- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Vind het oprecht een geniaal bericht. Opbouw, woordkeus, opmaak. Hier is door een onbegrepen genie over nagedacht. Humor en poëzie ineen. En beter dan veel dichtbundels en cabaretshows bij elkaar.
Boer 
lul
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Niet grappig en boer is waarschijnlijk zeer bewust van de stommiteit van zijn bericht. Het is er gewoon aan af te lezen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik kan me volledig in de woorden van Apollinisch vinden. Genialiteit laat zich inderdaad niet uitleggen.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Doet een beetje aan Nico Oudshoorn denken, qua intonatie.
Of één van de lullo's van Jiskefet: "da's goed man!"
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Freud heeft al het beste verwoord waarom dat bericht van boer zo geniaal is:
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Nico Dijkshoorn?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Nico Dijkshoorn: Via televisiemaker Harm Edens werd hij ingeschakeld om teksten te schrijven voor Café de Wereld, de soapserie Samen en de satirische nieuwsquiz Dit was het nieuws. Hij levert tekstbijdragen aan het satirische televisieprogramma Draadstaal en is sinds 2008 iedere woensdag te gast in De Wereld Draait Door, waarin hij actuele gedichten schrijft en direct voordraagt. Zijn sonore stem en ironische stijl verraden een geschoold discipel van Gerard Reve. Bron: Wikipedia.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik zie de humor ook niet?
Jullie moeten dan die mensen zijn die Bob Saget ook grappig vonden in America's Funniest Home Videos????
Wel als hij tegen een vrouw zegt die vast heeft gezeten in een grote autoband:
You must be tired.
Bob Saget
Z'n Roast komt binnenkort op Comedy Central.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
deze is pas geniaal.
helaas niet hier op mm geplaatst.
en voor de mensen die boer goed/geniaal vind kan ik alleen maar deze
plaatsen
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Daar zal niemand van deze mensen wakker van liggen.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Nico Dijkshoorn?
Ja, excuses. Verwar zijn achternaam altijd met die van een Volkskrant-correspondent (Eric Outshoorn).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nico Dijkshoorn: Via televisiemaker Harm Edens werd hij ingeschakeld om teksten te schrijven voor Café de Wereld, de soapserie Samen en de satirische nieuwsquiz Dit was het nieuws. Hij levert tekstbijdragen aan het satirische televisieprogramma Draadstaal en is sinds 2008 iedere woensdag te gast in De Wereld Draait Door, waarin hij actuele gedichten schrijft en direct voordraagt. Zijn sonore stem en ironische stijl verraden een geschoold discipel van Gerard Reve. Bron: Wikipedia.
En is columnist in weekblad Voetbal International met werkelijk zeer scherpe en erg leuke columns. Bijna beledigend soms zoals met Andries Jonker, de fulltime eeltknobbel van Van Gaal

Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Haha, hilarisch 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad, die is wel geniaal!
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Over boer:
Het is geniale quote in zijn opbouw en woordkeuze die in een geweldige climax eindigt: lul Ik zie hem graag een keer in de zoveel tijd terugkomen. 
Wat mij wel een beetje opvalt is dat de boer quote goed is voor users 0 -20.000 en vanaf 70.000+
Het is een apart volkje denk ik....
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Over boer:
Het is geniale quote in zijn opbouw en woordkeuze die in een geweldige climax eindigt: lul Ik zie hem graag een keer in de zoveel tijd terugkomen. 
Wat mij wel een beetje opvalt is dat de boer quote goed is voor users 0 -20.000 en vanaf 70.000+
Het is een apart volkje denk ik....
Ik begrijp je berichtje niet helemaal... 
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Ik snap niet wat je bedoelt met:
''Wat mij wel een beetje opvalt is dat de boer quote goedis voor users
0 -20.000 en vanaf 70.000+''
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Oh, het usernummer wordt daarmee bedoeld. Met andere woorden: users die hier al heel lang zitten kunnen de quote het best waarderen, maar ook relatief jonge users waarderen de quote van boer. Alle users met het usernummer 20.000 tot 70.000 lijken het juist weer een verschrikkelijke quote te vinden.
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Ik ben daarbij nog een nieuweling:
78758
Maar toch ben ik een van de erg actieve users op deze site.
Ik denk wel dat ik ergens in de top 100 meest actieve users v/d afgelopen 6 maanden sta 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik denk wel dat ik ergens in de top 100 meest actieve users v/d afgelopen 6 maanden sta
Jij bent een echte held!
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Dankje, eindelijk iemand die mijn bestaan erkend 
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Bart for president!!!!!
Ik beloof een keiharde dictatuur waarin niemand wordt gespaard, dus als jullie van dit mooie aanbod willen profiteren, stem dan op mij! 
Over 20 jaar mogen jullie echt op mij stemmen.
--
Nu weer on-topic 
Logico
-
- 80 berichten
- 0 stemmen
Ik ben daarbij nog een nieuweling:
78758
Puur door actief te zijn kan natuurlijk elke onbenul in die top 100 komen. Bij hoeveel berichtjes heb je zelf het idee dat je iets toevoegt aan de site?
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Puur door actief te zijn kan natuurlijk elke onbenul in die top 100 komen. Bij hoeveel berichtjes heb je zelf het idee dat je iets toevoegt aan de site?
- Ten eerste: meer dan jou met je 2 berichtjes, waarvan 1 al helemaal nergens op slaat, aangezien ik al zij: on-topic.
Hiermee ga ik zelf weer off-topic, maar ik moet de nieuwe mensen op de site natuurlijk wel helpen, dus:
- Ten tweede: als er ergens on-topic staat, betekent dat je je weer bezig moet houden met het onderwerp van dat topic. In dit geval:
MM Memorabele Quotes.
Tot ziens allemaal, ik ga slapen en morgen vroeg voor een paar dagen weg. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Vind het oprecht een geniaal bericht. Opbouw, woordkeus, opmaak. Hier is door een onbegrepen genie over nagedacht. Humor en poëzie ineen. En beter dan veel dichtbundels en cabaretshows bij elkaar.
Boer 
lul
Hier sluit ik me bij aan. Die quote van boer is pure kunst.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Volgens mij denkt Bart echt dat mensen hem een held vinden...