- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik ben geslaagd op mijn toelatingsproef voor film/televisie in Media Arts Department in Genk. Eindelijk kan ik mijn grote dromen waar maken
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
The Unborn
In de near future a child will be born to save us from Damnation.
This child who's gender and name is still unknown will protect us against all evil, All ghosts and demons will be forgotten and a new life for all mankind foreign and domestic will start. It will bring peace, friendschip and love in to are live's and will forgive and forget the past and look at a new future that wil bring us all closer together.
approximately 256 days to go !
It is only 132 days to go before the future will change forever
and it will be changed by a ..........................girl

mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
En we hebben ook al een naam gekozen en dat wordt....................Faye-lee
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Vind ik ook.
Nooit eerder gehoord in die combinatie.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
De vriendin van mijn broertje staat op het punt om te bevallen. Overigens wel grappig want mijn broertje heet Danny en zijn zoontje gaat Daley heten. En laat het nou toevallig zijn dat de (ex)voetballer Danny Blind zijn zoon ook Daley heeft genoemd, en dat mijn broertje bij Deli XL werkt (dit laatste slaat nergens op, maar goed) 
Anyway, mooie naam mrwhite! spreek je het uit als Felie, Fajelie of Fejelie?
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
En dat wordt....................Faye-lee
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Je spreekt het 1 één woord gewoon uit. Maar we hebben er een koppelteken tussen gezet omdat het aan elkaar niet zo mooi was.
Ik wilde ook een naam die nergens te horen was en ook het feit dat ik na het zien van zo'n 6000 namen nx zag dat ik mooi vond hebben we maar voor dit gekozen.
Trouwens mijn vriendin hoorde graag iets in de genre van faith en ik wou Lee moest het een jongen zijn geworden dus 
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Ja idd ik ben ook gaan kijken tussen aziatische namen en dus hebben we eigelijk alles wat we wilden in één naam 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Scheelt dat ik mijn/onze namen al weet, hoef ik geen babynamenboeken en websites door te spitten. 
Meh, ik wil ook kindjes. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Veel oefenen, komt vanzelf goed Eline!
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Scheelt dat ik mijn/onze namen al weet
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
We hadden het er over en ik zei welke namen ik graag wilde (ik had 3 meisjes namen, 1 jongensnaam). Dus hij koos sowieso 1 van de 3 meisjesnamen en de jongensnaam stond al vast, daar had hij weinig over in te brengen.
Gelukkig vond hij ze wel mooi.
Eerst maar afstuderen.

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Een dochter zal wel Eline jr, Elientje en Elinois worden? 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Schot in de roos. Hoe wist je dat?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb afluisterapparatuur achter je televisie bevestigd 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Leuke naam ja Faye-lee. Doet me denken aan Feliene (Bambi) Ik vind persoonlijk alleen Faye (uitgesproken als Fee) nog mooier
Bij mij staan de namen ook al vast, typisch vrouwending denk ik 
Maar nog gefeliciteerd, spannende tijden!
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Het lastige van al ruim van te voren namen verzinnen is dat ze altijd nog 'ingepikt' kunnen worden. Vooral als je veel zwangeren om je heen hebt. Ook is het blijkbaar de trend om twee namen te geven (dus geen doopnamen naar de opa's en oma's, maar gewoon twee leuke namen), waardoor er dus steeds meerdere namen kunnen afvallen. Zo heb ik ook wat namen van ons lijstje weggestreept. Ik vond het namelijk niet leuk om een zelfde naam te geven als die van mensen die ik goed ken.
Gefeliciteerd mrwhite!
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4510 stemmen
Drie namen is het mooist, en het liefst de roepnaam met een voorletter die geen voorletter in je drie voornamen is, zoals onze oud-premier A.A.M. van Agt, roepnaam Dries, of APM (Louis) van Gaal. En het moet ook nog eens goed lopen. Soms zie je die geboortekaartjes met namen waar je echt de bek over breekt, dat mensen dat dan verzinnen. En het moet nog eens bij de achternaam passen. Begint die met een medeklinker, dan de voornaam eindigend op een klinker en vice-versa. Lastig lastig.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Haha, gelukkig! Laatst vertelde ik het tegen twee vriendinnen, die keken me aan alsof ze vleermuizen uit mijn oren zagen komen.
Nouja, daar hoort wel nog bij dat ik zei dat we zelfs al wat babykleertjes gekocht hebben van cadeaubonnen die we hadden gewonnen van Prénatal... Niemand in mijn omgeving was/is zwanger, dus zijn we alvast het eerste (en tweede) setje gaan uitzoeken. 
( Oke, nu ik dit typ snap ik waarom mijn vriendinnen zo raar keken, ik ben een 'crazy baby lady'.
)
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Wij hebben gewoon gekozen voor één voornaam. Wel moet je de voornaam een paar keer goed uitspreken in combinatie met de achternaam, want anders kom je nog voor verrassingen te staan. Zo hebben wij een naam op het laatst af laten vallen omdat deze naam bleek te rijmen op onze achternaam, wat nogal stom klonk.
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Dank u wel iedereen 
Mijn achternaam is Lauwers dus dat past ook perfect. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Niet te verwarren met Faye-Lee Towers 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Haha, gelukkig! Laatst vertelde ik het tegen twee vriendinnen, die keken me aan alsof ze vleermuizen uit mijn oren zagen komen.
Nouja, daar hoort wel nog bij dat ik zei dat we zelfs al wat babykleertjes gekocht hebben van cadeaubonnen die we hadden gewonnen van Prénatal... Niemand in mijn omgeving was/is zwanger, dus zijn we alvast het eerste (en tweede) setje gaan uitzoeken. 
( Oke, nu ik dit typ snap ik waarom mijn vriendinnen zo raar keken, ik ben een 'crazy baby lady'.
)
Haha (kuch) ik heb ook al babykleertjes en een besteksetje liggen op zolder (kuch) 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Inmiddels ben ik ook officieel afgestudeerd aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (Faculteit Kunst, Media en Technologie in Hilversum). Met mijn afstudeerfilm 'ROOD', die straks op het Nederlands Film Festival gaat draaien: Rood | Nederlands Film Festival - filmfestival.nl 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Wow, held!
proficiat. Mooie prestatie!
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4510 stemmen
Klasse, goed gedaan!
Fortune
-
- 4312 berichten
- 2769 stemmen
Nice Chainsaw! Still doet me denken aan Dunst in Melancholia.