• 12.920 nieuwsartikelen
  • 169.038 films
  • 11.073 series
  • 31.730 seizoenen
  • 629.268 acteurs
  • 196.140 gebruikers
  • 9.176.515 stemmen

Prijsvragen dóór Users

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mijn obsessie gaat nu ook voor jullie zijn vruchten afwerpen. Ik heb twee Blu-ray/DVD combo packs te vergeven van Spring Breakers. Wat moet je daarvoor doen? Antwoord geven op de volgende simpele vraag: "Ashley Benson moest een terugtrekkende actrice vervangen, welke actrice was dat?". PM je antwoord naar mij en ik maak de volgende dag de prijswinnaars bekend.

Een prijsvraag is nooit zo makkelijk vergeven. Ik wil de prijsvraag tot en met 6 Juli te laten doorlopen zodat de animo zo groot mogelijk kan worden. Ik gun iedere user dé film van het jaar in zijn/haar bezit te krijgen. De Blu-rays zijn ook flink aan de prijs dus een buitenkansje. Ik zal ze pas de volgende dag ontvangen. Belgische deelneming is ook gewoon toegestaan . Succes.

Shinobi

• 4297 berichten
  • 2524 stemmen

Mijn PM heb je.

Leuk initiatief van je.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dank je. Ja, leek me ook wel een leuk idee de films hier aan te bieden. 2 van de 5 tenminste .

mjk87 (moderator films)

• 13770 berichten
  • 4152 stemmen

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen eigenlijk?

Auke Briek

• 239 berichten
  • 54 stemmen

Wat een tof idee! En erg genereus ook van je. Heb uiteraard mijn combopack al besteld (duh! ) dus ik ga zelf niet meedoen. Maar Spring Breakers kan natuurlijk niet genoeg exposure krijgen, dus ik hoop dat vele anderen dat wel gaan doen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Uiteraard, ik ook en heb mijn pre-order laten staan . Exposure kan niet genoeg zijn, er gaat ook niets boven the real thing.

mjk87 schreef:

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen eigenlijk?

Aanbod van Lionsgate, die de rechten hebben (en een deel van hun films in de benelux laten uitbrengen door Belga Films) en waar ik al een tijd hecht contact mee heb. Mede omdat de bezoekersaantallen op mijn blog nogal de pan uit rijzen en mijn 'contact' ook wist van mijn massale reclame kreeg ik dit aanbod. Was er niet op uit, maar toch een mooi gebaar.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Mooi gebaar van Lionsgate, nog mooier gebaar van jou.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dank, en doe ook mee!

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

PM gestuurd.

Finisterra

• 15523 berichten
  • 4420 stemmen

Leuk initiatief! PM verstuurd.

Hdde

• 75 berichten
  • 1422 stemmen

Leuke actie!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sorry mensen. Lijkt me verstandig de loop van de prijsvraag in te korten, drastisch ook. Tot morgen 20.00. Op verzoek van meerdere gebruikers en ik heb al dagen geen aanmeldingen gehad. Ook in verband met de eerste solide download die zojuist uitgekomen is. Zo verschaf ik wat users duidelijkheid of dat ze moeten downloaden, pre-ordered of de Bluray/DVD tegemoet kunnen zien. Morgen na 20.00 volgt de uitslag. Wie nog mee wil doen heeft dus nog even.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Groot deelnemersveld met 28 man, 32 deelnemers. 2 teruggetrokken en 2 foute antwoorden.

Gefelicteerd david bohm en mvhemmen.

david bohm

• 3009 berichten
  • 3325 stemmen

Mooi initiatief en leuk dat ik gewonnen heb!

¡Muchas Gracias!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Verdomme, het zit me niet mee met de prijsvragen Desalniettemin proficiat aan beide winnaars

En dank aan Watts voor de leuke actie natuurlijk

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Ik ben verdrietig.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.