- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Het grote "ik wens iedereen prettige dagen toe" / beste wensen topic
Het grote "ik wens iedereen prettige dagen toe" / beste wensen topic
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Vanzelfsprekend, maar ik wilde even wachten tot 00:00. 
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Fijne jaarwisseling allemaal! 
Dk2008
-
- 11193 berichten
- 780 stemmen
Goede jaarwisseling iedereen. O, de site stroomt leeg, 45 gebruikers. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2557 stemmen
Natuurlijk. Iedereen is weer op pad om vuurwerk af te steken en familie en vrienden te bezoeken.
Nog +/- 50 minuten en dan zullen er aan honderdenduizenden euro's aan knalpotten worden losgeschoten.
Hoe dan ook, beste wensen en een filmtastische, gelukkige en gezonde 2011!
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Vanzelfsprekend, maar ik wilde even wachten tot 00:00.
narva77 (crew films)
-
- 12770 berichten
- 6559 stemmen
De beste wensen en een gelukkig en gezond 2011 voor iedereen toegewenst! 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!!
Hopen op een mooi filmjaar.
Threeohthree
-
- 5558 berichten
- 2952 stemmen
Ook namens Boogeyman allemaal de weste bensen!
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
(afbeelding)
Roy Rogers?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2557 stemmen
Iedereen enkele honderd euro's lichter en vingers geteld?

Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Goed nieuw jaar mensen! Veel film plezier weer!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Iedereen de beste wensen voor 2011 en heel veel filmplezier!!
Brix
-
- 19767 berichten
- 5197 stemmen
Roy Rogers?
Ja, goed gezien
(geen foto maar een schilderij)
riesma
-
- 3706 berichten
- 3090 stemmen
Iedereen enkele honderd euro's lichter en vingers geteld?
Een gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat 2011 maar een fijn jaar mag worden!
Film Fan
-
- 940 berichten
- 2189 stemmen
Wel een paar zwarte longen opgelopen.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7375 stemmen

En een voorspoedig 11e jaar!
(Tsja... Op dit soort tijdstippen geloof ik nog heel even dat het kerst is.) 
Dk2008
-
- 11193 berichten
- 780 stemmen
Iedereen de beste wensen voor 2011 en veel kijkplezier.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Toch nog veel mensen hebben het lekker thuis gevierd, aan de tijdstippen van 't posten te zien!
Hoop dat iedereen een fijne avond heeft gehad, en een fijn nieuwjaar!
TragieStar.*
-
- 3475 berichten
- 1659 stemmen
Gelukkig Nieuw Jaar iedereen !!
Hopelijk word het een mooi jaartje 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3690 stemmen
Iedereen een gelukkig, gezond en gezellig 2011. Maak d'r wat van!
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Iedereen een heel gelukkig en gezond nieuwjaar!



