- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
Bij Vozvrashcheniye:
Shit, nu ben ik 1 van die sukkels die een film niet begrepen heeft en een te laag punt gegeven heeft. Ik heb hem nog niet gewist dus ik beloof dat ik hem nog eens ga zien.
Ik vond hem wel grappig. 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Wat als de personages van À l'intérieur in Jaws zaten? Mikey weet het:
Ze zouden gaan zwemmen en tegen elkaar roepen: heeee laten we allemaal een andere kant opzwemmen, helemaal alleen, dan hebben we meer kans die haai te vinden..

edit: en de arabier blijft geboeid!
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
TOR bij Antichrist, vooral voor users die de film zagen.
Lars von Trier staat niet meteen te boek als een optimistische regisseur van vrolijke films. Hij wou echter laten zien dat hij ook wat anders kon, dus besloot hij zijn eigen Disneyfilm te maken. Van Disney leende hij een dramatisch plot: vrouw met gebrek aan zelfvertrouwen krijgt hulp van een man om zelfrespect te winnen. Daarvoor neemt hij haar mee naar een magisch woud, met onder andere een schattig hert (uiteraard met jong) en een pratende vos. Alle juiste elementen waren op hun plaats voor een aangename kinderfilm te maken, maar onderweg is er toch iets mis gegaan. Lukte het Von Trier niet om vrolijke liedjes te schrijven?
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Heb de film (nog) niet gezien, maar vind hem nu al memorabel 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
Bij Gekijôban Furandaasu no Inu (1997):
Weet iemand misschien hoe het komt dat als ik mijn stem plaats, het opeens weg gaat als ik naar een andere pagina ga?
het is erg vervelend.
Komt omdat je hem in het Engels gekeken hebt, mag niet hé.
Oh, wacht ik wist niet dat je de originele versie gezien moest hebben
Sorry dan.

Q Jones
-
- 3524 berichten
- 2880 stemmen
88Fabian schreef bij The Expendables
Ik weet het niet hoor maar ik ben duidelijk geweest,ik heb gezegd
wat ik goed en vooral fout vind aan deze film,de film bevat vooral een hoop bullshit geprietpraat en langdradige scenes,pure bullshit dus.
Elineloves schreef:
Jij bevat ook een hoop bullshit en geprietpraat, dus dan mogen wij er toch ook wel iets over zeggen?
Heerlijk recht voor zijn raap 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Ze verwoordt ook prima wat ik over hem denk 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Felle dame die Eline.
Moet ook 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Denk dat ik niet de enige ben die zich stoort aan zijn troll-gedrag in verschillende topics, daar mag best iets over gezegd worden. Maar of het memorabel is.. Nee. Meerdere users hebben hem al op zijn gedrag aangesproken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
88Fabian schreef bij The Expendables
Ik weet het niet hoor maar ik ben duidelijk geweest,ik heb gezegd
wat ik goed en vooral fout vind aan deze film,de film bevat vooral een hoop bullshit geprietpraat en langdradige scenes,pure bullshit dus.
Elineloves schreef:
Jij bevat ook een hoop bullshit en geprietpraat, dus dan mogen wij er toch ook wel iets over zeggen?
Heerlijk recht voor zijn raap
Volgens mij zijn we zo langzamerhand door de memorabele quotes heen. Of het woord memorabel is ernstig aan inflatie onderhevig.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ik denk gewoon dat eline fans heeft 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
Ik denk gewoon dat eline fans heeft
Wilde iets dergelijks ook op subtiele wijze duidelijk maken. Maar was blijkbaar toch niet subtiel genoeg.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Heb zelf ook al aangegeven dat het niet memorabel is, want anders is 3/4 van wat er hier tegen elkaar gezegd wordt memorabel.
Maar het was duidelijk genoeg hoor timbo_ 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
Heb zelf ook al aangegeven dat het niet memorabel is, want anders is 3/4 van wat er hier tegen elkaar gezegd wordt memorabel.
Doelde dan ook niet zozeer op jou maar meer op jouw, zoals Mikey ze noemt, 'fans.'
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Door zijn gedrag bij films als Alien, wordt zijn bericht bij voorbaat al benadrukt als inhoudloos en nietszeggend. Er wordt ook gelijk al minachtend terugberichten geplaatst. Het respect voor sommige gebruikers is soms wel heel snel weg.
Ik vind dat hij steeds beter zijn woorden kiest en met betere argumenten op de proppen komt. Ik denk dat ik precies hetzelfde over de film zal denken.
Beetje jammer vind ik dit.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1021 stemmen
Beetje jammer vind ik dit.
Ik ook. Een forum zou niet moeten worden gewijd aan het gedrag van een user.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind dat hij steeds beter zijn woorden kiest en met betere argumenten op de proppen komt. Ik denk dat ik precies hetzelfde over de film zal denken.
Right..
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
moet niet gekker worden, een trollertje van de bovenste plank.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Right..
.
moet niet gekker worden, een trollertje van de bovenste plank.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
]Als je zijn berichten bij Alien had gelezen... Bovendien heb ik het nu puur over zijn recensie. Verre van perfect, maar al een stuk beter.
Het ging om Alien op zich, dan heb ik niets gezegd. Ik dacht dat je in het algemeen nu beter vond, aangezien dat bij The Expendables wel schandalig was. Vandaar.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Heb gisteren nog een troll discussie van hem laten verwijderen bij Inception 
Ben het wel met je eens dat sommige users wel een hoop shit over zich heen krijgen, maar vaak is het actie->reactie.
Poepgezicht
-
- 298 berichten
- 1247 stemmen
Ik ben dan waarschijnlijk in de minderheid, maar ik lees zijn berichten altijd graag. En de reacties op zijn berichten ook. 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Ik vind het ook leuk om te lezen. Maar waarschijnlijk om andere redenen dan jij 
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Hallo
Ik kwam niet echt goed in de film, straks maar eens heel de film bekijken, hopen dat die wat leuker word.
En ik zag ook meteen dat Brody en Polley de 2 schakels zijn in de film die het nog een beetje leuk proberen te maken.
Dat kan goed kloppen, het zijn de twee hoofdrolspelers immers.
eltorro
-
- 898 berichten
- 3054 stemmen
Kwam deze tegen bij Into The Wild, het is bijna poëtische.
als je kriebels voelt tijdens de trailer moet je hem kijken
.. anders niet
de magische woorden: just living man, zorgde ervoor dat ik deze film ging kijken
en nog.. ik heb nu de cd, ga het boek ook nog lezen
what a story
en plan: naar de bus te gaan ooit...
ik vind het terecht dat hij hier in de toplijst staat, maar het is een film voor de liefhebbers
houd je van trektochten?zeker deze kijken..natuur? ook kijken.. jankfilms?kijken
en zo kan ik nog wel even doorgaan