menu

De Site / Gebruikers / MM Meetings

zoeken in:
In de Fazantenstraat kan je gratis parkeren. Daarna wandel je over een fietsbrug (Améliebrug). op het einde van de straat sla je links af en wanneer je over de spoorwegen (onder betonnen brug) zijt geraakt stap je rechtdoor (volg de omleidingspijlen er zijn straatwerken aan de gang). Als je die levensgevaarlijke tocht hebt getrotseerd bereik je de Pathé. Daar ligt de lumière vlakbij aan de rivier, kun je onmogelijk missen. Tot binnenkort filmfanaten.

JM is een beetje van de Bélon school. Zodra zo'n meet een keer in Utrecht of Amsterdam is, ben ik erbij als het enigszins kan.

Laat je niet kennen John Milton, wat is nou Utrecht - Maastricht voor een man van jouw kaliber

Bélon
Donkerwoud schreef:
(quote)

Ik vrees dat ik me hierbij aansluit. We kunnen wel weer eens een MM-meeting in die contreien proberen!?

Op zich een goed plan. Voor mij een thuiswedstrijd en vast veel te kort dag maar ik ben denk ik wel a.s. donderdag 19 juli in KINO voor Robby Müller Tribute: Paris, Texas (1984) - Kino Rotterdam - kinorotterdam.nl

In EYE draait bijvoorbeeld een Van Warmerdam retrospectief/tentoonstelling:
Alex van Warmerdam - L’histoire kaputt | Tentoonstelling | EYE - eyefilm.nl

Maar voor bijvoorbeeld zo te zien vast iets erg fouts als The Happytime Murders (2018) ben ik ook wel te porren.

@ John Milton hou jij de filmagenda in Utrecht normaal gesproken een beetje bij?

Laat ik 'Paris, Texas' echt al heel lang willen zien...

Filmagenda Utrecht houd ik altijd bij, Bélon

Aanstaande zondag meeting in Maastricht.

Rond 15.15 verzamelen voor bij Lumière. Om 15.45 Mektoub en rond 18.45 gaan we eten.

Aanmeldingen tot nu toe:
- Badalamenti
- fal
- kevin_vp
- Verhoeven

Mensen die met de trein willen komen. Geef even een seintje want ik kom ook met de trein.

En voor de auto-liefhebbers:
In de Fazantenstraat kan je gratis parkeren. Daarna wandel je over een fietsbrug (Améliebrug). op het einde van de straat sla je links af en wanneer je over de spoorwegen (onder betonnen brug) zijt geraakt stap je rechtdoor (volg de omleidingspijlen er zijn straatwerken aan de gang). Als je die levensgevaarlijke tocht hebt getrotseerd bereik je de Pathé. Daar ligt de lumière vlakbij aan de rivier, kun je onmogelijk missen. Tot binnenkort filmfanaten.

Ik doe mee, ik kan het mooi combineren met een afspraak en een fietstochtje.

- Badalamenti
- fal
- kevin_vp
- Verhoeven
- Querelle

Cool!

Is er iemand in de omgeving van Rotterdam die ik kan porren voor één of enkele films op het Árab Film Festival (5-7 oktober)? Ik zou graag 'Sheikh Jackson' (2017), 'What Comes Around' (2018), 'Looking For Oum Khaltum' (2017) en/of 'Poisonous Roses' (2018) zien.

Had me leuk gekeken, maar dat is net mijn weekend dat ik moet werken. Raincheck.

Ik kan dat weekend ook niet. Wel sowieso Leiden en (minstens een dagje) IDFA en misschien PAFF.

Leiden en Paff hoop ik ook even langs te gaan!

Gisteren een heel ini mini MM meeting gehad! Het was heel leuk je te zien Film Pegasus bij mijn burlesque show ten voordele van de Zorgclowns en compagnie voor de warmste week! Bedankt voor je steun en erg leuk je te ontmoeten!

Film Pegasus (moderator)
Linn schreef:
Gisteren een heel ini mini MM meeting gehad! Het was heel leuk je te zien Film Pegasus bij mijn burlesque show ten voordele van de Zorgclowns en compagnie voor de warmste week! Bedankt voor je steun en erg leuk je te ontmoeten!

Het was een waar genoegen. Knappe show en leuk om jou en Onderhond eens in 't echt te ontmoeten.

geplaatst:
ik zou het leuk vinden een keer wat mensen van MM te ontmoeten in mijn woonplaats Rotterdam! is er animo voor een keer een meeting? Ben nog nooit bij zo'n meeting geweest maar ik wil nu graag een keer wat mensen in het echt leren kennen. Zou daar animo voor zijn?

geplaatst:
BlueJudaskiss schreef:
ik zou het leuk vinden een keer wat mensen van MM te ontmoeten in mijn woonplaats Rotterdam! is er animo voor een keer een meeting? Ben nog nooit bij zo'n meeting geweest maar ik wil nu graag een keer wat mensen in het echt leren kennen. Zou daar animo voor zijn?

Ik woon in Rotterdam, en ben nog bij één van de eerste MM meetings geweest. Lijkt mij leuk omdat weer eens te doen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:39 uur

geplaatst: vandaag om 07:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.