- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Dystorsion
-
- 1 berichten
- 184 stemmen
Ik meld mij eveneens op dit platform als zijnde groot fan van met name mystery/thriller/horror/drama en soms ook actie/science-fiction. Vooral het post-apocalaptische, duistere, grootstedelijke, occulte en ongrijpbare spreken mij in het bijzonder aan....
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
Hoi Dystorsion veel plezier hier op MM
-----------------Welkom-----------------------
JaneAusten
-
- 5 berichten
- 2 stemmen
Hoi,
Ik ben een 19jarig meisje uit Groningen, en zoals mijn naam al zegt gek op Jane Austen (dat is een schrijfster, voor de guys onder ons) en films (anders zou ik hier niet komen). Ik hou van heel veel verschillende soorten films, van drama tot filmhuisfilms tot thrillers en spendeer mijn vrije tijd het liefst met films kijken, stijldansen en afspreken met vrienden. Op dit moment heb ik echter weinig vrije tijd, omdat ik stage loop in een verpleeghuis. Verder hou ik ook nog van muziek!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Een 19 jarig meisje uit Groningen. Pas op voor user Rep_robert! Voor je het weet vraagt ie je mee uit 
Welkom verder!
JaneAusten
-
- 5 berichten
- 2 stemmen
Een 19 jarig meisje uit Groningen. Pas op voor user Rep_robert! Voor je het weet vraagt ie je mee uit 
Welkom verder!
hahaha als ie een beetje leuk is...
Nee grapje 
Bedankt allemaal 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
hahaha als ie een beetje leuk is...
Nee grapje 
Bedankt allemaal
Zijn woning kan je op de laatste pagina van het MM fotoboek zien, ook in deze sectie 
Dangerous-AF
-
- 73 berichten
- 0 stemmen
Hallo
,
Ik ben Antonio Fili, 24 jaar van Italiaanse afkomst. Ik woon al sinds min 17e in Nederland (Schiedam). Ik hoop dat jullie mij vergeven als ik iets te veel taal fouten maak, heb het zo goed mogelijk proberen te leren
.
Ik ben zelf fotograaf, en hoop later een overstap te maken naar de film industrie als schrijver/regisseur zoals mijn grote idool Nuri Bilge Ceylan
.
Het is al laat, ik kan beter slapen. 
Slaaplekker iedereen 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hallo Antonio, welkom. 
En op zeven jaar is je Nederlands zeer goed hoor.
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
benvenuto Dangerous-AF- divertire hiero 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Welkom Antonio, en veel plezier hier. Interessante top 10 trouwens. 
Dangerous-AF
-
- 73 berichten
- 0 stemmen
Dankje wel
.
Ja, ik hou van veel soorte films
.
disneystore
-
- 1760 berichten
- 0 stemmen
Welkom Antonio! Zelf ben ik ook nog niet zo lang lid.
Je avatar is wel zeer leuk 
hannanasje
-
- 37 berichten
- 230 stemmen
hoi,
me ff voorstellen.
ik ben hanna ben 24 jaar en woon in belgische limburg
hou van horror maar ben jammer genoeg een grote schijter.
dus nu ik alleen woon zijn ze alleen gereserveerd voor als er een knappe kerel naast me zit 
maar kijk ook graag drama, comedy, thriller enzo... met sci fi maak je me niet blij..
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Welkom Hanna! Ben je al een paar keer bij films tegengekomen, volgens mij delen we wel dezelfde smaak. Veel plezier hier! 
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Welkom hannanasje.
Veel plezier op MM.