• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.267 series
  • 34.071 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.242 gebruikers
  • 9.387.715 stemmen

MM Memorabele Quotes

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja ok, dit is inderdaad best een beetje erg. (heb inmiddels al veel meer van zulke quotes van hem gelezen, maar het is niet leuk voor die jongen om die allemaal hier maar neer te zetten)

Maar je weet de achtergrond niet he van zo'n jongen, dus ik hoop niet dat hij belachelijk ofzo wordt gemaakt.

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

Film Pegasus schreef:

Ik had toch al enige zinstructuur op m'n 14 jaar.

De een pubert sneller als de ander, hè. Eerst schaamhaar, dan de baard in de keel, dan zinstructuur....

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Bij mij was het andersom...Ik wacht nog steeds op schaamhaar...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ach dan lijkt ie groter.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik was op de middelbare school schaamhaar-kapper.

Bla

• 769 berichten
  • 2147 stemmen

Fijn om te weten.

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2647 stemmen

Kwestie van smaak. Ik vond het wel een geinige opmerking (meer ook niet).

Fran

• 1953 berichten
  • 1732 stemmen

Nou, als ik soms kijk naar hoe mijn nichtjes van tussen de 10 en de 15 jaar schrijven en berichtjes achterlaten op mijn hyves dan is dat echt niet om te lezen. Maar heel veel van hun vrienden schrijven ook zo. Ik vind het echt geen gezicht. Zonde want straks ben je helemaal verleerd hoe je ook al weer normaal nederlands moet schrijven of typen.

MR APOCALYPSE

• 610 berichten
  • 0 stemmen

Fran schreef:

Nou, als ik soms kijk naar hoe mijn nichtjes van tussen de 10 en de 15 jaar schrijven en berichtjes achterlaten op mijn hyves dan is dat echt niet om te lezen. Maar heel veel van hun vrienden schrijven ook zo. Ik vind het echt geen gezicht. Zonde want straks ben je helemaal verleerd hoe je ook al weer normaal nederlands moet schrijven of typen.

Denk dat jij het meer hebt over internet-taal zoals n8 en g1 en dat soort onzin.

Maar die jongen waar Don Dijk over roddelt gebruikt die internet-taal niet maar kan gewoon blijkbaar niet beter...

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1717 stemmen

Off-topic gezeur verwijderd.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

MR APOCALYPSE schreef:

(quote)

Denk dat jij het meer hebt over internet-taal zoals n8 en g1 en dat soort onzin.

Maar die jongen waar Don Dijk over roddelt gebruikt die internet-taal niet maar kan gewoon blijkbaar niet beter...

Ja, dat zie je inderdaad ook heel vaak ,dat de jeugd van tegenwoordig op de 'internet-manier' schrijft. Dit komt inderdaad niet ten goede van hun ontwikkeling denk ik.

Overigens roddel ik niet over die jongen hoor (sterker, ik zeg nog dat ik hoop dat niemand hem belachelijk ofzo gaat maken en dat het mischien meer aan zijn school ligt dan aan die jongen). En bovendien, dan zou iedereen die hier een quote neer zet roddelen. Het is gewoon de essentie van dit topic, quotes eruit halen waarvan je denkt: Haha, wat apart.

Karl van H.

• 2812 berichten
  • 2259 stemmen

MR APOCALYPSE schreef:

(quote)

Ik kom ook wel eens onzin tegen als 'WáAr gaa jy naártÓe?!', of iets dergelijks (overigens niet op deze site, gelukkig). Wat daar nou precies de meerwaarde van is, dat is me een raadsel.

Dit overigens even geheel tussendoor

MR APOCALYPSE

• 610 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ja, dat zie je inderdaad ook heel vaak ,dat de jeugd van tegenwoordig op de 'internet-manier' schrijft. Dit komt inderdaad niet ten goede van hun ontwikkeling denk ik.

Overigens roddel ik niet over die jongen hoor (sterker, ik zeg nog dat ik hoop dat niemand hem belachelijk ofzo gaat maken en dat het mischien meer aan zijn school ligt dan aan die jongen). En bovendien, dan zou iedereen die hier een quote neer zet roddelen. Het is gewoon de essentie van dit topic, quotes eruit halen waarvan je denkt: Haha, wat apart.

Bedoelde ook niet dat je slecht over hem praat,meer dat je over hem praat ,maar blijkbaar is roddelen per definitie slecht praten over iemand(heb het ff opgezocht in het woordenboek)

Ik wil het aanpassen maar je hebt het al gekopieeerd dus dat is nutteloos maar bedoelde het niet zo als het overkwam.

MR APOCALYPSE

• 610 berichten
  • 0 stemmen

Karl van H. schreef:

(quote)

Ik kom ook wel eens onzin tegen als 'WáAr gaa jy naártÓe?!', of iets dergelijks (overigens niet op deze site, gelukkig). Wat daar nou precies de meerwaarde van is, dat is me een raadsel.

Dit overigens even geheel tussendoor

Dat is Roemeens...

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2647 stemmen

Karl van H. schreef:

Ik heb ook een vriendin, en die stuurt allemaal zulk soort smsjes naar mij. En dan kort ze werkelijk alles af, wat je af kunt korten. Dus elke keer als ze me wat stuurt zit ik de boel letterlijk te ontcijferen. Gloeiende hekel heb ik daaraan.

Maar ik heb er gevraagd of ze een beetje normaal nederlands wil schrijven. Gelukkig deed ze dat toen ook.

Karl van H.

• 2812 berichten
  • 2259 stemmen

Wat ik vooral raar vind zijn die extra accenten. Dat je afkort kan ik misschien nog wel begrijpen - ja, natúúrlijk ben je te lui om d'r een klinkertje tussen te douwen, dat is heel logisch -, maar vanwaar die godverdomde extra accenten?!

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2647 stemmen

Zulke dingen zijn mij een groot raadsel.

Btw: volgens mij zijn we voor zulk soort dingen geheel in het verkeerde topic bezig.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ik vind het wel grappig staan eigenlijk... en taal moet in beweging blijven, zolang de kids in officiële stukken maar correct schrijven.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

wyatt earp schreef:

Ik heb ook een vriendin, en die stuurt allemaal zulk soort smsjes naar mij. En dan kort ze werkelijk alles af, wat je af kunt korten. Dus elke keer als ze me wat stuurt zit ik de boel letterlijk te ontcijferen. Gloeiende hekel heb ik daaraan.

Maar ik heb er gevraagd of ze een beetje normaal nederlands wil schrijven. Gelukkig deed ze dat toen ook.

Doet ze natuurlijk om meer zinnen in dat ene berichtje te proppen, doe ik ook hoor. Op een forum is het natuurlijk een ander verhaal, daar doe je dat niet.

Bla

• 769 berichten
  • 2147 stemmen

Ik zou het nooit doen omdat je er deels je geloofwaardigheid mee kwijt raakt. Als ik zoiets geschreven zie staan denk ik altijd dat het geschreven is door één of andere 15-jarige breezah.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12870 stemmen

Ajax&Filmfreak schreef:

Mijn vriendin is gelukkig niet zo kieskeurig

Zegt ook wat over je zelfbeeld

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

maxcomthrilla

• 15579 berichten
  • 2854 stemmen

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

shahad schreef:

Deze film ziet er echt waard uit om te zien , moet hem kappot zien .

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Niks mis mee.

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

Kan toch, als je laserogen hebt?

clockwork72

• 2781 berichten
  • 1746 stemmen

HaHa, hij heeft de film nog niet gezien maar hij moet hem Kapot zien......Huh?

Hannibal

• 9360 berichten
  • 3284 stemmen

Kwam nog een oud screenshot op mijn pc tegen, weet niet meer waar het staat of waar het over gaat, maar het is wel grappig

(afbeelding)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.