- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad nogal kinderachtig en badinerend. Niet echt mijn humor.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hoezo?
Quote dan wel mijn hele stuk....
Leedvermaak is nu eenmaal een graag gezien vermaak onder de mensen.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Zie trouwens deze recensie van CineFriendo bij The Happening. Barst van de memorabele quotes en als je hier al niet meer om kunt lachen.....
Tja, ik vind het ook wel een grappige Lebbis-achtige tirade!
Alleen die opmerking over Q&Q vind ik niet kunnen...
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Bullshit. Als ik straks tegen een jood ga zeggen dat er in de holocaust 5 999 999 joden zijn omgebracht kan ik de gevangenis in belanden.
Bij ons heet dat geschiedenis. In België vlieg je net de gevangenis (en terecht) in als je zegt dat het NIET gebeurd is...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een onzin eigenlijk, je mag niet de holocaust ontkennen, maar wel je kinderen wijsmaken dat Sinterklaas bestaat. meten met twee maten als je het mij vraagt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Bij ons heet dat geschiedenis. In België vlieg je net de gevangenis (en terecht) in als je zegt dat het NIET gebeurd is...
Jammer dat men niet consequent is. Als je de gruwel ontkent die er in Japan, Vietnam en andere gebieden is aangericht, dan vlieg je niet in de gevangenis.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Jammer dat men niet consequent is. Als je de gruwel ontkent die er in Japan, Vietnam en andere gebieden is aangericht, dan vlieg je niet in de gevangenis.
Op dat vlak valt er nog veel te leren. Waarom het westen zich wel gaat moeien in Koeweit of Irak, maar niet of amper in Ruanda of Bolivië bvb.
(al wordt het toch wel vrij serieus voor een memorabele quotes rubriek...)
Ondergronds
-
- 250 berichten
- 0 stemmen
Waarom niet? Woorden doen toch geen pijn.
Wedden van wel?!
Een klein en licht voorbeeldje: als ik morgen aan een vrouw op straat vraag of ze zwanger is en blijkt dat dat niet zo is, staat ze diezelfde avond nog voor de spiegel 26 keer over haar buik te wrijven en stelt ze 27 keer de vraag aan haar echtgenoot of ze dik toont in die broek.
U heeft het al begrepen, ze zou zich inderdaad gekwetst voelen en dit is dan nog maar een simpel voorbeeldje.
Ondergronds
-
- 250 berichten
- 0 stemmen
Wat een onzin eigenlijk, je mag niet de holocaust ontkennen, maar wel je kinderen wijsmaken dat Sinterklaas bestaat. meten met twee maten als je het mij vraagt.
De holocaust ontkennen is dan ook één van de belachelijkste dingen die je kan doen.
En de kinderen (weliswaar kleine) in iets goeds laten geloven, al bestaat die kerel (de Sint) niet meer, kan helemaal geen kwaad.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Vergeet niet dat er (kleine) kinderen meekijken 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wedden van wel?!
Een klein en licht voorbeeldje: als ik morgen aan een vrouw op straat vraag of ze zwanger is en blijkt dat dat niet zo is, staat ze diezelfde avond nog voor de spiegel 26 keer over haar buik te wrijven en stelt ze 27 keer de vraag aan haar echtgenoot of ze dik toont in die broek.
U heeft het al begrepen, ze zou zich inderdaad gekwetst voelen en dit is dan nog maar een simpel voorbeeldje.
Dat gekwest voelen doe je zelf..... Is je eigen onzekerheid, niet het woord.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De holocaust ontkennen is dan ook één van de belachelijkste dingen die je kan doen.
Waarom? Ik vind kinderen wijs maken dat er een 500 jaar oude man met een paard over het dak loopt veel belachelijker....
Ondergronds
-
- 250 berichten
- 0 stemmen
Dat is wel heel gemakkelijk gezegd.
Ondergronds
-
- 250 berichten
- 0 stemmen
Waarom? Ik vind kinderen wijs maken dat er een 500 jaar oude man met een paard over het dak loopt veel belachelijker....
Maar goed dat je je bericht aanpastte! 
En als jij het wijsmaken van een 500-jarige goedzak erger vind dat het vertellen van miljoenen dode mensen... tjah, dan stopt het hier voor mij.
Ondergronds
-
- 250 berichten
- 0 stemmen
Omdat het waar is.
Dat is wel heel gemakkelijk gezegd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zoveel pastte ik toch niet aan? In essentie staat er nog steeds hetzelfde.
Ondergronds
-
- 250 berichten
- 0 stemmen
Zoveel pastte ik toch niet aan?
Je maakte 4 leden hun moeders uit voor hoeren!
Neen, even serieus, bij mij persoonlijk kwam de "wie zegt dat" verkeerd over. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar goed dat je je bericht aanpastte! 
En als jij het wijsmaken van een 500-jarige goedzak erger vind dat het vertellen van miljoenen dode mensen... tjah, dan stopt het hier voor mij.
Ik heb het nergens over erg, ik heb het over belachelijk.....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je maakte 4 leden hun moeders uit voor hoeren!
Neen, even serieus, bij mij persoonlijk kwam de "wie zegt dat" verkeerd over.
Wie zegt dat dan? Dat de Holocaust ontkennen het meest belachelijke is wat je kan zeggen?
Ondergronds
-
- 250 berichten
- 0 stemmen
Over te ver gaan gesproken..... 
Ik heb het nergens over erg, ik heb het over belachelijk..... Je pseudoniem is schijnbaar naar je hoofd gestegen....
Ik, te ver? Het leek me anders fel op dat je zo juist eventjes de Holocaust in twijfel nam. Excuses moest het verkeerd zijn, waar ik zeer hard op hoop!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vreemde gedachtes heb jij. Zou niet weten waar je dat op baseert. Ik beweer dat 'het ontkennen van de Holocaust' net zo onwaar is als het 'vertellen dat Sinterklaas bestaat'.
Maar blijkbaar geloof jij nog in Sinterklaas. 
Ondergronds
-
- 250 berichten
- 0 stemmen
Noem het een soort van doorzicht, die zeker niet altijd correct is.
Ik ben nu een poepje of twee leggen, we kunnen straks (als je wilt) verder doen via pm.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5756 stemmen
Dat gekwest voelen doe je zelf..... Is je eigen onzekerheid, niet het woord.
Als je het zo bekijkt is het altijd je eigen schuld. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1717 stemmen
we kunnen straks (als je wilt) verder doen via pm.
Dat lijkt me inderdaad het best want dit gaat wel erg off-topic zo. Dit heet nog steeds het Memorable quotes topic daar hebben discussies over de holocaust niets te zoeken.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Dat lijkt me inderdaad het best want dit gaat wel erg off-topic zo. Dit heet nog steeds het Memorable quotes topic daar hebben discussies over de holocaust niets te zoeken.
Als de holocaust al niet memorabel was.... 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Bijdehandje 
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Die is dan wél weer grappig 
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2417 stemmen
Haha jup die haalt het niveau in dit topic gelukkig weer naar boven.
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2417 stemmen
Bij Death Proof:
Deze film is niet te verdedigen.
[
Ik heb opgemerkt dat mensen met hoge iq deze filme beter vinden dan mensen met een laag iq
Misschien dat er hier nu ook ads geplaatst kunnen worden van E-Matching