menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Cosmox.nl

zoeken in:
The Last
Iemand ervaringen hier? Heb er al een aantal keren besteld, prima service en leuke prijzen. De prijzen zijn het best te vergelijken met die van Bol.com, alleen betaal je hier geen 2 euro verzendskosten.

Heb er een stuk of drie keer wat besteld zonder problemen te hebben gehad. Bij de laatste bestelling ging het echter mis. Ik heb Elephant besteld, maar wacht nu al meer dan twee weken tevergeefs op de dvd. Toch iets meer dan de op de site aangegeven aflevertermijn van twee dagen. Hoewel ik nooit een bevestigingsmail heb gehad, is mijn geld wel al twee geleden van mijn rekening afgeschreven. Een paar dagen geleden heb ik een mail gestuurd, waar ik helaas nooit antwoord op heb gekregen. Ik wacht het nog een paar dagen af en anders moet ik maar even bellen. Ik verwacht er echter niet veel meer van.

Jammer, want eigenlijk is het een leuke winkel met aangename prijzen.

Sinds gisteren in behandeling, thank god.

lijkt een goede en betrouwbare site te zijn. Meestal leveren ze snel en zo niet houden ze je goed op de hoogte.

The Last
Klopt.

Valt mij nu ook op dat er veel klassiekers, zeker i.t.t. Bol.com, hartstikke goedkoop zijn.

Blijkbaar verkochten de titels uit de Quality Film Collection goed, want die zijn met €1,50 verhoogd. Met €8,49 per stuk nog altijd goedkoper dan een Bol of een Free Record Shop, maar betreurenswaardig is het wel. Van mijn kant zullen er althans minder bestellingen volgen.

Apollinisch schreef:
Blijkbaar verkochten de titels uit de Quality Film Collection goed, want die zijn met €1,50 verhoogd. Met €8,49 per stuk nog altijd goedkoper dan een Bol of een Free Record Shop, maar betreurenswaardig is het wel. Van mijn kant zullen er althans minder bestellingen volgen.

Die titels zijn bijna overal voor 7,50 te krijgen voor zover ik weet, bij de Mediamarkt zag ik ze voor 6,99 liggen.

Ah, ik ben vooral een webshopper.

Pure
Inmiddels ook een topic voor deze prachtige site. Mijn hofleverancier van dvd's en cd's. Zeer groot assortiment, consequent lagere prijzen dan de concurrentie, geen verzendkosten (!), en uitstekende en vriendelijke service (al moet je er af en toe zelf achteraan).

Één keer een licht beschadigde dvd-box ontvangen; na een mailtje te hebben gestuurd werd de box opnieuw verzonden en had ik hem in huis voordat ik de beschadigde versie geretourd had.

Bijkomend voordeel is dat de kartonnen doosjes waarin je de producten ontvangt erg geschikt zijn voor hergebruik .

robertus65
Ik bestel hier ook regelmatig, maar ik ergens mij alleen aan de vaak de verkeerde informatie die op de site staat, bv. verkeerde levertijden. Als ik 2 dvd's bestel en er staat op hun site levering 2 werkdagen en ik heb ze binnen een week nog niet, zoiets dus, behoorlijk irritant. Komt me iets te vaak voor. Heeft trouwens niet alleen deze winkel.

Webshops hebben er wel vaker last van; de regel "voorradig = voorradig" gaat helaas niet altijd op. Dat de levertijd niet juist is à la, maar 4 weken over tijd en uiteindelijk helemaal niet meer leverbaar blijken te zijn, zoals bij een bestelling van een dvd-box laatst, vind ik waardeloze service. Minnetje voor Cosmox.nl.

Wel keurig m'n geld teruggestort gekregen overigens.

Mooi dat deze topic erop staat. Ik heb deze site namelijk een tijdje geleden voor het eerst gezien en ik zie dat ze veel sterke dvd's voor goede prijzen hebben en dat ze bovendien geen verzendkosten rekenen.

Als ik dan lees dat meerdere mensen prettige ervaringen hebben met dit bedrijf, dan stelt mij dat wat meer gerust als ik eventueel hier een dvd wil bestellen.

Trouwens, ooit iemand gehoord van Mediadis?
Ik wil Van Wilder nl. hebben, maar die is nergens (behalve bij Mediadis dus) te verkrijgen.

Pure
Één keer besteld (bij Mediadis); alles zoals het hoort, maar je moet vooraf betalen en dat brengt altijd een extra zorg met zich mee.

Onlangs Bin-jip besteld en keurig binnen enkele dagen ontvangen.

Kom ik gisteren thuis ligt er nog een Bin-jip te wachten.

Mescaline (moderator)
Heb voor het eerst 2 film-boxen besteld op Cosmox.. beide meerdere euros goed koper dan op bol.. maargoed zo heeft Cosmox ookweer duurdere prijsen voor producten dan bol.. dus dat wordt een beetje afwisselen tussen die 2..

Mescaline (moderator)
Zozo.. Bestelling is al verzonden.. de ene box had als levertijd 2werkdagen en de ander een week.. en ze zijn al binnen 1 dag verzonden.. mijn eerste bestelling bij deze site.. maar ze zijn toch bij mijn eerste bestelling behoorlijk snel!

Een van de betere online dvd verstrekkers qua snelheid en service. Het aanbod valt tegen en de prijs is niet altijd even scherp, maar je betaalt dan weer geen verzendkosten.

vandaag de laatste twee dvd's binnen gekregen van mijn eerste bestelling.
de dvdbox van Bartje had een levertijd van 3 werkdagen en was als eerste binnen (afgelopen zaterdag)...
nou weet ik dat de leverancier van de twee andere dvd's wat lastiger is (Worsteldvd's... zelfs FreeRecordShop krijgt ze soms laat).
Alle bestelling in aparte pakjes tegen beschadiging... geen extra kosten en geen verzendkosten... prima service!

edit:
mijn bestelling van maandag is nu ook binnen!!!

Net mijn eerste bestellingen geplaatst bij deze site (wel bij Cosmox.be). In het verleden zowel via amazon als via ebay minder leuke ervaringen gehad wat betreft online kopen. Ben benieuwd. Wel super dat je geen verzendkosten moet betalen.

Vandaag netjes de 2 dvd's aangekregen die ik dinsdag besteld had, dus inderdaad 3 werkdagen zoals de site beloofde. Donderdag mailtje ontvangen dat de dvd's verstuurd waren en vandaag dus in de bus. Noem ik goeie service

Cosmox is goed en goedkoop. Ze hebben een ruim assortiment (oorlogsfilms) en goede service

In Filmdragers > Winkels > Cosmox:

Bij Cosmox 3 dvd box van €14.99 voor €1.95.

Deze box bevat de volgende films

The real Bruce Lee
Fists of Bruce Lee
Bruce Lee's Greatest Revenge

In deze films speelt niet de echte Bruce Lee (alleen in 'The Real Bruce Lee zie je fragmenten zijn films) maar ja voor die prijs laat ik die niet liggen. Ik krijg deze vandaag binnen.

Ex-drummer maandag besteld bij cosmox, ik kon hem woensdag al afhalen bij het dhl-punt.
Geen beschadigingen en in handig, nogmaals te gebruiken, doosje + geen verzendkosten.
Voor herhaling vatbaar dat cosmox

Zojuist m'n eerste bestelling hier ontvangen.
Prijzen zijn soms wat hoog, maar vaak genoeg ben je hier gewoon goedkoper uit dan bij een FRS o.i.d, vooral omdat er geen verzendkosten bij komen.

Heb nu bijvoorbeeld Art of the Devil 3 voor 8.- inclusief, terwijl hij bij FRS 10.- excl is.

d1rty7
2 x wat besteld en 2 x tevreden! Zal nog wel eens bestellen in de toekomst...
Lig beetje aan welke titel en prijs er aan vast kleeft...

Artikelen worden superveilig ingepakt tegen schade en goede duidelijke service.

Je kan ook per acceptgiro betalen, deze wort direct meegezonden met je bestelde artikelen. Wel fijn

Ik heb hier vanmorgen voor het eerst een bestelling geplaatst; ik heb wel een bevestiging per mail ontvangen, maar ik zie de bestelling nog niet terug in "mijn bestellingen". Iemand die kan bevestigen of dit vaker wat langer duurt misschien?

Ik heb al een aantal keer via cosmox.be een bestelling geplaatst (ga er gemakshalve van uit dat ze ongeveer hetzelfde proces hanteren als cosmox.nl) en eerst krijg je inderdaad de bevestiging dat je je order geplaatst hebt (titel van mail: Uw orderbevestiging XXXXXXXXXX).

Meestal krijg je een dag later (soms meerdere dagen, hangt er een beetje vanaf wanneer en wat je besteld hebt) krijg je dan een mail dat je bestelling verzonden is (titel van mail is dan: Uw bestelling is onderweg).

kappeuter (crew)
Norma schreef:
Ik heb hier vanmorgen voor het eerst een bestelling geplaatst; ik heb wel een bevestiging per mail ontvangen, maar ik zie de bestelling nog niet terug in "mijn bestellingen". Iemand die kan bevestigen of dit vaker wat langer duurt misschien?

Ja klopt. Je krijgt eerst de mail en pas later staat de bestelling op de site bij je bestellingen. Is 'normaal'.
Als je de bevestigingsmail hebt gehad is het proces dus gewoon in gang gezet.

Ah, mooi, dan wacht ik het rustig af

De enige keer dat ik bij cosmox bestelde kreeg ik de mail "uw bestelling is onderweg" op de dag dat het pakketje ook binnenkwam. Dus eenmaal zover, dan gaat het snel.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:45 uur

geplaatst: vandaag om 02:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.