• 16.999 nieuwsartikelen
  • 181.477 films
  • 12.520 series
  • 34.649 seizoenen
  • 654.232 acteurs
  • 200.207 gebruikers
  • 9.449.420 stemmen
Avatar
 

MM Memorabele Quotes

zoeken in:
avatar van aegron

aegron

  • 4030 berichten
  • 1284 stemmen

In het Vote for favorite scene-game topic

Onderhond schreef:

Dat is ten minste een echte vrouw

SelmaDuim schreef:

(quote)

Alsof jij die aan zou kunnen.

3-6


avatar van U-96

U-96

  • 11875 berichten
  • 2141 stemmen

De memorabiliteit hiervan ontgaat me volledig.


avatar van V

V

  • 8369 berichten
  • 3381 stemmen

U-96 schreef:

memorabiliteit

Leuk verzonnen hoor, maar dat woord bestaat niet.


avatar van U-96

U-96

  • 11875 berichten
  • 2141 stemmen

Nu wel.


avatar van soom

soom

  • 24929 berichten
  • 2760 stemmen

Leuk verzonnen hoor, maar dat woord bestaat niet.

Eh, even een offtopic vraagje. Waarom is memorabel dan wel een woord, en memorabiliteit niet?

Maar dit even tussendoor, sorry...


avatar van PartyMarty

PartyMarty

  • 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Geeft niks, ik denk dat het wel bestaat alleen niet in de zin die U-96 bedoelt. Denk dat hij memorabelheid oid bedoelt. Memorabiliteit zou een zelfstandig naamwoord zijn: 'iets dat memorabel is'.


avatar van kijkert

kijkert

  • 3584 berichten
  • 0 stemmen

PartyMarty schreef:

Geeft niks, ik denk dat het wel bestaat alleen niet in de zin die U-96 bedoelt. Denk dat hij memorabelheid oid bedoelt. Memorabiliteit zou een zelfstandig naamwoord zijn: 'iets dat memorabel is'.

Maar dat laatste is volgens mij een memorabilium (meervoud: memorabilia).

Nou ja, on topic maar weer.


avatar van U-96

U-96

  • 11875 berichten
  • 2141 stemmen

Ik was me er iig wel van bewust dat het woord niet bestaat.


avatar van Freud

Freud

  • 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Opmerking tegen Jordy bij The Night of the Hunter

rondh schreef:

Ik snap niet dat jij ook aan deze site meewerkt.


avatar van The One Ring

The One Ring

  • 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Leuke reactie ja


avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

  • 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Ik wil deze toch nog even met jullie delen :

SpyCow schreef bij Don't Be A Menace....Hood :

Ga van m,n planeet af, puberale apen.

ik kom hier om de reviews van de film in kwestie te lezen, niet de logsfiles van een of ander TMF chatbox


avatar van Hannibal

Hannibal

  • 9399 berichten
  • 3323 stemmen

En gelijk heeft ie met die opmerking.


avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

  • 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Hannibal schreef:

En gelijk heeft ie met die opmerking.

Ja als je kijkt wat daarvoor allemaal werd gepost kan ik me goed voorstellen dat iemand een dergelijke opmerking maakt


avatar van feanaro surion

feanaro surion

  • 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Bij "marathon van de zaag"

damon schreef:

ik vind dat er voortaan bij dit soort marathons verplichte dopingcontroles moeten komen!


avatar van Wouter

Wouter

  • 18749 berichten
  • 3102 stemmen

ewalk schreef:

Ooh wat kan ik mij ergeren aan deze film! Het spel is overdreven, de dialogen irritant en de gedragingen van de hoofdpersonen soms zo onlogisch als wat. Maar toch waardeer ik de film goed, omdat het een goede weerspiegeling is van de tijdsgeest. De tijd waarin het zich afspeelt en de tijd waarin het gemaakt is.

.....


avatar van U-96

U-96

  • 11875 berichten
  • 2141 stemmen

Welke film?


avatar van katie morosky

katie morosky

  • 1004 berichten
  • 805 stemmen

Gone with the Wind. Zo grappig vond ik dat niet.


avatar van Onderhond

Onderhond

  • 87687 berichten
  • 13039 stemmen

Maar wel een redelijk brakke redenering. Ook een leuk tijdsbeeld wat ewalk van de jaren 30 heeft. Overdreven, irritante dialogen en onlogische gedragingen. De mens 70 jaar geleden had nog een hele weg af te leggen


avatar van Quentin

Quentin

  • 10218 berichten
  • 8577 stemmen

Reinbo bij Turks Fruit schreef:

Terrecht verkozen tot beste Nederlandse film alletijden. Turks Fruit is een prachtige ontroerende liefdesgeschiedenis waarvan de levenslust af knalt. 't is jammer dat zoveel mensen afhaken als er een pik of kut in beeld komt. Misschien doen die het allemaal op z'n Amerikaans met hun kleren aan onder de wol en stinkt sex bij hun niet naar pies.


avatar van speedy23

speedy23

  • 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jawadde... Met wie of wat heeft Reinbo sex? Of heeft hij er nog geen gehad?


avatar van Leno

Leno

  • 5922 berichten
  • 4453 stemmen

Nog nooit van plasseks gehoord in Belgie?


avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

  • 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Dit kreeg ik via P.M. binnen nadat ik de Turkse film Hababam Sinifi 3,5 met 1* had beoordeeld :

[edit kapp: knip]


avatar van Madecineman

Madecineman (moderator films)

  • 7484 berichten
  • 1718 stemmen

Zoveel spelfouten in een zin is wel memorabel ja


avatar van Halcyon

Halcyon

  • 9952 berichten
  • 0 stemmen

Mja, nogal redelijk respectloos. Ik heb zo'n beetje het gevoel dat het hier de gangbare manier van communiceren is met elkaar, wel spijtig...


avatar van IcU

IcU

  • 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Tjonge...


avatar van Remi

Remi

  • 6720 berichten
  • 0 stemmen

Jammer, van die rotte appels...


avatar van BoordAppel

BoordAppel

  • 14274 berichten
  • 3303 stemmen

Lijkt me meer iets om te melden aan een moderator ipv hier neer te pennen. PM's heten niet voor niets zo.


avatar van joyce.b

joyce.b

  • 712 berichten
  • 0 stemmen

Hij heeft zich gisteren ingeschreven, en weet nu al dat jij geen geld heb om de fillum in de bioskoop te sienn??

knapp!


avatar van Remi

Remi

  • 6720 berichten
  • 0 stemmen

Hij heeft verstand van films, maar hij is ook al helderziend...


avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

  • 14391 berichten
  • 25200 stemmen

BoordAppel schreef:

Lijkt me meer iets om te melden aan een moderator ipv hier neer te pennen. PM's heten niet voor niets zo.

Ik heb het ook naar Jordy gestuurd maar ik vond het ook wel memorabel genoeg om hier neer te zetten.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.