- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
C.V De Keboalmakers, voor het tweede jaar op een rij 2e prijs in D´n opstoet van Kruikenstad

Dit jaar als A.. nee Bcrobatiek vereniging Soepel door d'n Hoepel.

De gigantische hoeveelheid prijzengeld is natuurlijk al meteen stukgeslagen in de eerste de beste kroeg 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Gefeliciteerd
Ennne.. welke ben jij op die foto?
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Die met die snor ben ik 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Die middelste is net Austin Powers. 
La dormeuse
-
- 111 berichten
- 218 stemmen
Telt 'verhuisd' ook in dit topic? Ik vind van wel. Ik ben in ieder geval erg blij dat ik eindelijk in Groningen woon!
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7949 stemmen
En terecht!
Geweldige stad dat Groningen!
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Ik had ooit hier een kort verslagje beloofd over de districtkampioenschappen. Echter, bij gebrek aan tegenstanders heb ik nooit voor de titel hoeven boksen. 
Wel heb ik gisteren als vervangende partij met een Duitser in de ring gestaan die ik overigens heb gewonnen.
Op de foto ben ik de linker in het rood.

moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ze durven gewoon niet Goodfella 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wordt ik nu gek of draag jij een bril? Of wat is die glans eigenlijk? Je moet de foto wel aanklikken en vergroten natuurlijk, anders kun je het echt niet zien. 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Het lijken in elk geval geen blauwe ogen dus met zijn verdediging zit het wel goed 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Nee ik draag geen bril, dat zal het licht wel zijn ofo. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Je lijkt wel een beetje ''Storm'' uit X-men met die ogen.
Toch geen speciale krachten gebruikt in de ring hé? 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Doom is dus geslaagd voor zijn MBO ICT-Beheer (Systeembeheerder) opleiding. Een paar jaar geleden ben ik begonnen op niveau twee en nu ben ik blij dat ik de volledige MBO opleiding succesvol op niveau 4 heb afgerond. 
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Gefeliciteerd! En succes met wat je hierna verder gaat doen 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen

Wat doet een systeembeheerder zoal als ik vragen mag?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Dank jullie wel allemaal!
Voornamelijk koffie drinken!
Met het diploma van ICT-beheerder ben je breed inzetbaar in diverse technische en organisatorische functies in de Informatie en Communicatie Technologie. Je bent degene die computersystemen beheert en kennis hebt van zowel soft- als hardware. Je bent in staat multi-servernetwerken te ontwerpen, te installeren en te onderhouden t.b.v. productieprocessen in bedrijven (industriële automatisering), of informatievoorziening in bedrijven en instellingen (kantoorautomatisering). Je weet ook hoe je informatiesystemen (administratie, gegevensopslag, datacommunicatie) ontwerpt en bouwt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb er, zoals altijd met de moderne technologie, weer niets van begrepen. Maar toch gefeliciteerd. 
Edit: dat van de koffie snap ik.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Thx Speedy
Edit: dat van de koffie snap ik.
Dan weet je ook dat je deze taak niet moet onderschatten. Het vergt de nodige inspanning, nauwkeurigheid en lichamelijke beweging. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Gefeliciteerd met je diploma Doom!!!