens een dag op sleeptouw te nemen en op het eind van de dag ook nog een kroegentocht te houden (terwijl we in geen enkel café gewenst waren).... 
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 berichten
- 5077 stemmen
op het eind van de dag ook nog een kroegentocht te houden (terwijl we in geen enkel café gewenst waren)
Het leek het kerstverhaal wel.... 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen

Mocht er ooit eens iets in Vlaanderen georganiseerd worden dan kom ik in elk geval! Als ik kan natuurlijk. En als ik er dan nog zin in heb. En als het niet té ver is. Allez, we zien wel 
Gefeliciteerd met Moviemeter in elk geval, ik denk niet dat er een overzichtelijker filmsite bestaat met een even goede sfeer als hier. En als dat wel zo is, laat dat dan maar zo want ik zit hier goed.
Zachery Glass
-
- 575 berichten
- 584 stemmen
Ik ga hier nooit meer weg 
Leuk om lezen dat jullie je kostelijk hebben geamuseerd 
puck
-
- 399 berichten
- 931 stemmen
Wou iedereen ook nog even bedanken voor de gezelligheid gisteren! Heb me uitstekend vermaakt... volgende keer 'ns in Groningen, in de RKZbios? 
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Sorry dat ik er uiteindelijk niet kon zijn. It was beyond my control (citaat, anyone?).
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Alle begrip Cor. En? Deadline gehaald? 
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Jammer dat ik niet kon komen, zo te lezen was het erg gezellig, maar ik was o.a. met V naar Ajax-RODA.