- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Leuk om de gedachtegang over de film te zien. In 3 stappen van een 0,5 naar een 3 
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Niet de meest logische discussie inderdaad.
Overigens schizofrenie is niet hetzelfde als het hebben van een meervoudige persoonlijkheid
Klopt
Schizofrenie (gespleten geest)
De gespletenheid bij schizofrenie uit zich niet, zoals vaak wordt gedacht, in een meervoudige persoonlijkheid, maar in een beeld waarbij de samenhang in het denken, tussen waarneming en gedachten en tussen emoties en gedachten in ernstige mate is afgenomen, althans voor anderen minder goed invoelbaar is.
Meervoudige persoonlijkheid stoornis
is een psychische aandoening waarbij iemand afwisselend twee (of meer) van elkaar te onderscheiden persoonlijkheidstoestanden kan aannemen. Ten minste twee van deze persoonlijkheden nemen regelmatig het gedrag volledig over. Vaak heeft de patiënt 'gaten in het geheugen' die niet door vergeetachtigheid te verklaren zijn
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Toen ik de cover zag en de inhoud had ik zoiets van 12 in een dozijn, maar dat is deze film zeker niet.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Transformers 2 
grappen en grollen waar zelfs Ronaldinho zijn mond van dichtkrijgt.
Beste is even de hele discussie te lezen ! 
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Ten tijde van het Romeinse Rijk was iedereen toch homo?
Ik wist serieus even niet wat ik hier op moest antwoorden...
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Vind ik die andere 15-jarige lolliger.
het enige waar ik voor vrees voor de toekomst is een kwalleninvasie of een meteor die de aarde ramt. Voor de rest zie ik het vrij rooskleurig in
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Hij heeft wel meer pareltjes:
Ik vind het zalig om in mijn tv-kamer te liggen met een urbanusboekje en het geluid van een ventialtor. Daarna natuurlijk het internet. En ik hou me graag bezig met paranormale gebeurtenissen en samenzweringen. Ik probeer me ook voor te stellen hoe de toekomst eruit ziet naargelang de gebeurtenissen van de laatste honderd jaar en dan masturberen.
Al verwacht ik dat het helemaal geen 15 jarige is.
Ik wist serieus even niet wat ik hier op moest antwoorden...
Is het geen grapje, toen waren ze allemaal homo zoals we nu allemaal mens zijn?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
VLOERVERWARMING?!?!
Vroeger moesten over onze eigen voeten pissen in de bak om ze een beetje warm te houden!
reactie over het feit dat gevangenen dezer dagen blijkbaar vloerverwarming in hun cellen hebben. 
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
reactie over het feit dat gevangenen dezer dagen blijkbaar vloerverwarming in hun cellen hebben.
In de Nederlandse gevangenissen is het een paradijs voor gevangenen. Ze hebben zowat een compleet, luxe, eigen appartement in hun cel. Vergelijken met landen als Amerika, leven de gevangenen in Nederland als koning.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Je betaald belastingen voor iets hé 
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Is het geen grapje, toen waren ze allemaal homo zoals we nu allemaal mens zijn?
Dat zal het zijn.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Bij discussie over Cruijf in de tour:
Tja, ik mag niet meer Seniele Jopie zeggen... Maar als je hem vraagt naar zijn favoriete kleur zegt-ie waarschijnlijk "geruit".
karlie
-
- 30 berichten
- 0 stemmen
back on topic dan maar; logische conclusies trekken is ook niet voor iedereen weggelegd...
Is hij nu dood of niet? Paar van men vrienden zeggen van wel, sommigen zeggen van niet omdat ze ergens in een deel z'n lijk gezien hebben, iets wat ik niet gezien heb
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Is hij nu dood of niet? Paar van men vrienden zeggen van wel, sommigen zeggen van niet omdat ze ergens in een deel z'n lijk gezien hebben, iets wat ik niet gezien heb
LOL
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Privébericht en bijbehorende discussie verwijderd. En weer terug on-topic.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Bij het sporttopic over de transfer van Maxwell naar Barcelona. Zijn kwaliteit is onderwerp van discussie, wanneer iemand zegt dat hij bij Ajax zelden een sympathiekere speler heeft gezien.
Ja zegt me ook vrij weinig eigenlijk.
Rosales lag bijvoorbeeld ook erg goed bij het publiek, hij kon alleen geen pepernoot raken.
Bij Maxwell is dit natuurlijk wel anders, alleen hij was wel langdurig geblesseerd, dan heb je ook wel alle tijd om sympathiek te doen haha.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Al eens geweest zeker?
echt een saaie film, geen spanning en het gaat nergens over
1
Arizona Dream
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Die is geweldig!
Mijn mening idem 
karlie
-
- 30 berichten
- 0 stemmen
Om het topic maar weer op gang te helpen: ik begrijp sommige recensies nooit helemaal...
zeer goede film, die vooral bij het bekijken wat tegenvalt.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Haha
Over welke film heeft hij het?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha, wel een geweldige quote hoor! Zelden zon tegenstrijdigheid gelezen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ene Ben de Hoog bij de film Knowing.
Vond hem wel grappig.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
zeer goede film, die vooral bij het bekijken wat tegenvalt.
Misschien was hij/zij blind, is geopereerd, kan nu weer zien. Hij/zij bekijkt meteen de film, waarvan hij/zij tot nu toe alleen maar het geluid en de soundtrack heeft kunnen horen....
En het viel nu tegen?