- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
, ach ja iemand met alle Ernest films in zijn/haar top 10 kan je ook moelijk serieus nemen.
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het gevoel dat The Dark Knight een film is die regelmatig memorabele quotes oplevert. Hoop maar dat het niet aan de niveau van de gemiddelde poster daar ligt 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Bij Dark Knight:
Precies. Eerst komt Nicholson, dan een tijdje niet en dan komt de rest.
hihi.
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Ok het ligt dus gelukkig niet aan het niveau van de gemiddelde poster daar.
Direct ook maar de volgende memorabele quote uit DK, in de categorie gevatte reacties:
Zo'n top film zo hard buizen ? dat snap ik niet 
Ja dat hebben meer mensen op IMDB non stop gedaan om de film schade aan te brengen om dat ze niet tegen kunnen dat Dark Knight de nieuwe NR 1 is en Geen shashank Redemption of god father bijde
top films maar je kan niet eeuwig de NR 1 positie houden
wANT ER KOMEN elke jaar WAT meesterwerken bij
Is je toetsenbord op hol geslagen ofzo ?

matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5754 stemmen
Mhwa, al die The Dark Knight quotes zijn alleen leuk voor de diehard-fans. Zo ontzettend vreemd is het nou ook weer niet dat The Joker door iemand The Clown wordt genoemd. Ik vind 'm ook wel op een clown lijken 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Clowns brengen je normaal gesproken aan het lachen.
Al maakte It definitief een einde aan dat fabeltje. Ben benieuwd hoeveel verjaardag clowns de zak hebben gekregen nadat mammie en pappie hun kleine koters die film hebben laten zien.
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Bij mij maakte Bassie (van jeweetwel, Bassíée en Aaadriaan) al een eind aan dat fabeltje.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heb die ook nooit grappig gevonden. Alleen bij de reclames op tv is hij miraculeus grappig de laatste jaren 
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Ik vond dat gedoe rond dat hij weer vader zou worden z'n beste grap ooit. En dat op 73-jarige leeftijd.
Zeker teveel aan de binnenkant van z'n ogen gekeken.
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3284 stemmen
Ik vond deze wel leuk 
Bij Dark Knight, iemand die zo te zien ouder probeert over te komen dan hij/zij werkelijk is
, ach ja iemand met alle Ernest films in zijn/haar top 10 kan je ook moelijk serieus nemen.
Dit topic is niet bedoeld om mensen in de zeik te zetten, zelfs niet als ze Ernest films in hun top 10 hebben.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Dit topic is niet bedoeld om mensen in de zeik te zetten, zelfs niet als ze Ernest films in hun top 10 hebben.
Ja, inderdaad, dat soort opmerkingen over mensen hun toptien zijn vrij droef. Ik vind het debiel als iemand 'The Dark Knight' in zijn toptien zet, maar dat zeg ik toch ook niet!
(stiekem nu wel, natuurlijk....
)
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Was inderdaad een beetje fout van mij.Mijn welgemeende excuses daarvoor.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Zolang het niet beledigend is voor de user in kwestie, mag het plaatsen van quotes toch gewoon. Daarbij moet iedereen wel tegen een klein stootje kunnen 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Wat doe je nu zelf dan?
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Het gaat om de opmerking op zich en niet om de user die de opmerking maakt.
Misschien een idee om de naam van de gequotte persoon weg te laten op het moment dat het die persoon zou kunnen 'schaden'.
Aan de andere kant is de naam snel genoeg te achterhalen bij desbetreffende film of topic. Daarnaast moet je inderdaad tegen een stootje kunnen.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Volgens mij doelde hannibal meer op neiging van de laatste tijd om dit topic te veranderen van 'Memorabele quotes' naar 'kijk eens hoe dom deze sukkel dit heeft neergepent!'
Of naar: 'kijk eens wat een domme spelfouten deze gast maakt!'
Het is dan nog extra flauw om in die laatste gevallen iemands toptien er bij te halen. Iemands toptien zegt (bijna) niets over iemands geestelijke gesteldheid of iemands IQ!
Bovendien kunnen spelfouten best worden veroorzaakt door gehaastheid of zijn het typefouten.
Ze kunnen overigens wel grappig en memorabel zijn/worden.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
bij johny depp topic.
De grootste acteur van de afgelopen 20 jaar ofzo..
reaktie
Height
5' 9" (1.75 m)
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Lekker droog 
Yep, lekker droog, maar deze komt vaak voor.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
ik vond het een geweldige film!
ik snap niet wat jullie hier op moviemeter te klagen hebben over deze film
de slechste films vinden jullie goed en de beste films vinden jullie slecht
jullie zijn gewoon waardeloze stemmers
absoluut geen verstand van goeie films!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de oude versie dat is pas een trieste film
Bij Ed Gein (2007)
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
bij Scarface.
waardeloze mislukte the godfather film dattie inme dvd zit
ik snap er de balle van.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wellicht een nieuw idee voor ''Filmgames'' 
Ontcijferen die hap.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Een variatie op bijvoorbeeld: Paardenlul dat je er bent! Denk ik...
Mislukte Godfather is zijn vloek en dattie in zijn dvd (speler, neem ik aan) zit is weer een variatie op 'dat je er bent'.
Zo wordt er wel eens meer op 'dat je er bent' zinnetjes gevarieerd.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
lol.. hij valt op vele manieren op te vatten, het eerste waar ik aan dacht:
Hij had Scarface gekocht, maar toen hij um in zun dvd-speler deed, bleek het The Godfather dvd te zijn (verkeerde dvd bij hoes
) en hij houdt niet zo van The Godfather.. maar het zal waarschijnlijk toch zo zijn dat hij het een mislukte rip-off van GF vindt 
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Woow mensen, doe is een beetje rustig, ga lekker achterover liggen en neem een dubbelfriss... 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Lijkt me meer een idee voor een filosofisch topic. 
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Hij heeft gewoon z'n filmcamera gepakt en is gaan filmen dat de waardeloze mislukte godfather er in zat.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2646 stemmen
Ik kwam dit tegen bij harry potter 5.
SIERRA ARE YOU CRAZY OR WHAT???
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH IIIIIIIIIKKKKKKKKK
HAAT HARRY POTTER 5 HIJ BRENGT ME IN DE WAR!!!!!
Niet echt memorabel, eerder teleurstellend, maar leek me wel leuk om neer te zetten.
Meneertje nijnokonijn is ondertussen geband.