- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings

John Milton
-
- 19740 berichten
- 10867 stemmen
Er zijn regelmatig events en meet-ups in dit topic: MM Meetings, en veel daarvan zijn nog in Heerlen ook toevallig. Je verzint het niet
Dat zijn wel vaak de echte filmhuis films, en aangezien je slechts 5 stemmen op MM hebt is het voor mij niet in te schatten of dat je een beetje ligt. Aan je 5 stemmen en je naam te zijn heb je een horror voorkeur?
Wat ook kan helpen is de topics van filmgfestivals in je buurt bij je updates zetten hier op MovieMeter, maar dan geldt wederom dat festivals (en de films die ze daar vertonen) een beetje in je straatje liggen. Op Imagine en IFFR ontmoeten gebruikers elkaar regelmatig.

Myers91
-
- 35 berichten
- 26 stemmen
John Milton bedankt voor je bericht!
Ik ben erg fan van de genre Horror maar kijk ook graag andere genres
ben alleen niet zo van de drama films
heb je misschien voor mij wat meer info over meetings bijvoorbeeld in Heerlen en waar ik dat kan vinden?

John Milton
-
- 19740 berichten
- 10867 stemmen
Ik niet Myers91, want ik vind Heerlen doorgaans te ver als regio Utrechter, ik kende het topic toevallig
heb je al op die link MM meetings geklikt in mijn bericht? daar wordt het doorgaans besproken.

Film Pegasus (moderator films)
-
- 29832 berichten
- 5071 stemmen
Ik niet Myers91, want ik vind Heerlen doorgaans te ver als regio Utrechter, ik kende het topic toevallig
heb je al op die link MM meetings geklikt in mijn bericht? daar wordt het doorgaans besproken.
Daar zit dit gesprek nu in. Ik heb het andere topic naar hier verplaatst omdat je via MM Meetings best kan afspreken met andere MM-gebruikers.

John Milton
-
- 19740 berichten
- 10867 stemmen
zie de vorige pagina' s in dit topic, Myers

Malick
-
- 9014 berichten
- 0 stemmen
Ik zal er zijn! Mooi gepland in mijn vrij weekend, good job!
Leuke oproep ook aan andere liefhebbers van slowcinema: een q&a met Bas Devos is erg de moeite waard. De beste man heeft een erg fijn enthousiasme en oprechtheid over zijn films. Zijn films zijn klein maar bevatten vaak interessante onderwerpen om toch even over stil te staan.
Laatst zeker ook genoten gehad van Ghost Tropic. Ben ook blij om Violet terug te zien op het grote scherm, stond al lang op te to see again lijst. En Hellhole nog niet gezien, maar zeker zin in.
Ik kijk er naar uit, hopelijk nog wat meer users van hier aanwezig voor de discussies na de film!
Voordeelticket Violet en Hellhole*:
Spiegelpashouders: € 10,-
Geen Spiegelpashouders: € 15,-
*Inclusief een gratis consumptie in de pauze tussen de twee films in.
Wie komt er nog meer?