- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Prijsvragen dóór Users
Prijsvragen dóór Users
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
En heeft diegene inmiddels gedaan. Ik zal ook even wat bedenken, want ik gun het die persoon niet. 
Al wat verzonnen..? 
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
ok 
Is er echt zo weinig belangstelling?
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
ja...
Het weggeef topic is makkelijker en daarom ook beroemder dan dit topic. Je hoeft daar alleen een nummer en je naam erbij te zetten, maar hier moet je er iets voor doen en dat is blijkbaar niet zo'n succes...
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
ja...
Het weggeef topic is makkelijker en daarom ook beroemder dan dit topic. Je hoeft daar alleen een nummer en je naam erbij te zetten, maar hier moet je er iets voor doen en dat is blijkbaar niet zo'n succes...
Als het toch geen succes is, doe de bekendmaking dan vandaag.

Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Al wat verzonnen..? 
Neuh.. 
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Als het toch geen succes is, doe de bekendmaking dan vandaag.

Nee, dat doe ik niet...
Misschien, heel misschien zijn er nog wat mensen die dit topic nog niet gezien hebben 
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4553 stemmen
Ik vrees dat zowat iedereen die dvd's verzamelt Gladiator al in zijn collectie heeft.
Maar wel een leuke film!
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.
Maar het is leuk om zelf ook eens wat weg te geven 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik zou graag meedoen, maar ik kan echt geen énkele reden bedenken waarom ik Gladiator nu graag zou hebben
. Dus gun ik hem van harte aan de andere deelnemers!
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4553 stemmen
Ik zou kunnen meedoen, om vervolgens Gladiator tweemaal in mijn bezit te hebben, waardoor ik hem dan in dit topic kan verloten... mmm even over nadenken... 
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Ik wil de film wel een keer zien, maar ik moet die DVD helemaal niet hebben 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ik zou kunnen meedoen, om vervolgens Gladiator tweemaal in mijn bezit te hebben, waardoor ik hem dan in dit topic kan verloten... mmm even over nadenken... 
Waarom wil je hem winnnen als je hem toch weer gaat weggeven?? 
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Ja, die snap ik ook niet helemaal... Ik wil graag horen waarom 'jij' de dvd graag wilt hebben... Niet waarom je 'm zo graag mogelijk weer kwijt wilt 
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Omdat ik moet werken van 16:00 t/m 20:30, heb ik gisteren gehoord, zal ik de winnaar om 21:00 bekend maken 
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Voordat ik de winnaar bekend maar, wil ik eerst iedereen bedanken die mee heeft gedaan, want ik had er eerlijk gezegd minder verwacht omdat ik weet dat het 'weggeef topic' toch wel makkelijker is 
En de winnaar is... 'Turkeyloverz'!
Zijn argument:
Gladiator is een van de beste (6e in top10) films die ik ooit heb gezien, ik hou van films over de oudheid, maar
Gladiator was meer dan leuk, hij was geweldig.
Alleen mensen die de film gezien hebben zullen me begrijpen. Het is erg indrukwekkend om te zien, hoe
een man als Maximus, die vecht voor gerechtigheid, wraak neemt op de dood van zijn gezin. Alleen al het zien
van zijn woede, geeft je een ontroerend gevoel.
Hoe hij niet opgeeft, toch door blijft gaan, uiteindelijk als slaaf en als speelgoed moet dienen. Hoe hij daarvan
gebruikmaakt en als Gladiator iedereen begint te verslaan, als wraak. Hoe hij zo bekend wordt, dat de zoon van
de keizer hem uitdaagt, het wordt geen eerlijke gevecht, maar toch geeft hij niet op, en dat allemaal voor
zijn gezin. Hoe hij hem uiteindelijk verslaat en hoe iedereen begint te juichen. Dit allemaal gaat voor je neus
voorbij in deze film, waarbij je pas aan het eind je adem kan loslaten, en met grote bewondering: ''WAUW'' kunt
zeggen.
Het is vooral indrukwekkend om te zien hoe een slaaf zoveel respect en liefde kan krijgen, hij wordt zelfs
een held genoemd, wie dan ook zijn tegenstander mag zijn, het maakt helemaal niet uit, enige waaraan hij
denkt is ''de wraak''. Het enige wat hij wilde was een rustig leventje leiden op de boerderij, maar dat lieten ze niet
toe, Maximus heeft dan ook gedaan wat hij moet doen. Hij heeft moeten moorden en lijden maar uiteindelijk
verslaat hij de grote dader, en het zien ervan geeft je een heel apart gevoel.
Deze film is perfect. 
Gr
Emre. 
Turkeyloverz, stuur je adresgegevens maar, dan stuur ik 'm woensdag op 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Mooie tekst Turkeyloverz
.
Ondanks mijn afkeer voor de film (die ook blijft
) doet het me plezier dat je er zo van kunt genieten, en je beschrijft het perfect
.
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
Gefeliciteerd!
Remi, staan natuurlijk wel wat spoilers in die tekst. Kan je dat nog aanpassen? 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Die tekst moet eigenlijk in het Gladiatortopic staan. Krijgt de film weer eens wat uitgebreidere, goede kritiek. Meestal zijn de positieve berichten daar maar kort en beperkt en de negatieve berichten langer. De film kan deze reclame gebruiken. Mooie recensie, Turkeyloverz 
Dennis Evahi
-
- 842 berichten
- 565 stemmen
Van harte en enjoy, zeker een mooie tekst!
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Gefeliciteerd!
Remi, staan natuurlijk wel wat spoilers in die tekst. Kan je dat nog aanpassen? 
Nee, niet meer... Sorry... 
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Ik heb de gewone editie van A Fistfull of Dollars over nu ik de Special Edition heb gekocht en zou die graag afstaan aan de gene die mij voor volgende week maandag het beste kan vertellen waarom de Western(en met name die van Leone) het mooiste (genre) is wat er is.
PM maar.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
De eerste reactie(van Neo) is binnen 
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
spijtig dat ik er maar een van hem heb gezien om echt te weten of Leone echt zo goed is.
c'era una volta il west is wel al zeker een meesterwerk