- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
crack1
-
- 475 berichten
- 0 stemmen
Is Ali B. eigenlijk familie van Mohammed B.?
Nope,van Ali (B)abba!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ooit stonden hier memorabele quotes, nu lees ik alleen nog maar domme posts en chat discussie's....beetje jammer.
Dat iemand slecht in typen is weten we wel. Het gaat meer om de inhoud van zon post, wil je hem hier plaatsen.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5754 stemmen
De memorabele quotes worden met de geposte quote in dit topic steeds minder memorabel.
Eens, de enige écht memorabele vind ik trouwens enkel die van boer die bij dit topic op 5 september werd geplaatst.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Oke, nog een flauwe, er is te weinig aanvoer, moet toch wat zoeken.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
En daar gaat het mis. Omdat er niets memorabels getikt wordt wil nog niet zeggen dat je dan maar genoegen moet nemen met minder. Rare postdrang ook altijd, daar zijn KO's voor uitgevonden.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Flauw kan ook leuk zijn, misschien niet voor jou maar wel voor duizend anderen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oke, nog een flauwe, er is te weinig aanvoer, moet toch wat zoeken.
Ben het volledig met Boordappel eens. Wat is er nu leuk of memorabel aan jouw nieuwe poging?
In een topic als deze dien je de echt opvallende of leuke reactie's te posten. Posten om het posten hier is nergens voor nodig, verdwijnt het speciale van dit topic volledig mee.
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
De memorabele quotes worden met de geposte quote in dit topic steeds minder memorabel.
Ooit stonden hier memorabele quotes, nu lees ik alleen nog maar domme posts en chat discussie's....beetje jammer.
Dat iemand slecht in typen is weten we wel. Het gaat meer om de inhoud van zon post, wil je hem hier plaatsen.
Asteblieft zeg, speak for yourself. Wie zijn jullie om te bepalen of een quote wel of niet memorabel is? God of Allah? Iedereen een beetje in z'n waarde laten moet toch kunnen.
Iets waarvan jullie (en ikzelf ook) denken 'nouja, volgens mij niet zo memorabel' kan dat voor een ander wel zijn. Misschien zijn er soms ook quotes die jullie wel memorabel vinden en anderen weer niet. Er zijn hier inmiddels meer dan 80.000 gebruikers, je kunt toch niet verwachten dat iedereen elke quote even 'memorabel' of 'niet memorabel' vindt.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Juist, laat ze maar lekker alles te flauw vinden. Ze reageren waarschijnlijk om weer eens iets te moeten posten om te posten.
Terwijl anderen tijd steken in leuke posts zoals ik. Ik zit niet op zoutloze meningen te wachten, allemaal post bederf.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Eens. Dat gezeur over Ali B... who the fuck cares?
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Misschien jij en ik niet...maar anderen weer wel. Laat hen ook in hun waarde...niet alle posts hoeven alleen jou te behagen...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geplukt van het R.I.P topic
voor iedereen die is doodgegaan in de laatste jaren, al is het geen beroemdheid.
R.I.P
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Asteblieft zeg, speak for yourself.
Dat doe ik toch ook?
Er worden hier quotes gepost van mensen die geen Nederlands kunnen of een debiele opmerking maken. Als je dat al memorabel vindt kan je het halve net hier wel gaan posten.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Want zo flauw is ie niet imo.
Dit betreft gewoon een nieuwe gebruiker die de werking van de site nog niet helemaal snapt; niks grappigs aan.
Verder wat BA ook al zegt: plaats het vooral als je wat memorabels tegenkomt, maar het is niet zo dat hier verplicht elke dag 5 posts moeten staan en je dus maar hard op zoek gaat naar veel minder leuke om aan het zogenaamde quotum te voldoen. Dat is namelijk de reden waarom deze thread zoveel minder leuk geworden is.
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Dat doe ik toch ook?
Er worden hier quotes gepost van mensen die geen Nederlands kunnen of een debiele opmerking maken. Als je dat al memorabel vindt kan je het halve net hier wel gaan posten.
Zeg dat dan gewoon, formuleer je mening juist en blaas je mening niet op met 'per gequotte post worden de quotes minder memorabel' oid. Daarnaast is de discussie over wat wel of niet memorabel is al zooo vaak gevoerd.
Als iets hier als 'memorabel' gepost wordt maar dat écht niet is en is geplaatst als misplaatst leedvermaak oid, kun je volgens mij gewoon de 'meld misbruik' knop gebruiken.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Zeg dat dan gewoon, formuleer je mening juist en blaas je mening niet op met 'per gequotte post worden de quotes minder memorabel' oid.
Lol!
3x raden waarom het steeds frequenter gebeurt
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Niet bepaald memorabel, eerder kansloos.
De eerste proteststem dateert van kos op 20 februari 2004, 2 dagen na de start van het topic. Memorabel in mijn ogen. 
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
3x raden waarom het steeds frequenter gebeurt
Omdat er een aantal mensen zijn die op een iets te belerende en alwetende toon telkens durven te beweren dat zij precies weten wanneer iets wel of niet memorabel is.
Niet alle gequotte posts hier hoeven door iedereen memorabel te worden gevonden. En als, zoals ik al eerder zei, een quotte echt niet memorabel is kun je volgens mij gewoon om verwijdering van de post vragen...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Natuurlijk niet. Iets wat ik niet memorabel vind kan dat voor een ander wel zijn, daar is dat uitroeptekentje niet voor bedoeld. Ik doe gewoon een beroep op de MovieMeteraar dat ze niet zo lichtzinnig elk infantiel bericht gaan plaatsen en eerst even nadenken of iets ook echt memorabel is. Dat lijkt er nogal bij ingeschoten als mensen hier enkel wat quotes gaan posten omdat het al een tijdje stil is.
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Ik zeg ook niet dat het uitroeptekentje daar voor bedoeld is, maar juist voor de quottes waar jij je tegen keert (de infantiele berichten). Iets wat hier écht niet thuishoort kan volgens mij gewoon geprullebakieerd worden.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen

Ik ga hiermee even verder converseren, if you don't mind. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Komt ie weer
Deze user is heel fijn om te lezen, ik volg hem om zijn leuke uitspraken.
Colaatje naast mij. Steunkussentje achter mijn rug - vanuit mijn bed - DVDeeke ingeschoven, en laat de boeren maar hiphoppen.
Een film om naar uit te kijken en uit te kijken, tot aan het gaatje. Schitterende Love Story. Niks geforceerd. Geen overdramatiek na een 'lekkende' liefde. Een lange film maar zeker niet langdradig. Gevoelig en realistisch. En dan dat Afrikaans landschap! Kenia. Prachtig in beeld gebracht. Wat ik ook goed vond was - is - dat de inboorlingen hun eigen taal gebruikten. Trouwens, het zou op - deels - ware feiten berusten. Een film om te koesteren. eentje die je zelfs in een sauna annex iglo zou kunnen bekijken.
Confucius (of was het iemand anders!) zei:
"dromen niet alle mannen van een vrouw aan wie zij een stukje Afrika kunnen schenken!" Voor deze schitterende prent heb ik vier (4) gouden sterren uit de hemel geplukt.
Out of Africa
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Je zou haast denken dat het Confucius himself is.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Wat is daar memorabel aan? Het is gewoon een recensie.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
tijd voor mods om in te grijpen!
ook al is het een aardige recensie het heeft niks met dit topic te doen!
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
* Laat de boeren maar hiphoppen
* ... eentje die je zelfs in een sauna annex iglo zou kunnen bekijken.
Ik vind deze twee zinnen al meer op memorabele quotes lijken dan de vorige twee pagina's van dit topic. Terecht gepost hier.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Ja, leuke recensie.. niks aantrekken van dat gejammer Erwinner.
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Ook vanwege de algehele schrijfstijl en z'n eigen situatieschets memorabel. Kan van dergelijke berichten genieten en vind het meer memorabel dan een grap die ontstaat uit een per ongeluk ontstane tikfout oid.