menu

De Site / Gebruikers / Welke film kijk je met je vriend(in)?

zoeken in:
De laatste twee films die ik met mn vriendin op de bank heb gekeken waren Casablanca en Pulp Fiction.

darius666
paar weken terug met haar mindhunters gekeken ze vond het volgens mij niet zo leuk als ik maar ik moet ook altijd naar die dramatische wijfen films kijken

Ik kan eigenlijk alles met haar kijken behalve horror, alhoewel ze Miami Vice dodelijk saai vond.

JwB
In Film > Algemeen > Welke film?:

heej allemaal

ik ga binnenkort naar de film met n meisje maar ik ben niet bepaald op de hoogte van welke daarvoor geschikte films draaien op dit moment....

Ikzelf kijk meestal óf horrorfilms óf komedies (denk aan Saw en American Pie) en ik kan me niet voorstellen dat dat bij haar in de smaak valt

Dusss, welke films die op het moment draaien raden de 'kenners' hier aan?

(Misschien komt deze vraag hier stom over maar ik vraag het liever van tevoren aan mensen die verstand van films hebben dan dat m'n afspraakje helemaal vergald wordt omdat ik een foute film uitkies )

The Curious Case of Benjamin Button. Als dit meisje na 170 minuten nog steeds naast je zit weet je zeker dat ze je leuk vindt en het begrip "echte liefde" begrijpt...

JwB
hahaha

maar nu even serieus asjeblieft

Remi
Ik kan ook alleen maar The Curious Case of Benjamin Button of Slumdog Millionaire verzinnen.

JwB
En valkyrie? of is dat geen goede film?

The Notebook natuurlijk! Al is dat voor mannen misschien iets minder. Maar ik kijk werkelijk alle genres met mijn vriend. Dat maakt niet echt uit. Soms heb ik films die hij absoluut niet wil zien, maar kijkt ze dan toch voor mij en visa versa. Dat soort dingen moet je maar voor elkaar over hebben in een relatie

Films die we vorig weekend samen gezien hebben:

Southland Tales
Major Movie Star
Rogue
The Midnight Meat Train
The Curious Case of Benjamin Button
Hellboy 2: The Golden Army
24: Redemption
Creepshow 2

Gaat dus alle kanten op

Als je er echt om wil krijgen:

Sleapless in Seatle.

Werkt altijd

@ jwb:

New in Town.
Bride Wars.

Echte meidenfilms. Altijd goed, dus.

En ik heb (helaas) geen vriend, maar, naar de titel van dit topic kijkend, denk ik, mocht ik ooit in die gelegenheid komen, dat ik dan best wel bereid ben om eens een horrorfilm te gaan zien, samen met hem, mocht hij daarvan houden natuurlijk. Mag hij me daarna lekker troosten haha . Heeft toch wel iets romantisch denk ik, namelijk.

JwB
ok we zijn naar the curious case of benjamin button geweest (heb haar gewoon laten kiezen ) en ze zat er na 170 minuten nog steeds, dus dat komt wel goed

Kijk, da's echte liefde...

Met mijn vriendin kijk ik regelmatig films, maar gezien ze zich niet zo snel aangetrokken voelt tot de meeste genres waar ik naar kijk, blijft het vaak bij drama's en komedies.

Irréversible, en ik hoor dat Martyrs ook wel een geschikte film is voor een avondje met je liefje.

Salo blijkt de ultieme date film te zijn.

Remi

Spreek je uit ervaring ?

Remi schreef:

Spreek je uit ervaring ?

Ik was ook lekker serieus.

In Film > Algemeen > tips:

hallo allemaal,

ik ben op zoek naar spannende en enge horrofilms(met veel schrikmomenten) om te kijken samen met mijn vriendin

iemand een suggestie?

- À l'Intérieur
- El Orfanato
- Ils

Ik heb trouwens nog een extra tip voor je: verander de titel in 'Tips voor enge horror', want da's alvast een stuk minder algemeen.

Madecineman (moderator)
Misschien staat hier iets spannends tussen.

Het zijn doorgaans niet de horrorfilms die wij goed vinden, die je op moet zetten. Je weet wel, van die films die eerder een doorlopende spanningsboog hebben (in plaats van veel pieken en dalen). Althans, dat is mijn ervaring.

Beter gewoon iets met veel stilte en schaduw, en dan opeens HEEL VEEL GELUID EN ENGE, KLEINE MEISJES OF MUTANTMONSTERS IN BEELD!

Hopelijk kan ze mij dan troosten

RobbyT schreef:

Goede basis voor een solide relatie inderdaad.

Skycrawler
Mijn filmvoorkeur gaat uit naar horror, sci-fi en fantasy maar wij beiden hebben een zeer brede smaak wat film betreft, dus we kijken eigenlijk naar vanalles. Het enige waar ik enige moeite mee heb zijn de zogenaamde chick flicks.

speranza
Mijn top drie bestaande uit Irréversible, Lucía y el Sexo en Identificazione di una Donna heb ik samen met mijn vriendin gezien.

http://www.moviemeter.nl/user/36137/films/6#films

Er bestaat een speciaal mapje voor
Het mapje "gezien" onder "mijn films".

Dan is er nog "nog zien (Jeroen)", die slaat op de film die we nog moeten zien, maar klaar liggen op DVD ofzo, of die genomineerd zijn om eens aan te schaffen (of te pindakazen).

Mijn vriend zijn favo genre's zijn oorlog, actie en misdaad. En laat dat nou net de mindere genre's voor mij zijn... Al hebben we samen nog niet veel van dat soort films gezien.

De eerste film die we samen zagen was 'Final Destination', omdat ik het raar vond dat hij die reeks nog nooit had gezien. Ook heb ik hem natuurlijk geintroduceerd in 'mijn' horrorwereldje (en nee, niet alleen wat een relatie met mij hebben betreft, maar de films dan. ) En films als Captifs, L'interieur en I spit on your grave (remake) bevielen hem goed.

Verder kijkt hij, en ik ook, alle genre's wel. Al mag ik vaker kiezen dus dan wordt het automatisch horror.

Ik heb geen vriendin .
Maar als ik er een zou hebben zou ik voor een film gaan die we beiden graag zien. Of een echte chick-flick, enkel als we dan ook eens een griezelfilmpje kijken...

Met vrienden: actie/oorlog/komedie/avontuur.

Van alles en nog wat eigenlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:19 uur

geplaatst: vandaag om 18:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.