- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Bij A Nightmare on Elm Street (1984)
En waarom worden jullie allemaal zo half-depri als ik zeg dat ik deze film niet echt liefheb.
Kunnen jullie niet tegen kritiek ofzo?
T'zal wel weer aan mij liggen, maar waarom word er zo moeilijk gedaan. ik houd gewoon niet van horrorklassiekers, klaar uit
ik sta open voor gezeur
EDIT: Gezeuer veranderd in gezeur
Als je op/aanmerkingen hebt. ik heb vandaag feest van het schuttersgilde ( doe maar duur!! didam heeft de meeste schuttergilde's van NL)
En ben om 19:00 Thuis
Horrorfan houdt niet van horrorklassiekers
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Waar staat dan dat hij horrorfan is
hij zei al dat hij 'OOK van horror houdt' en dat hij het vergeten was te zeggen. Maar hij houdt dus niet van Freddy krueger
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Kan toch?
het bericht was gewoon grappig, over dat schuttersgilde ook
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
In eerdere berichten deed hij net of iedereen hem nu ging aanvallen omdat hij zojuist een lage stem voor de betreffende film gegeven had. Hij wekte de indruk alsof hij zich zelf heel wat vond omdat hij die klassieker even een 1,0 * gaf. Jammer genoeg werd er dus wel op gereageerd.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ik vond deze wel droog bij Vancacy:
ik geef deze film 3 sterren
ik vond het wel een goede thriller
3*
Akkoord, maar moet jou nickname nu over voetbal gaan.
clockwork72
-
- 2782 berichten
- 1747 stemmen
Bij: The Shining.
Wat een meuk zeg, zelfs stoned zou deze film mij nog niet kunnen pruimen. Ik zat maar wat naar mijn scherm te staren en de film kon me dus absoluut niet boeien
Na een half uurtje maar op 'eject' gedrukt
0.5/5
Stond je TV wel aan?

AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Totaal niet memorabel. Zoek eens wat beter en post hier niet om iets te kunnen posten.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Geen enkele quote is memorabel. De topictitel is dan ook erg ongelukkig gekozen.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Dus i.p.v. gedenkwaardige quotes, wordt het opvallende quotes?
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Of grappige quotes. Maar aangezien iedereen een ander gevoel voor humor heeft zal je altijd wel voor- en tegenstanders hebben. Ik vraag me trouwens af of het nu echt nodig is om telkens wanneer iemand een - in zijn optiek grappige - quote plaatst, er zo kattig op gereageerd moet worden.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dat tweede stuk stond er eerst nog niet onder. Dat eerste stuk op zich is niet memorabel, dankzij die reactie erop kan het door de beugel.
Het valt gewoon op dat vrij nieuwe users het forum op komen, dit topic zien en dan meteen allemaal films gaan afstruinen om hier maar een ''leuk' bericht te kunnen posten.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Ik dacht eerst ook aan grappige quotes, maar aangezien inderdaad iedereen het daar niet altijd mee eens is, lijkt opvallende quotes mij beter.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen

Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Dat tweede stuk stond er eerst nog niet onder. Dat eerste stuk op zich is niet memorabel, dankzij die reactie erop kan het door de beugel.
Het valt gewoon op dat vrij nieuwe users het forum op komen, dit topic zien en dan meteen allemaal films gaan afstruinen om hier maar een ''leuk' bericht te kunnen posten.
De meeste quotes die ik hier zie passeren zijn meestal toch gewoon grappig hoor. Wat versta jij onder memorabel dan?
Valt me trouwens op dat sommige "oudere" users vaak heel negatief reageren op een (grappige) quote van iemand. Grappig is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik neem aan dat de persoon die hier post dat met de beste bedoelingen doet, niet?
Dus misschien eens wat positiever worden? 
clockwork72
-
- 2782 berichten
- 1747 stemmen
Ja, ik zag dit staan bij The Shining en ik vondt dit wel een droge poging tot humor..... Ik lachte me kapot Trouwens. 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Geen enkele quote is memorabel. De topictitel is dan ook erg ongelukkig gekozen.
Ik heb hem helemaal niet ongelukkig gekozen. Ik denk dat ik duidelijk ben geweest in mijn opzet en met mijn eerste drie quotes die ik heb gekozen en ach, af en toe komt er wel een pareltje voorbij. Als mensen even schouderschokkend van het lachen achter hun PC zitten of steil achterover vallen van verbazing dan zou het jammer zijn als ze het niet zouden delen. (Ook al deel ik niet altijd dezelfde ervaring.)
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3027 stemmen
Gaan we al moeilijk doen over een topictitel 
Iedereen is vrij om iets grappigs te posten. Als iemand anders het nou niet grappig vindt, geen probleem. Maar die reacties zijn toch niet nodig. Ik vind hier ook meer dan de helft niet grappig.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Bij Christiane F.:
echt saaiste film ooit,
ik moest m op school kijken.
ze is lelijk,
en voor de echte christiane f:
du bist ein raar klein crackhoertje
Stiekem kan ik er wel om lachen, vooral de vele spaties.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik niet.
En mijn net gekochte kameel ook niet.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Ik niet.

clockwork72
-
- 2782 berichten
- 1747 stemmen
nou, ik lach me dood 
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Volledig misbegrepen volgens mij
, heb alleen weinig zin om m nog uit te gaan leggen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik niet.
Goed prijsje voor gehad?
Baldur
-
- 691 berichten
- 3084 stemmen
Volledig misbegrepen volgens mij
, heb alleen weinig zin om m nog uit te gaan leggen.
Ik kon er ook wel om lachen, deed me ietwat denken aan boer hehe.
bennerd
-
- 48 berichten
- 462 stemmen
Ik niet.
Die staat hier dan ook wel weer goed