• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.977 gebruikers
  • 9.370.543 stemmen

Prijsvragen dóór Users

zoeken in:

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

ok

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella_90 schreef:

En heeft diegene inmiddels gedaan. Ik zal ook even wat bedenken, want ik gun het die persoon niet.

Al wat verzonnen..?

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

Is er echt zo weinig belangstelling?

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

ja...

Het weggeef topic is makkelijker en daarom ook beroemder dan dit topic. Je hoeft daar alleen een nummer en je naam erbij te zetten, maar hier moet je er iets voor doen en dat is blijkbaar niet zo'n succes...

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

Remi schreef:

ja...

Het weggeef topic is makkelijker en daarom ook beroemder dan dit topic. Je hoeft daar alleen een nummer en je naam erbij te zetten, maar hier moet je er iets voor doen en dat is blijkbaar niet zo'n succes...

Als het toch geen succes is, doe de bekendmaking dan vandaag.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Remi schreef:

(quote)

Al wat verzonnen..?

Neuh..

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

catweasel schreef:

(quote)

Als het toch geen succes is, doe de bekendmaking dan vandaag.

Nee, dat doe ik niet...

Misschien, heel misschien zijn er nog wat mensen die dit topic nog niet gezien hebben

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4553 stemmen

Ik vrees dat zowat iedereen die dvd's verzamelt Gladiator al in zijn collectie heeft.

Maar wel een leuke film!

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.

Maar het is leuk om zelf ook eens wat weg te geven

salvatore

• 1937 berichten
  • 3236 stemmen

wanneer is de uitreiking Remi?

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

zondag 20 mei, 20: 00

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Zondag 20 mei om 20:00

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik zou graag meedoen, maar ik kan echt geen énkele reden bedenken waarom ik Gladiator nu graag zou hebben . Dus gun ik hem van harte aan de andere deelnemers!

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4553 stemmen

Ik zou kunnen meedoen, om vervolgens Gladiator tweemaal in mijn bezit te hebben, waardoor ik hem dan in dit topic kan verloten... mmm even over nadenken...

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Ik wil de film wel een keer zien, maar ik moet die DVD helemaal niet hebben

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Martin Van K schreef:

Ik zou kunnen meedoen, om vervolgens Gladiator tweemaal in mijn bezit te hebben, waardoor ik hem dan in dit topic kan verloten... mmm even over nadenken...

Waarom wil je hem winnnen als je hem toch weer gaat weggeven??

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Ja, die snap ik ook niet helemaal... Ik wil graag horen waarom 'jij' de dvd graag wilt hebben... Niet waarom je 'm zo graag mogelijk weer kwijt wilt

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Omdat ik moet werken van 16:00 t/m 20:30, heb ik gisteren gehoord, zal ik de winnaar om 21:00 bekend maken

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Voordat ik de winnaar bekend maar, wil ik eerst iedereen bedanken die mee heeft gedaan, want ik had er eerlijk gezegd minder verwacht omdat ik weet dat het 'weggeef topic' toch wel makkelijker is

En de winnaar is... 'Turkeyloverz'!

Zijn argument:

Gladiator is een van de beste (6e in top10) films die ik ooit heb gezien, ik hou van films over de oudheid, maar

Gladiator was meer dan leuk, hij was geweldig.

Alleen mensen die de film gezien hebben zullen me begrijpen. Het is erg indrukwekkend om te zien, hoe

een man als Maximus, die vecht voor gerechtigheid, wraak neemt op de dood van zijn gezin. Alleen al het zien

van zijn woede, geeft je een ontroerend gevoel.

Hoe hij niet opgeeft, toch door blijft gaan, uiteindelijk als slaaf en als speelgoed moet dienen. Hoe hij daarvan

gebruikmaakt en als Gladiator iedereen begint te verslaan, als wraak. Hoe hij zo bekend wordt, dat de zoon van

de keizer hem uitdaagt, het wordt geen eerlijke gevecht, maar toch geeft hij niet op, en dat allemaal voor

zijn gezin. Hoe hij hem uiteindelijk verslaat en hoe iedereen begint te juichen. Dit allemaal gaat voor je neus

voorbij in deze film, waarbij je pas aan het eind je adem kan loslaten, en met grote bewondering: ''WAUW'' kunt

zeggen.

Het is vooral indrukwekkend om te zien hoe een slaaf zoveel respect en liefde kan krijgen, hij wordt zelfs

een held genoemd, wie dan ook zijn tegenstander mag zijn, het maakt helemaal niet uit, enige waaraan hij

denkt is ''de wraak''. Het enige wat hij wilde was een rustig leventje leiden op de boerderij, maar dat lieten ze niet

toe, Maximus heeft dan ook gedaan wat hij moet doen. Hij heeft moeten moorden en lijden maar uiteindelijk

verslaat hij de grote dader, en het zien ervan geeft je een heel apart gevoel.

Deze film is perfect.

Gr

Emre.

Turkeyloverz, stuur je adresgegevens maar, dan stuur ik 'm woensdag op

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Thank Youuuuu!

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Mooie tekst Turkeyloverz .

Ondanks mijn afkeer voor de film (die ook blijft ) doet het me plezier dat je er zo van kunt genieten, en je beschrijft het perfect .

Art

• 13507 berichten
  • 3659 stemmen

Gefeliciteerd! Remi, staan natuurlijk wel wat spoilers in die tekst. Kan je dat nog aanpassen?

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Die tekst moet eigenlijk in het Gladiatortopic staan. Krijgt de film weer eens wat uitgebreidere, goede kritiek. Meestal zijn de positieve berichten daar maar kort en beperkt en de negatieve berichten langer. De film kan deze reclame gebruiken. Mooie recensie, Turkeyloverz

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Bedankt voor de felicitaties.

Dennis Evahi

• 842 berichten
  • 565 stemmen

Van harte en enjoy, zeker een mooie tekst!

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Art schreef:

Gefeliciteerd! Remi, staan natuurlijk wel wat spoilers in die tekst. Kan je dat nog aanpassen?

Nee, niet meer... Sorry...

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Ik heb de gewone editie van A Fistfull of Dollars over nu ik de Special Edition heb gekocht en zou die graag afstaan aan de gene die mij voor volgende week maandag het beste kan vertellen waarom de Western(en met name die van Leone) het mooiste (genre) is wat er is. PM maar.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Laat ik ook maar eens mee doen

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

De eerste reactie(van Neo) is binnen

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

spijtig dat ik er maar een van hem heb gezien om echt te weten of Leone echt zo goed is. c'era una volta il west is wel al zeker een meesterwerk

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.