- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Filmitems verzamelen
Filmitems verzamelen
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Geweldige collectie Jasper!
Daar kon Freddy niet in missen natuurlijk
Die van Edward vind ik erg mooi, en Myers is gewoon cool, had ik ook wel graag een beeldje van gehad, is tenslotte mijn favoriete horror-icon, maar die hadden ze helaas niet in die winkel.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Dank u. Destijds, heel wat jaren terug, stonden die figuren veel in de Large en ging ik nog wel eens naar het buitenland, waar vaak meer van dat soort winkeltjes zijn. Of je moet ze toevallig tegenkomen in Nederland, zoals ik deze zomer nog in Valkenburg. Nog een optie zijn beurzen, zoals een paar jaar geleden de New Star Con hier in Nederland of nu de Weekend of Horrors in Duitsland, waar ik ook vaak naar toe ga. Financieel trouwens wel de slechtste combinatie mogelijk; een fan en zo'n beurs.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Je ziet het niet aan de buitenkant af. Een fijn knus winkeltje, met een aangenaam aanbod.
Werden jullie ook dik een half uur aan de praat gehouden door de eigenaar, over de economische crisis, de kleine zelfstandige en het feit dat Nederland Wilders eindelijk eens een kans moet geven? 
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Ziet er leuk uit
al missen er natuurlijk enkele geweldige disney's 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ja maar dat heb je helaas bijna altijd bij een beeldje waar meerdere figuren opstaan. Het is niet dat je ze kan uitkiezen, jammer genoeg
Maar deze is wel erg gaaf, maakt ook spookgeluidjes, en geeft licht. Erg cheesy, maar ik hou ervan 
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Lol, dat is wel leuk ja. Ach, Lion King staat er tenminste bij 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ja daarom, en ik had nog geen villains in mijn collectie, en op deze manier heb ik er ineens een 10 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
http://www.gator.nl/ is ook wel een leuke site voor film items.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Mooi item Rianneke.
Bedankt Brix 
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Waarom gaan zoveel mensen opeens alles van Disney kopen?
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Zoveel mensen? Volgens mij ben ik een van de weinigen hier op mm, die veel van Disney koopt, en dat dan vervolgens hier plaatst.
En dank je Linn 
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Kijk maar eens op dvd.nl. De Disneyspullen vliegen je om de oren.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Geweldige site met ontzettend veel leuke spullen en kleding! Vooral de shirts vind ik geweldig, die van bijna elke serie of film wel te vinden zijn 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
In Maastricht zag ik bij Clockhouse ontzettend leuke Vampire Diaries t-shirts hangen, maar om nou met Damon op mijn lijf rond te lopen... toch maar niet. Al heb ik de shirtjes wel gepast. =)
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ze hebben ook shirts en tops van Pretty Little Liars 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen

Oh really.
Daar ben ik wel nerd genoeg voor, om daarin rond te lopen. 
Edit: Toch maar niet. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Mjah waarom niet? Denk dat ik maar een top ga kopen met de tekst: Future Mrs Efron 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Haha, dat zou wel cool zijn. Maar Efron kennen ze tenminste, toen ik het gisteren bij mijn vriendinnen had over PLL hadden ze geen idee hoe en wat.
En het staat ook wel erg raar/arrogant als je zelf gaat rondlopen met een tshirt met de tekst: 'Pretty little liar'. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Maakt toch ook niet uit wat andere ervan denken, je draagt het toch voor jezelf
Maar ja al die shirts zijn wel leuk, ze hebben ook echt zoveel 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Die wijsheid zal met de jaren komen denk ik, afleveren me af te vragen wat anderen denken en of het wel 'goed' is.
Al heb ik wel een I ♥ Dr McDreamy t-shirt als pyjama. 
ibendb
-
- 5034 berichten
- 3212 stemmen
Mijn Nightmare before Chrismas Verzameling:
er is waarschijnlijk geen muziek bij...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hoe kan je zulke smakeloze muziek bij zo'n filmpje doen zeg 
ibendb
-
- 5034 berichten
- 3212 stemmen
Sorry, moest Audioswap doen op youtube. Liedje was onduidelijk. Zal zo snal mogelijk aanpassen. 
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
ik heb ook nog volgens mij een oud exemplaar van zo'n batman auto'tje uit tim burton batman films. ik zal wel een keer een foto maken
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen

Is er ook misschien ook een Monica Bellucci versie op de markt?