- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
sorry Martijn, Ik weet niet waar ik toen met mijn gedachten zat
Geeft niks was best grappig 
Welkom Hoestsiroop, leuke naam btw....
Vonnie1947
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Hallo leden van MM,
Dacht mij hier al voorgesteld te hebben zo'n 4 jaar geleden, maar kan het met geen mogelijkheid meer terug vinden.
Mijn echte naam is Yvonne en ben 65 jaar.
Ik ben zeer geïnteresseerd in spirituele films en heb er vandaag 1 gezien op youtube die mij diep geraakt heeft: Castaway On The Moon.
Zal eerlijk zeggen dat ik hier niet al te veel zal zijn, ben lid van meerdere forums, vooral spirituele en heb er zelf ook één.
Ben hier meer voor info van films, omdat ik een ook topic heb met het onderwerp films.
Zal jullie site daar ook vermelden.
En nu ga ik naar mijn bedje toe. http://i54.photobucket.com/albums/g112/vonnie1947/smiley%20Niburu/truste.gif
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hallo leden van MM,
Dacht mij hier al voorgesteld te hebben zo'n 4 jaar geleden, maar kan het met geen mogelijkheid meer terug vinden.
Mijn echte naam is Yvonne en ben 65 jaar.
Ik ben zeer geïnteresseerd in spirituele films en heb er vandaag 1 gezien op youtube die mij diep geraakt heeft: Castaway On The Moon.
Zal eerlijk zeggen dat ik hier niet al te veel zal zijn, ben lid van meerdere forums, vooral spirituele en heb er zelf ook één.
Ben hier meer voor info van films, omdat ik een ook topic heb met het onderwerp films.
Zal jullie site daar ook vermelden.
En nu ga ik naar mijn bedje toe. http://i54.photobucket.com/albums/g112/vonnie1947/smiley%20Niburu/truste.gif
Welkom Vonnie en hier is je vorige bericht met voorstellen. 
---------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Tja, wat moet je over jezelf vertellen??
In het kort:
Mijn naam is Vonnie en ben vanaf morgen 63 jaar, nog één nachtje slapen haha...
Ik was aan het googelen op Les Uns et Les Autres en kwam zo op deze site terecht.
Ik wilde hem bestellen bij Bol.com, maar hij is niet te verkrijgen met ondertiteling... wat ik heel raar vind, want zo'n mooie film en na bijna 30 jaar, nog steeds populair.
Jullie zullen regelmatig wat typefoutjes van mij zien, maar dat komt door een herseninfarct wat ik enkele maanden geleden heb gehad en mijn linkerhand wil niet meer zo mee....
Fijne dag verder.... thuiszorg komt zo, dus moet ik nu afsluiten....
mar007
-
- 1151 berichten
- 949 stemmen
hallo beste filmliefhebbers,
ik ben marja en heb me hier aangemeld om dat ik graag over films praat en de mening van andere altijd leuk vind en op de hoogte wil blijven.
ik zit vaak bij film1 op het forum maar kom ook eens hier kijken,ik ben benieuwd 
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
Hoi Marja,welkom op Moviemeter en veel plezier hiero....
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hallo Yvonne en Marja. Welkom bij MM. 
Pimdo
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Dag filmliefhebbers,
Ik ben Pimdo en ben dol op rare, vreemde maar ook mooie films. Favoriete regisseurs zijn David Lynch, Takashi Miike, Chan-Wook Park en David Fincher. Er zijn nog duizenden anderen dus ben benieuwd wat ik hier allemaal voor nieuws ontdek!
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Welkom hier en alvast veel plezier.
AdriaantjuhV
-
- 4 berichten
- 492 stemmen
Hoi iedereen,
Ik ben Arjan, 24 jaartjes jong en studeer aan de Pabo (3e jaar).
Ik vind heerlijk om na een lange dag werken met kids op de bank te hangen en een film te kijken.
Op horror na, vooral splatter, heb ik niet echt een favoriet genre. J-sploitation is een genre dat ik pas ontdekt heb dankzij MovieMeter. I love it!
Ik kijk er naar uit om nog meer voor mij onbekende genres te ontdekken.
Tot op het forum!
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Hartelijk welkom Arjan! Veel plezier hier. 
karmen
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Dag medefilmfanaten,
karmen hier omdat ik vaak beroep op deze site doe als filmliefhebber.
Koekjesdeeg
-
- 21 berichten
- 41 stemmen
Evelien heeft dit account al een hele tijd, maar heeft zich nu voorgenomen wat actiever te worden op het forum. Dus bij deze, hoi!
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Dag Evelien aka Koekjesdeeg, welkom terug en veel plezier op MM!
Leuke username en avatar, btw! 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Welkom hier. Koekjes zijn inderdaad lekker.