- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Het grote "ik wens iedereen prettige dagen toe" / beste wensen topic
Het grote "ik wens iedereen prettige dagen toe" / beste wensen topic
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik wens iedereen een heel gelukkig en gezond 2011 
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
Ook ik wens iedereen een gelukkig, gezond en gezellig 2011!
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ook van mijn kant; een bijzonder goed 2011
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3939 stemmen
De beste wensen voor iedereen en dat 2011 weer een uitstekend filmjaar mag worden!
wyatt earp
-
- 5008 berichten
- 2704 stemmen
Was weer een feestje vannacht
. Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gelukkig nieuwjaar en een gezellig en gezond 2011 voor iedereen!

Karl van H.
-
- 2814 berichten
- 2280 stemmen
Gelukkig nieuwjaar, lieve MoMe'ers en de rest van de wereld! 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14546 stemmen
Iedereen de beste wensten en dat 2011 maar een mooi jaar mag worden!
SnakeDoc
-
- 4688 berichten
- 2246 stemmen
Beste wensjes voor iedereen! Hopen op veel goeie nieuwe films!
Ik heb alle vingers nog ...... denk ik, ....... tenminste ......

riesma
-
- 3706 berichten
- 3090 stemmen
Ik heb alle vingers nog ...... denk ik, ....... tenminste ......
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Beste wensen voor het nieuwe jaar aan Moviemeter en z'n gebruikers!
Brix
-
- 19766 berichten
- 5196 stemmen
Vraag even aan SnakeDoc riesma, die heeft er wel een voor je over. 
wyatt earp
-
- 5008 berichten
- 2704 stemmen
Haha die heeft er blijkbaar een paar vingers bij geschoten
.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Beste wensen weer voor iedereen!
Heb wel een gezellig oud en nieuw gehad, eens een keer geen tientallen Euro's de lucht ingeschoten beviel goed. Verder goed gegeten, leuke spelletjes gedaan en te veel gedronken (en toen moesten we nog op stap
).
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
Ook hier veel te veel gedronken. 
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
606
-
- 23883 berichten
- 12351 stemmen
Beste wensen voor alle MM ers, en vooral in goede gezondheid en geluk.
Met enorm veel film plezier en vele jaren op MM 

MNV2
-
- 6932 berichten
- 1903 stemmen
Ook van mij een gelukkig nieuwjaar!!
Laten we hopen dat 2011 een minstens zo interessant filmjaar word als 2010 was.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Beste wensen mede mm'rs en dat de film hoogte punten van het jaar tien de min punten zijn in het jaar elf.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2608 stemmen
gelukkig nieuwjaar iedereen!!!
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Gelukkig nieuwjaar iedereen
2011 moet wel een beter film jaar worden met Inception als beste film van 2010 
