• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.965 gebruikers
  • 9.370.105 stemmen

Marktplaats

zoeken in:

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Een topic over marktplaats leek mij wel iets. Als iemand een kopje heeft gedaan met films kan hij of zei dat hier even vermelden. Dat kunnen dus bijv. ook videobanden zijn. Die dus niet in dat ene topic mogen. Ik heb vandaag bijv. iets van 4- à 500 videobanden GRATIS gekregen van iemand op marktplaats. Ik ben er wel heel blij mee.

A.L.I.E.N

• 775 berichten
  • 1054 stemmen

veron35 schreef:

iets van 4- à 500 videobanden GRATIS gekregen van iemand op marktplaats. Ik ben er wel heel blij mee.

Dat is ook nog eens geluk hebben zeg .

Ik heb ook al verschillende dingen gezocht maar heb

niets gevonden.Als ik iets vind zal ik het zeggen.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3219 stemmen

Misschien ook een leuk idee om namen van vertrouwbare verkopers hier te plaatsen..?

En natuurlijk ook mensen die niet te vertrouwen zijn.. zodat het risico wat kleiner wordt?

Fikret8

• 6169 berichten
  • 4233 stemmen

Iki heb ook een keer gratis iets aangeboden gekregen via marktplaats waar ik erg blij mee was (limited):

(afbeelding)

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

En als ik 400 of 500 videobanden aanbied wil niemand ze hebben .

Die krengen kosten me alleen maar geld .

A.L.I.E.N

• 775 berichten
  • 1054 stemmen

Pfff.Ik ken marktplaats.nl alleen van de code of ethics topic.Daar vroeg ik van de DVD van de film

en ze zeiden dat die mischien op marktplaats.nl te vinden is.Niet dus.Ik zocht ook eens naar earth star voyager.

maar die heb ik ook niet gevonden.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Plastic bekertje te koop

Leuke site zeg, Marktplaats!

Even mailen voor een afspraak om hem even te komen bekijken.

flipsyde

• 858 berichten
  • 1712 stemmen

hahaha top.

Ik bied €0,75.

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Denk je er wel aan dat de portokosten € 6,75 bedragen (kan niet door de brievenbus, moet dus als pakket verzonden worden

(óf zelf afhalen )

Le Edzel

• 879 berichten
  • 2624 stemmen

Haha what the fuck!

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Marktplaats

Sorry hoor, ik wil hier geen onzintopic van maken, maar deze advertentie moet iedereen zien!

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Hannibal schreef:

Marktplaats

Sorry hoor, ik wil hier geen onzintopic van maken, maar deze advertentie moet iedereen zien!

Toch is daar ooit iemand mee begonnen, die uiteindelijk met een auto er vandoor ging.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

rose schreef:

(quote)
Toch is daar ooit iemand mee begonnen, die uiteindelijk met een auto er vandoor ging.

You're kidding .

Ontopic: Marktplaats is echt ideaal soms om (lastige) titels goedkoop op de kop te tikken...

K*D

• 240 berichten
  • 653 stemmen

Inderdaad, af en toe worden er echt hopeloze dingen aangeboden.

rose schreef:

(quote)

Haha ik begon een keertje met een appel en een pen (zo een die je gratis krijgt bij vanalles) en ik bleef over met een grote zeeppakket van Lush en een dure fles champagne.

Le Edzel

• 879 berichten
  • 2624 stemmen

Ik heb de laatste tijd ook al leuke dvd's weten te bemachtigen, die vrijwel nergens meer te koop zijn in de winkel of internet (incl nl subs).

Laatste week bijvoorbeeld Sonatine en Sleepaway Camp 2.

Ook voor verkoop is het erg aantrekkelijk, zo heb ik een uitgave van Videodrome voor €25,- verkocht.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

K*D schreef:

Haha ik begon een keertje met een appel en een pen

Je hebt serieus iemand zover gekregen een appel van je te kopen? Opgestuurd in een envelop?

mister blonde

• 12693 berichten
  • 5825 stemmen

Zit net een beetje naar koopjes te speuren op Marktplaats. Wat een belachelijke prijzen vragen de meesten voor een dvdje. Zeker al 10 jaar niet meer in een dvdwinkel geweest. Meeste zijn gewoon duurder of ongeveer even duur dan in de winkel, zeker met verzendkosten erbij. Of wat helemaal kansloos is dat je mag bieden op een dvd. Kom op zeg.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Klopt, veel mensen op marktplaats hebben geen enkel besef van de waarde, meeste prijzen (vooral incl) eindigen gewoon op winkelprijs of zelfs hoger, achterlijk natuurlijk. Wanneer je dat duidelijk probeert te maken, zeggen ze: Dan koop je 'm toch in de winkel Oeh, wat dom.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Marktplaats.nl > punaise! Ruilen? knutselspul, maakt niet uit wat - Hobby en Vrije tijd - Knutselen - link.marktplaats.nl

De beschrijving:

'Deze super-punaise is perfect om te gebruiken in het dagelijks leven. het puntje van de punaise is goed scherp en de punaise heeft een rood-kleurig nopje aan de bovenkant. selt u nu eens voor:

u hangt net de kalender van het nieuwe jaar in het toilet op een rikbord, dan opeens! gaat de kalender scheefhangen.. on nee wat nu. gelukkig had u net op marktplaats een super punaise geruilt en prikt die er goe er recht in zodat het probleem is opgelost.

de punaise heeft een bijzonder goede constructie dus ruil nu!!!

Deze punaise is alleen verkrijgbaar door het te ruilen tegen iets van een grotere waarde. '

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Wie wil hem niet?

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2312 stemmen

*is al 5 minuten aan het lachen*

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Er was laatst een man die aanwezig was bij een programma. Hij vertelde erover dat hij met een Paperclip begon en steeds verder ruilde. Zo heeft hij er ook een huis aan overgehouden. Onvoorstelbaar! Er speelt natuurlijk wel geluk bij, maar wel een hele leuke prestatie.

Volgens mij wil deze man hem nadoen.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Ik dacht dat rikken een kaart- en geen bordspel was.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ik was net een beetje aan het rondneuzen en toen kwam ik bij deze advertentie:

dvdcollectie

Er zitten echt heel veel interessante titels tussen, allemaal voor 2,- per stuk. Zo zag ik o.a. Antichrist, Elephant, Evil Dead, Etre et Avoir, etc.. Maar ook nieuwere titels als Body of Lies kwamen voorbij. 900 titels, dus keuze genoeg

Ik zit op het moment al aan mijn maandelijkse afspraak met mezelf (niet meer als 80 euro per maand uitgeven aan dvd's), dus ik ga niets kopen.. Misschien volgende maand, maar ik dacht dat het misschien voor iemand wel interessant zou zijn hier.

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Helaas allemaal ex-rentals, anders was het idd misschien interessant.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

O, dat stukje heb ik dan niet goed gelezen. Dat is inderdaad jammer, want het waren allemaal hele mooie titels.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

De films uit deze advertentie lijken me ook een koopje!

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Ik hou er van om op marktplaats te snuffelen voor films

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

@Apollinisch: "Doe bij interesse via e-mail een bod." Waarom lijkt het je een koopje?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.