- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8212 stemmen
Deze vond ik wel grappig. 
Bij [Rec]
Goed bericht: de 2-dvd is nu ook in het Nederlands uit (NL subs dus).
Ben benieuwd of de film dan nogsteeds zo eng is als met Engelse subs...
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Niet om alle vooroordelen over 'de jeugd van tegenwoordig' door jullie respectloos neergekwakt te zien worden.
Even een quote (ik weet niet meer van wie):
'Ieder generatie denkt dat zij het beter weet dan de vorige en dat zij wijzer is dan de volgende generatie!'
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Leuke film die voor ouderwets vermaak zorgt. David Bowie is best briljant alleen weet ik door zijn spandex-broek nu (jammer genoeg) ook dat hij links-dragend is.

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hahaha die van Baggerman is leuk 
Dit volgde na een ruzie betreffende het uit / inschrijven van een bepaald persoon en al het gezeur eromheen
Dit lijkt me echt een vette community om eens een keer mee te gaan bowlen oid. Volgens mij komen er een paar niet meer levend terug XD
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Dit lijkt me echt een vette community om eens een keer mee te gaan bowlen oid. Volgens mij komen er een paar niet meer levend terug
mooiere binnkomer kan je niet geven
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat beloof wat voor de toekomst 
Z'n naam is ook niet humorloos namelijk
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Bij The Dark Knight.
Ik verlaag mijn stem van 4 naar 0,5 omdat ik het niet begrijp dat deze film zo extreem overgewaardeerd wordt.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
[verlaag mijn stem van 4 naar 0,5 omdat ik het niet begrijp dat deze film zo extreem overgewaardeerd word
ik vind dit dus totaal niet kunnen he
hoe laag kan je zakken 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
De grafiek daalt ook als een tierelier bij DK, jammer, krijg er steeds minder zin in. 
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
De grafiek daalt ook als een tierelier bij DK, jammer, krijg er steeds minder zin in. 
haha heb je het nog niet gezien
wel doen hoor 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
>> The Butterfly Effect
Er zitten weliswaar fouten in de film. Maar met zoveel wendingen is het wel begrijpelijk.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
In MM Meetings:
Er komen er nog meer, eerst even eten.
Die van mij apart zijn erg COOL!
...maar IEDERE foto, waar ik op sta, is dat sowieso!
(komen jullie ook meteen stoer over!) 
Edit: Dit is dus Grard, he?!
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Kleren maken de man.....soms.
ja soms totaal niet 
karlie
-
- 30 berichten
- 0 stemmen
Ik verlaag mijn stem van 4 naar 0,5 omdat ik het niet begrijp dat deze film zo extreem overgewaardeerd wordt.
Ja! Nou! Hij klinkt nou net als Barry White!
Haha!!! Alleen past Barry WHITE natuurlijk niet bij een film als de DARK knight
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
The Clown

Bril-Jant, met 2 hoofdletters.
Net als Bril-Jant, zou het Besmettelijk Zijn?
Wel erg grappig idd.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Haha!!! Alleen past Barry WHITE natuurlijk niet bij een film als de DARK knight
I'm not black like Barry White, no I am white like Frank Black is?
grayfoxz
-
- 46 berichten
- 46 stemmen
I'm not black like Barry White, no I am white like Frank Black is?
bloodhound gang 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Ik heb hem onlangs met mijn pa in de bios gekeken, echt een top film zeker goed, Vond ook The Clown weer goed gespeeld.
Iedereen is op de hoogte van het verhaal dat de originele clown die ze hadden gebruikt in de film halverwege is overleden en toen een nieuwe clown hebben gebruikt. de clown in de film is halverwege geloof ik een andere!
Of ze hebben alle scene's met de originele clown opnieuw opgenomen..Daar ben ik nog niet helemaal achter! 
Ik heb via betrouwbare bronnen vernomen dat The Clown uit de 2e helft van The Dark Knight Giel Beelen blijkt te zijn, die een acteercarrière is gestart 

Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Bij de film Reign Over Me met Adam Sandler in de rol van man die bij aanslagen van 11 september 2001 z'n vrouw en drie kinderen verliest en daardoor last heeft van PTS:
Adam Sandler zette wel een goede rol neer (ook al moest ik er effe inkomen) maar ook ik vond dat het net leek of hij aan autisme leedt i.pv. een posnatale deprssie.
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2416 stemmen
Ik vond deze wel leuk 
Bij Dark Knight, iemand die zo te zien ouder probeert over te komen dan hij/zij werkelijk is