- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Aantal films op 1 dag gekeken...
Aantal films op 1 dag gekeken...
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
DAmn ben je niet helemaal uitgeput na zo'n dag ? of eigenlijk vet lui ? de hele tijd achter de tv hangen... pff
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
de hele tijd achter de tv hangen... pff
De bedoeling is wel dat je VOOR je tv hangt natuurlijk. Anders zie je niet veel... 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
De bedoeling is wel dat je VOOR je tv hangt natuurlijk. Anders zie je niet veel... 
slimmerik 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
DAmn ben je niet helemaal uitgeput na zo'n dag ? of eigenlijk vet lui ? de hele tijd achter de tv hangen... pff
Nee dan ben ik eigenlijk helemaal niet uitgeput. Meestal is het dan zo dat familieleden weer wakker worden en irritant gaan doen over het feit dat ik nog steeds wakker ben. Dan ga ik meestal wel gewoon slapen of ik doe er nog ééntje terwijl ik in mijn bed lig. Als de familie op vakantie is en ik ben alleen thuis dan kan ik makkelijk een dag of twee, drie zonder slaap en dan komen de echte marathons tevoorschijn. In Augustus is het weer zover en ga ik weer een poging doen mijn record van 73 uur te verbeteren 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
In Augustus is het weer zover en ga ik weer een poging doen mijn record van 73 uur te verbeteren 
Jezus, heb je er dan ook nog lol in, als je half slapend zit te kijken?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Je moet voorbij een bepaald punt komen en dan ben je over je slaap heen. Alleen besef van tijd heb ik dan echt helemaal niet meer.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Hehe wijsneus
MAar ik ga je advies is volgen, misschien is de film dan leuker 
MAar damn, 73 uur films kijken, das niet meer normaal.... Maar wel een prestatie opzich, kan me niet indenken dat ik ooit meer dan 2 films op een dag heb gezien ofzo, moet ik maar is gaan proberen dan, op een vakantie dag, gewoon alleen maar films kijken! 
Mooi huren, heleboel goede shit, hmm biertje erbij
Ja kan wel is goed komen, maar lijkt me toch best wel vermoeiend, je valt bijna in slaap bij een slechte film 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
(afbeelding)
met een paar flessies bullit moet het idd wel lukken 
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Mooi huren, heleboel goede shit, hmm biertje erbij
Ja kan wel is goed komen, maar lijkt me toch best wel vermoeiend, je valt bijna in slaap bij een slechte film 
Goede films huren.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Goede films huren.
Wanneer weet je wat een goede film is ?
Is soms een beetje op de gok, het kan altijd tegenvallen..
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
als je een film haalt die hoog in de top-lijst staat hier op movie-meter moet hij 99% wel goed zijn.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Wat een ontzettend rare stelling. Dus je wil zeggen dat 99 films uit de Top100 men meteen zal bevallen?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik wil al lang een marathon houden met de LotR extended editions, maar zelfs dat kan ik niet opbrengen. 73 uur gaat mij dan zeker niet lukken.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat een ontzettend rare stelling. Dus je wil zeggen dat 99 films uit de Top100 men meteen zal bevallen?
De meeste wel ja
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
De meeste wel ja
Zeker niet mee eens. Het is zeer waarschijnlijk dat meer dan de helft je bevalt. Maar 99 van de 100
Daarvoor is filmsmaak toch net iets te persoonlijk.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Compleet met Goodfella_90 eens wat dat betreft.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik zeg toch DE MEESTE dat 99 % was sarcastisch
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 628 stemmen
Record mischien 3
is inderdaad niet veel, maar is ook geen bal aan als je zoveel films op een dag ziet, wordt je op het laast helemaal suf van.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Mijn nieuwe record is van 2 naar 3 gegaan... 
- Hackers
- The Beast From 20,000 Fathoms.....
- The Punisher
En als ik zin heb begin ik om 10 uur met me 4de film, Mulholland Drive! 
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1703 stemmen
Nja, op een vrije dag (zoals vandaag
) kijk ik er al snel 3.
Heerlijk.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Nja, op een vrije dag (zoals vandaag
) kijk ik er al snel 3.
Heerlijk.
hehe damn, das wel beterz, ik kom vandaag op de telling van 4... me record dus en wat een filmdag zeg, damn!
- The Punisher
- Hackers
- The Beast From 20,000 Fathoms
en als klap op de vuurpijl ::
- American History X
Mijn dag kan niet meer stuk.....
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
Kan niet precies vertellen hoeveel films, maar mijn record zal ik 10 jaar geleden ongetwijfeld verbroken hebben met het bekijken van bassie en adriaan films.
Dit zullen er zeker 5-7 geweest zijn.
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
ik heb gisteren denk ik een record geboekt. het is nog steeds niet echt veel, maar toch al meer als ik op een normale dag kijk.
1. The boondock saints
2. The ring
3. Ray
Voila.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Ik had gister: pokemon, psychic killer en lilja4ever. Ik vond de 2e het leukst. mijn record is 4
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Het is echt niet moeilijk 4 films op een dag te kijken. Achter elkaar is dan weer wel erg moeilijk. Kijk er 's ochtends een, 's middags en nodig een stel vrienden uit om 's avonds twee films te kijken.
Moet ik maar eens gaan proberen 
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Dat moeten er 5 zijn (2 namiddag, 3 in de avond). 6 zou misschien nog kunnen, maar dan moet ik echt in de mood zijn 
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
mijn record is 4
want als ik er meer ga kijken dan gaan me ogen zeer doen
en toen waren vet veel mensen op vakantie dus wist ik niks beter te doen
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Ja het zijn er nog altijd echt 4 bij mij, laatste paar weken kijk ik gemiddeld 1 a 2 films per dag. Tikt wel aan iig qua films die je hebt gezien!