- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Proficiat alle mensen met gebruiksmijlpalen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
proficiat Eline en Lucky 
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Natuurlijk is 10.000 berichten met gezeur al een enorme mijlpaal, maar toch, 15.000 berichten (+ 2) en nog niet van de site gegooid zijn, omdat ik het te bont maakte met gezever, is ook een enorme mijlpaal..
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Ik snap niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen. Ik ben hier bijna elke dag, en laat dan ook altijd een bericht of meer achter. Toch heb ik er nog niet eens duizend, na hier toch al bijna zes jaar actief te zijn. Volgens mij worden mijn berichten gejat ofzo.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Paar uur lang per dag op het filmgames topic rondhangen schijnt nogal te helpen..
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3124 stemmen
Gefeliciteerd !!!!*Lucky, Eline en soom
.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Gefeliciteerd !!!!*Lucky, Elineloves en soom!
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2631 stemmen
Paar uur lang per dag op het filmgames topic rondhangen schijnt nogal te helpen..
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik zag net dat ik over de 6000 beledig... berichten heb achtergelaten op MovieMeter! 
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Gefeliciteerd PR, alleen denk ik niet dat iedereen zo blij zal zijn met al jouw beledi... berichten. 
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Pastichio weet de boel in elk geval wel flink op z'n kop te zetten. Kan in elk geval wel altijd lachen om de manier waarop 'ie dingen schrijft en beschrijft.. Goed zo dus, hoop dat je niet weer geband gaat worden jongen
!
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Gefeliciteerd PR, alleen denk ik niet dat iedereen zo blij zal zijn met al jouw beledi... berichten.
Precies pas maar op met wat je zegt niet iedereen is er van gedient..
Toch gefeliciteerd