- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1785 stemmen
Welkom Pruim!
en inderdaad dikke vette haat aan flessen met kindersluitdraaidoppen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Naam? Pruim. Woonplaats? Hoogezand, vlakbij de mooiste stad van de wereld; Groningen.

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Welkom Pruim, en meteen weten we vanalles over je! 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Als fan van Kevin Smith moet je ook de SModcasts luisteren natuurlijk!
Gotty
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Gebruikers > Aangenaam:
Hoi Allemaal, ik ben niet zo'n groot filmkenner, maar ik kijk af en toe wel films. Nu heb ik toevallig een vraag en zie dat er een sectie is om je voor te stellen en op sommige forums is dat zeer gewenst dus bij deze.
En mocht je het verder interessant vinden:
Paul
28 jaar
Enschede
werkzoekende
Computeren leuke dingen doen met vrienden.
Groetjes Gotty.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Dan kan hier.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Máár, toch welkom en veel plezier!
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Maar wel alvast welkom natuurlijk zoals Eline zegt.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Weer een boel nieuwe gezichten / namen; welkom allemaal 
seven_of_nine
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Gebruikers > Seven stelt zich even voor:
heyyy jij die dit leest! Weer een voorstel topic? Yep..weer een:) Ik zal het kort houden, ik ben Seven of Nine ( alle trekkies weten meteen wie dat is) en ben wel een filmfan te noemen. Ik kijk bijna alles maar vind niet alles even goed. Zoals mijn naam al doet vermoeden ben ik een beetje een scifi-nerd(in) ...Ik ga even rondkijken, als er vragen zijn lees ik ze wel:)
Rascal Ryan
-
- 77 berichten
- 106 stemmen
@ ace leader
Jeps, verveel me een beetje dus ik dacht van what the hell, k registreer me gewoon. Kan ik een beetje meelullen. Hartstikke gezellig
Hey Fab _Se7en_, grappig dat we rond dezelfde periode het idee kregen om te registreren hier ! Wanneer zie ik je weer in het café ?

Ik zal van de gelegenheid gebruik maken om me ook even voor te stellen. Ik ben Ryan en ik kom ook uit Zundert. Ik doe een opleiding AudioVisueel en heb de ambitie om fictie regisseur te worden.
Eerst was ik altijd lid van het filmvalley forum. Net als Verhoeven. Toen dat is opgedoekt heb ik een tijdje zonder forum gedaan. Na een intake opdracht op de filmacademie heb ik IcU ontmoet en toen we een gesprek hadden over films kwam ter sprake dat hij lid was van dit forum.
Toen ik er achter kwam dat je hier handig je film verzameling kan inventariseren was ik om. Vandaar dat ik me geregistreerd heb en het bevalt me wel.
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1785 stemmen
Hey Fab _Se7en_, grappig dat we rond dezelfde periode het idee kregen om te registreren hier ! Wanneer zie ik je weer in het café ?

Ha knul,
welkom op MM
. Ik zal de komende tijd niet veel in t café zijn, ben vorige week geopereerd. Maar donderdag komen we weer even een kijkje nemen. Leuk dat je je hier geregistreerd hebt
.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Na een intake opdracht op de filmacademie heb ik IcU ontmoet en toen we een gesprek hadden over films kwam ter sprake dat hij lid was van dit forum.
Leuk dat je je ook aangemeld hebt! En toevallig dat ik dit lees. Ik kijk vrijwel nooit in dit topic.