- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- De zwakte van de MM'rs
De zwakte van de MM'rs
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Een DVD is niet ontstaan, hoor. Die is toch echt uitgevonden. 
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Mijn filmverslaving is ontstaan doordat ik vroeger steeds met m'n neven al erg jong naar films keek. Daar heb ik de microbe opgedaan. 
Captain Pervert
-
- 4643 berichten
- 2099 stemmen
Ik ben pas echt gaan genieten sinds ik 5.1 spulletjes heb gehaald met een beamer en een scherm erbij.
Zit bijna iedere avond een film te kijken 
Take One
-
- 195 berichten
- 144 stemmen
Bollywood is mijn 'zwakke punt':
1. De films zitten vol prachtige plaatjes
1. De muziek ligt goed in mijn gehoor
2. Ik heb een interesse ontwikkeld voor de Indiase cultuur
3. Last but certainly not least: De films zitten vol prachtige dames 
De vaak dertien-in-een-dozijn verhaaltjes neem ik wat dat betreft voor lief.
De GeuS
-
- 2180 berichten
- 2858 stemmen
Zwak voor;
- Spaghettiwesterns
- Kevin Costner
- The Dude & Walter
- Alien & predator fictie
- Goed geplaatste muziek
- Fantasieverhalen (LOTR was een zegen)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
- Vooral Naomi Watts maar ook James Franco en Al Pacino
- Maffia films
- Humor a la mijn favo comedies (Made, Office Space, Snatch, Big Lebowski)
- Sport films
- Engelse accenten in comedies
Beejeej
-
- 580 berichten
- 1127 stemmen
- films over Amerikaanse Presidenten
- films met compleet zinloze humor (zoolander, hot shots, scary movie)
- spaghettiwesterns
- the godfather (die heb ik alledrie nu al zooo vaak gezien
)
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Zwak:
-Film Noir
-Aziatische cinema
-Horror [atmosferisch voor de uitdaging, gore for laughs]
-Hitchcock
-Cheezy flicks [exploitation ed.]
-En als het even kan, DTS
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Heb een zwak voor deprimerende drama's en Al Pacino.
Mischa
-
- 601 berichten
- 2426 stemmen
Het Grote Lijden en 't klein geluk: je kunt me opvegen, zo zit ik soms te lachen of te janken.
braambes
-
- 559 berichten
- 1356 stemmen
Een film in een prachtig decor is voor mij meestal geslaagd. Een film met mooi natuurshots, die hoeft voor mij geen sterk verhaal te hebben.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
- Biografische films
- Oorlogsfilms (vooral WO II)
- Films die zo slecht zijn dat ze weer grappig worden
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Mickey Rourke als 'Motorcycle Boy' in 'Rumble Fish'.
Eigenlijk de enige goede rol die ik ken van Mickey Rourke, maar dan ook wel vreselijk goed.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Dan vergeet je voor het gemak maar even Angel Heart, Diner, Barfly, Year of the Dragon en The Pope of Greenwich Village maar even?
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Dan vergeet je voor het gemak maar even Angel Heart, Diner, Barfly, Year of the Dragon en The Pope of Greenwich Village maar even?
Dinner en The Pope of Greenwich Village ken ik niet, althans die heb ik niet gezien, de andere films die je noemt zijn geen films waarin ik erg van Rourke gecharmeerd ben.
Ik denk dat jij vergeet dat ik hier míjn mening ventileer, en niet de jouwe.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Diner is misschien wel de beste film met Rourke, in ieder geval een van de beste. The Pope is een leuk niemandalletje, geen verplichte kost. Maar vond je Rourke slecht spelen in Barfly en Angel Heart? Dat je de films niet goed vind, ok. Maar slecht spelen?
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Diner is misschien wel de beste film met Rourke, in ieder geval een van de beste. The Pope is een leuk niemandalletje, geen verplichte kost. Maar vond je Rourke slecht spelen in Barfly en Angel Heart? Dat je de films niet goed vind, ok. Maar slecht spelen?
Niet slecht, misschien wel beter dan middelmatig, maar goed? Nee, dat ook weer niet.
'k Zal Diner in mijn achterhoofd houden, om ooit eens te huren.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
De sfeer is in de film heel belangrijk voor mij. Een van de belangrijkste dingen. Als je een film hebt die je door en door kent, maar die je door de sfeer blijft boeien, zoals 28 Days Later bij mij, dan heb ik er een zwak voor.
Crit
-
- 59 berichten
- 47 stemmen
Komedies !! Het liefst zo lijp mogelijk: Cheech And Chong, Bongwater, Without a Paddle, Harold And Kumar Go To White Castle en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Maar af en toe een actie film is ook goed, want ik zeg maar zo: Een leuke actie film is niet saai...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Eén van mijn grote zwaktes: ik kan moelijk een film zien liggen zonder hem te kopen. Maar zo zullen er hier nog wel enkele zijn zeker... 
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ik heb een zwak voor horrorfilms, b-films uit de oude doos, en écht sléchte films.
Wat natuurlijk niet betekent dat ik geen cinematografische veelvraat ben. Want in principe hou ik van alle genres.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Op zondag-middag een foute disney-film (geen animatie). Ik blijf te vaak hangen en mag dus concluderen dat het een zwakte is.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Ik verwacht te veel van films...
Bij bijvoorbeeld 'Wrong Turn' kreeg ik te horen dat er mensen kotsend de bioscoop zijn uitgegaan...
Ik had er erg veel zin in... En zo eng was 'ie niet..
En daarom vond ik em tegenvallen.
Zo is dat wel vaker gegaan, en is het moeilijker om kritischer naar een film te kijken
(vind ik)
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Daarom ga ik ook liever zo onvoorbereid mogelijk naar een film... Mijn zwakte is denk ik dat ik heel erg enthousiast over films kan uitwijden, waardoor juist andere mensen hele hoge verwachtingen krijgen. Krijg ook vaak te horen 'ja, ik vond hem heel goed, maar nou ook weer niet zo goed'. 
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
- WO 2 films
- Nederlandse Films (meer intresse)
- Films in/over de koude oorlog
- Actie pulp
- Hauer
- Carpenter
- John Woo
SmuttWars
-
- 592 berichten
- 1060 stemmen
Nog steeds geen lid van een videotheek sinds ik in Amsterdam woon (dus bios en kopen dan maar)
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Nog steeds geen lid van een videotheek sinds ik in Amsterdam woon (dus bios en kopen dan maar)
Of gewoon een pasje aanvragen