- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
tbouwh
-
- 5839 berichten
- 5440 stemmen
Dit bericht is mijn duizendste forumbericht
incl. 237 meningen. Het begint een mooi overzicht te worden, al vind ik nog steeds dat ik te weinig gezien heb 
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Piranha 3D was mijn 600e stem zie ik nu. Ik had een betere film kunnen uitkiezen maar toch. 
Op naar de 1000.
tbouwh
-
- 5839 berichten
- 5440 stemmen
Haha ben benieuwd wie er eerder is. Ik zit op 597 
proficiat
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Haha, we zullen zien! Dankje en jij ook alvast proficiat, al is onze 600 geen heel bijzondere prestatie haha.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dit bericht is mijn duizendste forumbericht
incl. 237 meningen. Het begint een mooi overzicht te worden, al vind ik nog steeds dat ik te weinig gezien heb
Ga zo door zou ik zeggen, lees je teksten altijd wel door.
Je hebt trouwens ook een interessante site zie ik, net even op gekeken.
tbouwh
-
- 5839 berichten
- 5440 stemmen
Ga zo door zou ik zeggen, lees je teksten altijd wel door.
Je hebt trouwens ook een interessante site zie ik, net even op gekeken.
Dievegge
-
- 3203 berichten
- 8288 stemmen
Zonet heb ik m'n tweehonderdste mening geplaatst, bij Rosemary's Baby (1968). De volgende wordt 2001: A Space Odyssey (1968). Ze zouden gebundeld kunnen worden onder de titel 201: An Opinion Odyssey.
John Milton
-
- 24327 berichten
- 13494 stemmen
Zonet heb ik m'n tweehonderdste mening geplaatst, bij Rosemary's Baby (1968). De volgende wordt 2001: A Space Odyssey (1968). Ze zouden gebundeld kunnen worden onder de titel 201: An Opinion Odyssey.
I would read that 
Ikzelf heb ook een mijlpaal gehaald, al is het dan stiekem op *fluistermodus* een andere site....
Ajax&Filmfreak
-
- 3395 berichten
- 3768 stemmen
Vandaag ben ik 10 jaar lid van Moviemeter

Donkerwoud
-
- 8786 berichten
- 4001 stemmen
Mijn 2000ste stem gaat naar...tromgeroffel...Generation Kill (2008)
Donkerwoud
-
- 8786 berichten
- 4001 stemmen
Bedankt, en gelukkig was het óók nog de moeite waard. Altijd fijn!
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Mijn 2000ste stem gaat naar...tromgeroffel...Generation Kill (2008)
.
Congrats Donkerwoud
.
Night's Watch
-
- 1212 berichten
- 1200 stemmen
Bij De Site > Algemeen > MovieMeter mijlpalen:
Gisteren stem 750 uitgebracht op Candy (2006), 4 dikverdiende sterren. Nu gaat het toch wel lekker richting de 1000 stemmen 
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3142 stemmen
Zojuist mijn 1200ste mening mogen plaatsen bij het prachtige La Double Vie de Véronique (1991)
Het heeft me de laatste jaren wat moeite gekost. Heb een behoorlijk lange tijd geen review meer geschreven. Vind het nu echter weer heerlijk om mijn filmervaringen neer te typen.
John Milton
-
- 24327 berichten
- 13494 stemmen
En het is een fijne mening, if I may say so. Gefeliciteerd!
Clubber Lang
-
- 46 berichten
- 2546 stemmen
Vandaag precies 7 jaar actief op MovieMeter. Zojuist, op de valreep, mijn 2000e stem toegevoegd. 
scorsese
-
- 13453 berichten
- 11275 stemmen
Vandaag precies 7 jaar actief op MovieMeter. Zojuist, op de valreep, mijn 2000e stem toegevoegd.
goed bezig. mooie eindsprint nog.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31293 berichten
- 5532 stemmen
Ik merk dat ik ondertussen aan 3.500 stemmen zit. Zijn toch al een hoop films als je dat uitrekent. Met wat geluk kom ik dit jaar ook nog aan de 3.000 meningen.
The Lexx
-
- 426 berichten
- 3485 stemmen
Vandaag ben ik 10 jaar lid van Moviemeter
Gefeliciteerd!
Ik ben sinds gisteren ook alweer 10 jaar lid hier. 
