menu

De Site / Gebruikers / Welke film kijk je met je vriend(in)?

zoeken in:
Hier ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Ik persoonlijk heb met een aantal vriendinnetjes 'She's all that' gekeken, met bij iedere vriendin het standaard-verhaal dat ik hem niet gezien had en ik gehoord had dat ie wel goed was..

Achteraf gezien een perfecte keus geweest..

Magnolia. Duurt lekker lang en is een drama. En ik vind het zelf ook een goede film.

Geen! Die van mij valt altijd in slaap bij een film...

speedy23 schreef:

boondock schreef:
(quote)

Dan moet je eens Insomnia met haar gaan kijken, misschien dat dat helpt..

boondock schreef:

Hier ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Ik persoonlijk heb met een aantal vriendinnetjes 'She's all that' gekeken, met bij iedere vriendin het standaard-verhaal dat ik hem niet gezien had en ik gehoord had dat ie wel goed was..

Achteraf gezien een perfecte keus geweest..

Jammer voor je dat je vriendin van slechte films houdt.

Afgelopen weekend lekker samen The Godfather gekeken. Al houdt ze er niet van maar toch nog een voldoende

Ik moet Casablanca eens proberen....

@ Naomi Watts:

en alle meisjes/vrouwen die ik ken vinden The Godfather maar niets.

[/quote]

Jammer voor je dat je vriendin van slechte films houdt. [/quote]

Als het werkt dan vind ik het sowieso een goeie film

Visitor Q, ze vond em nog goed ook . Verder uiteraard veel Japans geleuter, gelukkig genoeg blijkt het dikwijls te bevallen

Before Sunset, maar ik ben dan ook een cliché-romanticus

Ik heb gelukkig een vriendin met een vrij diverse filmsmaak, zodat we niet elk weekend naar She's All That moeten kijken.

Laatst nog gezien samen: Reign of Fire, Honogurai Mizu no Soko Kara en GoodFellas. Bovendien opperde ze tot mijn grote verrukking om binnenkort samen zowel Spartan als Immortel (Ad Vitam) te gaan huren.

En dan hebben we Before Sunrise nog nieteens samen gezien.

_o_*zucht* _o_

Mijn vriendin was helemaal weg van Dobermann. Zelfs Ju-On, totaal tegen haar horror-embargo in, samen helemaal afgekeken. De grote test na 2,5 jaar relatie (Irréversible) heb ik nog niet aangedurfd...

Daarentegen kan ik (voorlopig) geen Amélie meer zien of horen.

remorz schreef:

De grote test na 2,5 jaar relatie (Irréversible) heb ik nog niet aangedurfd...

Waarom niet? Je hoeft geen jongen te zijn om Irréversible goed te vinden
Ik zag Visitor Q na 3 maanden samen te zijn met mijn vriendje

Dat heb ik ook helemaal niet gezegd...maar laten we zeggen dat ik de grenzen van mijn vriendin wel een beetje in kan schatten
Visitor Q heb ik nog niet eens gezien

speedy23 schreef:

Ha, bij ons is het altijd yours truly die als eerste knock out gaat .

Ow, tip vergeten. Grave of The Fireflies doet het geweldig goed

Onderhond schreef:

Ow, tip vergeten. Grave of The Fireflies doet het geweldig goed

Dat kan ik beamen

Ik heb het geluk dat mijn vrouw net zo gek op films is als ik en dat we over het algemeen dezelfde smaak hebben, een paar uitzonderingen daar gelaten. Zo houdt zij niet zo van films als Pulp Fiction, Scarface, Reservoir Dogs (en ik wel). Haar all-time favourites zijn blockbusters The Matrix, LOTR Trilogie, Shawshank Redemption. De enige films die ik alleen kijk zijn oude(re) klassiekers ( bv. Citizen Kane, Great Escape, Ben Hur, Spartacus ).

FisherKing
Raar topic. Elke film natuurlijk !!!!

FisherKing schreef:

Raar topic. Elke film natuurlijk !!!!

Ik wou dat het waar was..

Er zijn nog gewoon films waarvan je van tevoren weet dat je die beter in je eentje kan gaan kijken dan met je vriendin. Zo zijn er dus ook weer films waarvan het leuker is om met je vriendinnetje te kijken dan alleen.

Dus dat betekent ook wanneer hij/zij nou weer eens met een 'leuk' filmpje aan komt zetten, of je het dan ook met hem/haar gaat meekijken. Smaken verschillen, ook heb je al zo lang een vriendin..

of je hebt hem/haar wel héél goed afgericht..

Of je hebt toevallig dezelfde smaak

Tsss, niet liegen FK ... oorlogsfilms iemand ?

Dustyfan
1 - 0, Onderhond

En ja, voor 98% dezelfde smaak, dat helpt...

Onderhond schreef:

Hmm.. dan zou het Saving private Ryan moeten zijn..

FisherKing
Onderhond schreef:

Ik lieg niet. Elke film dus !, alleen bij een bepaald genre wordt de film niet uitgezeten door de een of de ander, maar dat is een andere discussie.

PS. Soldaat van Oranje, The Thin Red Line, allemaal Oorlogsfilms.

FisherKing schreef:
(quote)

Ik lieg niet. Elke film dus !, alleen bij een bepaald genre wordt de film niet uitgezeten door de een of de ander, maar dat is een andere discussie.

PS. Soldaat van Oranje, The Thin Red Line, allemaal Oorlogsfilms.

Tja, dan kan ik ook wel elke film kijken met mn vriendin. Ik ga gewoon eerst lekker knus met haar op de bank zitten en loop na een half uurtje weer weg. Is iedereen blij..

FisherKing
Inderdaad, vandaar het onzinnige topic

ach ja, dan kan je zoveel dingen onzinnig gaan noemen..

Gast
geplaatst: vandaag om 18:45 uur

geplaatst: vandaag om 18:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.