• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.059 acteurs
  • 198.998 gebruikers
  • 9.371.622 stemmen

Waar wonen de MM-users?

zoeken in:

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

Waarom zeg je dat vragend kelinci?

Je weet 1000% dat het Oldenzaal is, aangezien je 2000% op zijn naam geklikt hebt... beetje schijnheilig gedoe allemaal...

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

De bioscoop in Etten-Leur (dorp/bijna stad waar ik leef) zou in augustus open gaan. Het is nu december en nog is hij niet open...

Bioscoop is waarschijnlijk niet veilig genoeg.

Hij gaat iig in december 2008 open, alleen... de bioscoop staat pal naast een kerkhof... ik heb nu al zin om daar een horrorfilm te gaan kijken

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ik woon nu in Maartensdijk een klein dorpje vlakbij Utrecht. Maar volgend jaar zomer ga ik samenwonen, en dan kom ik terecht in Middelburg (Zeeland) Dus ik ben benieuwd wat dat gaat worden

Martijnnn

• 2248 berichten
  • 2409 stemmen

Bart Simpson schreef:

Waarom zeg je dat vragend kelinci?

Je weet 1000% dat het Oldenzaal is, aangezien je 2000% op zijn naam geklikt hebt... beetje schijnheilig gedoe allemaal...

Haha wat een mislukte grap inderdaad.

Ze heeftt het overigens niet goed.

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

Martijnnn schreef:

(quote)

Je woont in Oldenzaal aan het Hulsbeek...?

Ik heb dat 1e plaatje eens opgezocht op google, dan staat er dat het een recreatiepark is in Oldenzaal. Misschien dat ik het goed heb?

LindaS

• 10 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Woon er sinds de zomer, bevalt me eigenlijk best

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3123 stemmen

Ik woon in Muntendam.Dat ligt op ongeveer een half uurtje rijden van de stad Groningen, en ook een half uurtje rijden van de Duitse grens.

(afbeelding)

Zoals het plaatje al doet vermoeden is het gewoon een saai rot dorp.1 keer in het jaar is er een jaarmarkt en thats it.

Het is echt een plattelands dorpje, iedereen kent iedereen, er zitten maarliefst drie kroegen(eerder waren dat er 4) waar je elk weekend dezelfde mensen tegenkomt, een pizzaria, 2 patatboeren, een supermarkt en een soort van recreatie tuin met een theehuisje.Uitgaan doe ik niet meer in het dorp daarvoor ga ik naar mijn stam café in Veendam(2 kilometer onder Muntendam), en als ik naar een Discotheek wil ga ik naar Stadskanaal, waar oa. ook de dichstbijzijnde bios is.

Of ik ga naar het filmhuis in Veendam, daar is dan ook een fatsoenlijk winkelcentrum.

Ook opvallend dat bijna iedereen in het dorp nog het Groninger dialect spreekt incl. ikzelf.

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

Woow... saai...

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

klute89 schreef:

Amsterdam, lichtstad aan de amstel.

Om mijn woorden wat kracht bij te zetten :

(afbeelding)

(afbeelding)

en nu even de realiteit.

(afbeelding)

(afbeelding)

Je kan je kont niet keren of loopt weer tegen een nieuwe bouwput aan.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Tja, daar ontkom je niet aan, da's in elke grote stad.

En A'dam is qua mobiliteit en verkeer nog steeds verre van ideaal. Daar moet gebouwd worden dus.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Tja, daar ontkom je niet aan, da's in elke grote stad.

Dat is waar, maar heb wel steeds het gevoel dat er nu wel heel veel word gebouwd.

En A'dam is qua mobiliteit en verkeer nog steeds verre van ideaal. Daar moet gebouwd worden dus.

Dat is waar, maar door de vele bouwactiviteiten is de mobiliteit ook verre van ideaal.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Heel Nederland is een grote bouwput. Je kan geen snelweg oprijden of er wordt aan gewerkt.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Ook dat is in elk land. Duitsland is helemaal een ramp van wegwerkzaamheden.

Ik snap ook niet waar iedereen altijd zo tof over aan het doen is over lekker doorscheuren op de Autobahn want ik sta om de haverklap tussen de werkzaamheden. En die stukken zijn daar ook nog veel langer dan hier.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

klute89 schreef:

Dat is waar, maar heb wel steeds het gevoel dat er nu wel heel veel word gebouwd.

Het is vooral het stuk naast Sarphati en de Albert Cuyp en het stuk bij de Vijzelstraat wat wel erg lang duurt. Best wel irritant vooral omdat ze redelijk centraal liggen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Je kan de auto beter voor de deur laten want je wordt om de haverklap omgeleid. Heel erg irritant. Je hebt trouwens mijn werkplek mooi gefotografeerd Klute op je eerste foto .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

LindaS schreef:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Woon er sinds de zomer, bevalt me eigenlijk best

Leuk Lin, dus hier gaan we een keer een kopje doen?

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

Martijnnn schreef:

(quote)

Ach ie bin 'r één van Brummelhuis?

Ik kom in feite ook uit Oldenzaal. Woon momenteel in Haarlem maar keer ieder weekend nog terug.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Het is vooral het stuk naast Sarphati en de Albert Cuyp en het stuk bij de Vijzelstraat wat wel erg lang duurt. Best wel irritant vooral omdat ze redelijk centraal liggen.

Ja, daar wordt gewerkt voor de noord/zuid lijn. Die is voorlopig nog niet klaar...

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

dutchtuga schreef:

Je hebt trouwens mijn werkplek mooi gefotografeerd Klute op je eerste foto .

Jij werkt op de amstel?

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Brugwachter???

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

kelinci schreef:

Ik woon nog bij m'n ouders in oegstgeest, volgend jaar samenwonen in zoetermeer

Ben zelf ook al 21 jaar Oegstgeestenaer, nog goedkoop thuiswonend en nog lang geen zin om eruit te gaan.

Martijnnn

• 2248 berichten
  • 2409 stemmen

Drs. DAJA schreef:

(quote)

Ach ie bin 'r één van Brummelhuis?

Ik kom in feite ook uit Oldenzaal. Woon momenteel in Haarlem maar keer ieder weekend nog terug.

Brummelhuus ja tuulk, ik heb alleen geen familie in Oldenzaal ^^

L_T_B

• 266 berichten
  • 504 stemmen

Reek

Reek is ontstaan in de Middeleeuwen. Het behoorde tot het Land van Herpen, later Land van Ravenstein. Het viel onder de parochie en later de gemeente Velp; wel had het een eigen kapel, in elk geval in 1455. De naam Reek hangt samen met het middeleeuwse woord reke, dat een lange rij betekent. Het duidt op de langgerekte vorm die het dorp Reek van oudsher heeft gehad.

(afbeelding)

Oppervlakte: 10,38 km²

Inwoners (2007): 1680

(afbeelding)

Franciscus Cornelius Smits (1800-1876) was een orgelbouwer uit Reek die vooral voor vele Noord-Brabantse kerken orgels heeft gebouwd. Na hem bracht zijn familie meer orgelbouwers voort. Dit leidde ertoe dat tussen 1818 en 1925 veel Smits-orgels zijn gebouwd. Heel veel kerken in het noordoosten van Noord-Brabant hebben een Smits-orgel.

(afbeelding)

Theodorus van Wees was een schoenmakerszoon uit Reek, die van 1866-1868 in het Regiment der Pauselijke Zouaven diende. De Zouaven vormden een vrijwillig legerkorps onder paus Pius IX. Ze streden voor het behoud van de Kerkelijke Staat tegen de troepen van koning Victor Emanuel II en Giuseppe Garibaldi. “Dotus” vertrok in 1866 naar Rome en vocht mee in de beslissende Slag van Mentana.

(afbeelding)

De Reekse Bossen zijn getuigen van eeuwenlange historie. In de tijd van Napoleon waren deze bossen en belangrijk strategisch punt door de hoge landweer die dwars door de bossen loopt.

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Zo dat is een hele reeks informatie

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

M'n thuishaven: Deurne (deelgemeente van Antwerpen). Ik woon trouwens maar een straat verwijderd van het Sportpaleis.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

LindaS

• 10 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Leuk Lin, dus hier gaan we een keer een kopje doen?

@ Donnie:"Absoluut

Deurne ziet er mooi en sjiek uit zeg

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

LindaS schreef:

Deurne ziet er mooi en sjiek uit zeg

Deurne is vrij gevarieerd met grote woonblokken tot mooie stukjes natuur.

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Dan ben je wel erg selectief geweest met het kiezen van foto's

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Hoewel de onderste foto er prachtig uit ziet is het werkelijk spuuglelijk ten opzichte van het oude gedeelte van Doesburg.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.