- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Welkom Joey, Virgil, Joris en Ton!
GuyB
-
- 1299 berichten
- 0 stemmen
Tijd om me even voor te stellen, Ik ben GuyB (voor alle duidelijkheid: in het engels.zodat jullie het niet verwarren met de voornaam.)
Ik heb me op 11 juni geregistreerd. Ben eigenlijk al van kleins af bezeten geweest door films...als ik een film had gezien ging ik er nooit mee weg als 'zomaar een film', maar altijd maar na blijven piekeren en soms geregeld sommige rollen proberen na te spelen.
Ziet er een toffe en drukbezette site uit, en het leek me interessant, als ik geregeld films kijk, ik meningen geef en stem.
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Misschien een beetje laat, maar ik zie dit topic nu pas, en ik ben nog relatief nieuw hier op MM. Ik ben Duco, 17 jaar zit in 5VWO in Amersfoort. Ik heb me altijd al redelijk geintresseerd voor films, maar sinds ik op MM zit begint die interesse zich meer te ontwikkelen. Verder werk ik in een computerzaak, vind computers opzich ook wel leuk. Hobby is racefietsen in de zomer en snowboarden in de winter. Nou dat was het wel.
Spirou
-
- 254 berichten
- 0 stemmen
Dit had ik ook nog niet gedaan bedenk ik mij net. 
Ik ben Ricardo (Rico voor vrienden) en woon in Houten.
Ik ben op deze site gekomen via Google en ik ben al sinds dat ik een kleine dreumes was geinteresseerd in alles wat met film te maken heeft. Ik werk op kantoor als account manager en mijn hobbies zijn films kijken, films kopen, tekenen en fitnessen.
Ik ben verder niet zo van het stemmen, maar wel van het meediscussieren over films en alles wat er mee te maken heeft. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Spirou, MoFeDu, GuyB, welkom allemaal!
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1785 stemmen
Dag lieve mensen,
ik kom al een aantal maanden op Moviemeter, voornamelijk om te bekijken welke films de moeite waard zijn om te kijken. Maar de drang om comments te geven is me te groot geworden en dus heb ik me maar geregistreerd.
Ik ben Fabiënne, 21 jaar en woon in Zundert, Noord-Brabant. Films zijn al jaren een grote hobby en passie van mij en ik ben ook een bezeten dvd-verzamelaar. Vooral de koopjesbakken zijn niet veilig voor mij en ik heb dus in de loop der jaren een hoop verschrikkelijk slechte films verzameld (sommigen zo slecht dat ze leuk zijn
).
Ik hoop dat ik iets aan deze site toe kan voegen en dat jullie iets aan mijn filmbeleving toe kunnen voegen. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
En Se7en is een van je favo films?
Welkom, in ieder geval! 
Edit: Ah ja, top 10 gechecked, nice!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Welkom Se7en!
Zundert, dat is hier niet zo ver vandaan 
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1785 stemmen
@jarno1975
Inderdaad ja, kom regelmatig in Etten 
@ ace leader
Jeps, verveel me een beetje dus ik dacht van what the hell, k registreer me gewoon. Kan ik een beetje meelullen. Hartstikke gezellig
@Elineloves
Dank u dank u, jeps zeker mn favoriet. Misschien niet de allerbeste film ooit, maar ik denk dat het jeugdsentiment gedeelte toch een beetje meespeelt. Krijg nog steeds de kriebels van Se7en.
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Welkom Se7en idd je hebt een goede top tien vooral man on fire vond ik ontzettend goed, de rest eigenlijk ook wel
behalve fight club maar dat ligt waarscheinlijk aan mij want iedereen verklaart me voor gek omdat ik die niet leuk vind
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1785 stemmen
Dankjewel. Tsja t blijft een kwestie van smaak he, ik vind m hilarisch 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Yo moi. Ik stond al een rijdje ingeschreven, maar heb pas sinds kort dit forum ontdekt en besloten daar dan ook maar gebruik van te maken. Een korte voorstelling van mezelf: Naam? Pruim. Woonplaats? Hoogezand, vlakbij de mooiste stad van de wereld; Groningen. Leeftijd? 30 jaar. Hobbies? Films en voetbal. Genre films? Nogal afhankelijk van mijn gemoedstoestand. Actrice? Scarlett Johansson. Acteur? Philip Seymour Hoffman. Regisseur? Kevin Smith. Hekel aan? Caroline Tensen, Ajax, flessen met kindersluitdraaidoppen, Irene Moors en die momenten wanneer je lekker relaxt op de fiets door de stad rijdt, je ineens luid getoeter hoort, je het oordopje van je MP3-speler uit één van je oren haalt, een auto ziet, naar de persoon zwaait en dan vervolgens blijkt dat het een onbekende is die zwaait naar degene die achter je fietst. Verder nog wat zinnigs te melden? Neeuh!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
flessen met kindersluitdraaidoppen
En welkom _Se7en_ en Pruim!
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Welkom _Se7en_ en Pruim, veel plezier op de site 
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Een hoop nieuwe mensen die zich in eens voorstellen
. Welkom allemaal, en veel plezier op MM.