- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Heroic Collecti
-
- 5 berichten
- 1 stemmen
In De Site > Gebruikers > Nieuw:
Hallo allemaal,
Mijn naam is Mark Peeters en eigenaar van Heroic Collectibles
Bij mij kan je terecht voor film- en gamecollectibles. Dus van Lord of the Rings tot Captain America en van Super Mario tot Battlefield. Met regelmatig aanbiedingen en permanent een kortingssysteem.
Nu ben ik niet alleen hier om mijn bedrijf te promoten, integendeel. Om een bedrijf als dit te beginnen moet je natuurlijk wel van films en games houden. En of ik dat doe! Middeleeuwen-achtige films en Star Trek hebben mijn voorkeur maar sinds kort heb ik ook de smaak van Marvel meer dan goedgekeurd.
Ik hou het hier verder bij.
Groetjes
PetraD
-
- 19 berichten
- 936 stemmen
Ooh helemaal vergeten mezelf voor te stellen.
Hallo allemaal
Mijn naam is Petra, 17 jaar en grote film fanaat (heel mijn kamer staat vol DVD's
), dit ben ik al jaren maar de afgelopen 3 jaar is het steeds erger geworden. Mijn lievelingsfilm is nu Forrest Gump, maar dit kan nog veranderen. Ik hoop, dat ik mijn filmverzameling nog verder kan uitbreiden met de hulp van de site 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Welkom! 
MovieMeter zal je vast en zeker helpen om je filmkennis te verrijken! Nu nog even een foto van je collectie in De Site >> Gebruikers >> Zet hier een foto van je film- of postercollectie en we zijn allemaal blij 
kimberlyVD
-
- 5946 berichten
- 1571 stemmen
Welkom en nog heel veel plezier!
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Welkom Petra
Als ik ondertussen ten minste al genoeg MM bekendheid heb opgebouwd op anderen welkom te mogen heten.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Ooh helemaal vergeten mezelf voor te stellen.
Welkom Petra. Je hoeft je niet voor te stellen, het mag natuurlijk wel. Het meeste op de site is vrijblijvend. Veel plezier.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hallo PetraD, wees welgekomen. Blij je erbij te hebben. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Leuk om weer enkele nieuwkomers te zien. Allen welkom op de site. 
disneystore
-
- 1760 berichten
- 0 stemmen
Ben ondertussen bijna wel al een tijdje lid maar wil me toch nog even voorstellen
Ik ben dus Waldo, 14 jaar en kom uit Leuven, België.
Ondanks mijn jonge leeftijd ben ik al redelijk geïnteresseerd in films.
Mijn favoriete films zijn Donnie Darko, Seven, Pulp Fiction (Eigenlijk zowat alles van Tarantino), Gummo en de Harry Potter films (Voorkeur gaat uit naar deel 5 en 7 Pt.2).
Ik ben ook erg geïnteresseerd in muziek en heb recent ook een MusicMeter account aangemaakt.

Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Welkom Waldo! Veel plezier op MM landgenoot 
Mrs.Congeniality
-
- 99 berichten
- 904 stemmen
Hoi allemaal,
Ik kijk al heel lang op deze site, toch nooit de stap genomen om me aan te melden.
Ik ben 25 jaar en een echte film addict. Ik kijk verschillende genres maar thrillers/horrorfilms
zijn toch wel mijn favoriet, hoe enger hoe beter. Vooral films met weerwolven kijk ik graag, maar volgens mij heb ik er daarvan al aardig wat gehad. Hopelijk kom ik op deze site nog leuke filmtips tegen, maar met zoveel film liefhebbers zit dat vast wel goed.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Welkom Mrs.Congeniality, als je nog een leuke weerwolven film zoekt kan ik je deze aanraden The Company of Wolves (1984)
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
welkom Mrs.Congeniality.
veel plezier hiero...
Nitrouz
-
- 433 berichten
- 232 stemmen
Welkom Waldo en welkom Mrs.Congeniality