- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Stoux
-
- 84 berichten
- 644 stemmen
Wow..begin deze week deze site pas ontdekt en merkte dat ik steeds weer terug ging, dus meteen maar een account aangemaakt.
Ik ben 24 jaar en al lange tijd filmliefhebber. Qua genres ben ik vrij breed geïnteresseerd (op SF na), mijn voorkeur ligt meer bij bepaalde acteur sen vooral regisseurs. Tim Burton en Christopher Nolan absoluut mijn favorieten!
Ik heb de site ontdekt door mijn zoektocht naar nieuwe films om aan te schaffen. Inmiddels heb ik een respectabele collectie van plusminus 600 (uiteraard originele) DVD's en ik stond al een tijdje droog. Via google ben ik bij de 'persoonlijke top 10' lijsten uitgekomen in dit forum. Wat een verademing! Gister direct Rescue Dawn, Inside Man, Requiem For A Dream en Little Miss Sunshine besteld. Daarnaast heb ik zeker 15 extra films op m'n verlanglijst staan die hier veel besproken worden als absolute 'must see'.
Komende dagen zal ik de site gaan ontdekken en hopelijk veel opdoen van andere filmliefhebbers. Alvast nu al dank aan de mensen die deze site mogelijk maken!
quuty
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Beste filmliefhebber,
Hang al een tijdje rond op deze site en besloot maar eens om een accountje aan te maken.
Zelf beheer ik een filmblogje, zie Quuty.
Ook heb ik wel eens een Unihorn gezien toen ik eventjes alleen was, maar tot de dag van vandaag, gelooft niemand mij.
Have fun.
wicca73
-
- 11 berichten
- 10 stemmen
Hallo allemaal,
ik ben al een tijdje lid maar wilde me toch maar even voorstellen nadat ik zag dat er een forum was.
Ik ben een 38-jarige vrouwelijke boogschutter uit het zuiden van het land.
Het liefste kijk ik naar horror en thrillers.
Maar een waargebeurde film zoals Hotel Rwanda, Shooting Dogs of een film over de (2de) WO krijg ik ook wel mijn tijd mee om.
Groetjes Wicca73
stinissen (crew films & series)
-
- 23483 berichten
- 76996 stemmen
Welkom op MovieMeter Wicca73 
awaumans
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik ben een 20-jarige jongen uit het Antwerpse.
Ik schrijf filmreviews voor de Defilmblog.be en er gaat haast geen week voorbij of ik heb drie vier films gezien. Het liefst van al zou ik later filmrecensent worden voor een krant als DeMorgen of de Standaard.
Het verzamelen van de DVDs is niet echt iets wat ik doe, maar nu ik al die foto's heb gezien begin ik er toch te twijfelen.
Mijn voorkeur voor films? Films waar over nagedacht is, met een sfeervolle cinematografie en een geniale plot. Een film valt en of staat bij mij door de beeldsetting. Goede Acteerprestaties zijn een must. En vooral het alternatieve deel van de film business.
Groeten
Alexander
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Welkom op MovieMeter en veel plezier!
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Welkom hier. Ben benieuwd hoe je recensie's worden.
awaumans
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
Welkom hier. Ben benieuwd hoe je recensie's worden.
hier kan je er een aantal lezen als je wilt.
cutsandtakes.wordpress.com
moet hem wel nog eens updaten.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Heb even van The Grey gelezen. Zulk soort recensie's doe ik ook. Meestal begin ik ook met de samenvatting van het verhaal, dan de personages en dan de overig. Wel goed onderbouwd en verdeeld.
Even een tip; houd wel rekening met spoilers als je hier een recensie maakt.
awaumans
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
Heb even van The Grey gelezen. Zulk soort recensie's doe ik ook. Meestal begin ik ook met de samenvatting van het verhaal, dan de personages en dan de overig. Wel goed onderbouwd en verdeeld.
Even een tip; houd wel rekening met spoilers als je hier een recensie maakt.
Hoe bedoel je: als je hier een recensie maakt? En zitten er dan veel spoilers in de recensie van The Grey?
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Je kunt de spoilers aangeven met het vraagteken. Dat knopje zie je boven het bericht wat je typt. Selecteer de tekst die je andere mensen niet wil laten lezen omdat je hun ook nog een leuke film gunt
en druk dan op het uitroepteken.
awaumans
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
Je kunt de spoilers aangeven met het vraagteken. Dat knopje zie je boven het bericht wat je typt. Selecteer de tekst die je andere mensen niet wil laten lezen omdat je hun ook nog een leuke film gunt
en druk dan op het uitroepteken.
Hoe kan ik op deze website dan een review schrijven?
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Ga bijvoorbeeld naar een film zoals: Jurassic Park. Dan ga je helemaal naar beneden en dan zie je een wit vlak waar je op kan schrijven. Net zoals je eigenlijk nu al doet op dit forum.
Dan schrijf je je recensie en druk op je PLAATSEN. Het kan echter ook zo zijn dat het witte stukje tekst waar je in schrijft ook bovenaan staat maar dat ligt weer aan je instellingen 
Ik hoop dat je 't begrijpt, zo niet...vragen staan vrij 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Nu we toch bezig zijn wil ik ook wel een poging wagen.
Sommige van jullie zullen mij al hebben opgevallen, maar aangezien ik hier ook nog maar net mijn gezicht heb laten zien, vind ik het wel ff chique om mezelf voor te stellen.
Ik ben een nog zeer jonge knaap vergeleken de rest van hier (of zover ik de meeste jaartallen hoor), slechts 16 lentes jong. Mijn roots liggen in het verre oosten namelijk in Zwolle, en dat is nog steeds de locatie waar ik in een donker hoekje van mijn slaapkamer veel films afschrijf of juist aanbeveel.
Ik ben hier beland omdat vooraf ik een film bekijk, graag wel wil weten of hij het kijken waard is. Dan kom je als Nederlander al heel gauw bij moviemeter.nl uit. Als ik eenmaal een film heb bekeken heb ik er al gelijk een uitgesproken mening over. Het is ook altijd of geweldig, of helemaal niks.
Ik ben o.a. een fan van thrillers. Echter probeer ik het horror-genre te vermijden waar het alleen maar om het doodsteken van jonge studenten gaat, die films bevatten namelijk geen doordacht verhaal en 9 van de 10 keer vind ik ze ook niet eng. Nu zul je vast afvragen, why the fuck heb je dan Silence of the Lambs bovenaan staan in je top 10? Ik ben namelijk wel fan van zeer intelligent horror. Boeken van Stephen King verslind ik als het ware. Een grote hobby van mij is ook kunst en daarom ben ik ook wel gecharmeerd van een film die het ook moet hebben van zijn lay-out. Zo vind ik Tim Burton films echt geweldig.
Hopelijk ben ik een beetje duidelijk,
Groetjes,
Niels
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Of je duidelijk bent Niels ? je hebt jezelf uitstekend voorgesteld
Welkom 
noll86
-
- 14 berichten
- 3 stemmen
hey allemaal.
ik wou uit beleefdheid mezelf ook even in het kort voorstellen.
me naam is bjorn woon in het noorden.
ben 25 jaar en mijn interesses liggen bij een groot scala aan genre's.
ik huur geen films en kopen ddoe ik alleen als ik de film de moeite waard vindt om hem nog een keertje te zien.
ik download dus alles heb een groot arsortiment ruim 300 films.
waar ik een groot deel van gezien heb.
ik gebruik antmoviecatlog als mijn film catologus en zit er over na te denken om via die programa ook cijfers neer tezetten die ik dan ook zeker hier op de site ook zal gebruiken.
hoop dat jullie zo een aardig beeld van mij hebben.
mvg noll86 (bjorn)
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Welkom op Moviemeter: Niels en Bjorn, wie weet komen we elkaar nog eens tegen op 1 van de forums of bij een film