- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
* Laat de boeren maar hiphoppen
* ... eentje die je zelfs in een sauna annex iglo zou kunnen bekijken.
Ik vind deze twee zinnen al meer op memorabele quotes lijken dan de vorige twee pagina's van dit topic. Terecht gepost hier.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Zzzzzzzzzzzzzzz! 
Mischien is het een idee om hetvolgende topic te beginnen?:
MovieMeter » Forum » De Site » Gebruikers » Heen-en-weer-gezeik over of een bepaalde quote wel geschikt is om in MM Memorabele Quotes vermeld te mogen worden
Denk er eens over!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen

het topic gaat iig. zo naar de klote maar fijn om te weten dat mensen dit allemaal nog memorabel vinden, veel plezier ermee zeg ik dan maar. 

Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen

het topic gaat iig. zo naar de klote maar fijn om te weten dat mensen dit allemaal nog memorabel vinden, veel plezier ermee zeg ik dan maar. 

Stel je nou is een keer niet zo aan, wat doet jou mening ertoe...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Stel je nou is een keer niet zo aan,
bepaal ik zelf wel!
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Jij hebt in elk topic wel wat te klagen kom ik zo langzamerhand achter. De topic vervuiler komt meestal uit jouw knuistjes. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen

Aanstellerig gedrag inderdaad van iemand die zelf ook zo vaak offtopic gaat in anderen topics. De groeten zeggen we dan maar tegen je.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Jij hebt in elk topic wel wat te klagen kom ik zo langzamerhand achter. De topic vervuiler komt meestal uit jouw knuistjes. 

alhoewel ik ook niet meer doe wat ik ooit heb gezegd.
vraag me alleen af wat dat met dit opic te maken heeft. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Aanstellerig gedrag inderdaad van iemand die zelf ook zo vaak offtopic gaat in anderen topics.
bruine arm halen bij erwinner. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
volledig mee eens 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
dat is altijd nog beter dan iemand die snakt naar aandacht.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
Ik bedoel met aandacht natuurlijk het feit dat iemand zich zowat op een dramatische manier uitschrijft en dan weer terugkomt en wel vaker zaken roept en er dan weer op terugkomt. 
Dat bedoel ik dus met aandachttekort 
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Combi maakt de boel wat levendiger. Nogmaals, go Combi!
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
Raar dat het zo'n gedoe is in dit topic. Bij "Just a joke" loopt het wel lekker, terwijl er daar minstens evenveel compleet duffe en saaie jokes staan.
Topics zouden al heel wat leuker zijn zonder het gezeur, levert niks op en maakt de topics er ook echt niet leuker op.
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11964 stemmen
Combi maakt de boel wat levendiger. Nogmaals, go Combi!
Klopt helemaal hoor.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Raar dat het zo'n gedoe is in dit topic. Bij "Just a joke" loopt het wel lekker, terwijl er daar minstens evenveel compleet duffe en saaie jokes staan.
Topics zouden al heel wat leuker zijn zonder het gezeur, levert niks op en maakt de topics er ook echt niet leuker op.
Ook mee eens! 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik bedoel met aandacht natuurlijk het feit dat iemand zich zowat op een dramatische manier uitschrijft en dan weer terugkomt en wel vaker zaken roept en er dan weer op terugkomt. 
Dat bedoel ik dus met aandachttekort 
maar een post plaatsen om te plaatsen komt op hetzelfde neer. 
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Rare en onjuiste opmerking Spetie.
Altijd alles met aandacht tekort associeren. Kom op he man! 
Kan goed genoeg zijn om sommige leden op hun te lange teen te trappen enzo...
PS: dan hebben we ook allemaal geen leven om op dit forum actief te zijn? Inderdaad, evenzeer een onjuiste opmerking!
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
tegen wie heb jij het nu weer?
Er zit hier maar één Spetie. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
Rare en onjuiste opmerking Spetie.
Altijd alles met aandacht tekort associeren. Kom op he man!
Dat jij het een rare opmerking vindt kan ik nog begrijpen ook jij hebt je immers al 25 keer uitgeschreven of iets dergelijks
.
PS: dan hebben we ook allemaal geen leven om op dit forum actief te zijn? Inderdaad, evenzeer een onjuiste opmerking!
We hebben allemaal wel een leven hoor, maar de meesten doen dit om de pauzes tussen hun werkzaamheden in te vullen denk ik
.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Oke, nu is het genoeg. Opdracht: Wie vind als eerste een geniale onopgemerkte quote?
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
Altijd leuk he je bericht later editten.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
is iets anders, kan je lachen of niet, hier is het de laatste tijd overduidelijk dat het niet memorabel is, alhoewel blijkbaar denken anderen er weer anders over.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Oke, nu is het genoeg. Opdracht: Wie vind als eerste een geniale onopgemerkte quote?
Bij Big Lebowski:
Omdat ik hem al ZO vaak gezien heb, vorige week maar eens keer voor een groot deel in spiegelbeeld gekeken. Ik kan het iedereen aanraden, het werpt in 1 keer een heel ander licht op de film. De Dude die nu ipv aan de rechterkant aan de linkerkant zit enzo, heel erg leuk
.
kan me niet echt voorstellen dat ie nog niet geplaatst is.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Zzzzzzzzzzzzzzz! 
Mischien is het een idee om hetvolgende topic te beginnen?:
MovieMeter » Forum » De Site » Gebruikers » Heen-en-weer-gezeik over of een bepaalde quote wel geschikt is om in MM Memorabele Quotes vermeld te mogen worden
Denk er eens over!
Pfft, kijk ik een uurtje later en wat zie ik? Lappen tekst met loos gewauwel!
Proberen jullie hiermee hoog in de aantal-berichten-van-users-toplijst te komen, of zo?
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Bij Big Lebowski:
kan me niet echt voorstellen dat ie nog niet geplaatst is.
Is al eens geplaatst ja.