Play.com
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Verwacht als vaste klant nu toch wel een keer een voucher van Play....
Haha, dat denk ik stiekem ook wel eens! Maar je krijgt toch pracht-vouchers voor 50 pond korting op wijn?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Play is op zich vaak spotgoedkoop maar wat me vaak opvalt is dat de veel van de zaken die ik bestel opeens niet meer leverbaar zijn of toch niet zijn zoals ze worden voorgesteld op de site.
Once More, With Feeling - ik krijg een mail dat het is opgestuurd maar opeens blijkt dat de kwaliteit niet goed genoeg was en dat ze terugbetalen.
Married With Children season 11 - compleet andere hoes dan dat er op de site staat. Ik had speciaal achter deze editie gezocht omdat ik de eerste 10 seizoenen ook in die editie heb. Het is wel aangekomen maar ik was er niets mee.
Ladies of the Chorus - opeens niet meer leverbaar.
Gone With The Wind - normaal gezien 5 stuks in stock, ik bestel en er is er geen enkele meer.
In totaal dus 12 bestellingen waarvan een derde simpelweg niet aankomt! Oké, ze betalen altijd terug maar sommige items had ik gewoonweg nog ergens anders gevonden voor zo'n goedkope prijs... Goedkoop maar toch niet altijd even betrouwbaar zo blijkt.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Goedkoop maar toch niet altijd even betrouwbaar zo blijkt.
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
@Metalfist; je hebt gewoon een beetje pech gehad, denk ik. Ook nog nooit problemen gehad en ik bestel er tegenwoordig heel erg veel. Ook de producten waar een langere levertijd bij staat, zijn eigenlijk altijd eerder voorhanden. Veruit de beste dvd verstrekker die er is als ik kijk naar aanbod, prijs en betrouwbaarheid.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Mjah, jammer genoeg houdt het me nu af en toe wel tegen om iets van Play te bestellen.
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4613 stemmen
Dingen waarbij staat 1-2 weken sla ik over, daar kan je gedoe mee krijgen.
Daar kan ik over meespreken! Een dvd die ik besteld had staat ondertussen al een maand tussen m'n outstanding offers. Zou ik anders gewoon niet op 'cancel order' drukken, wat gebeurt er dan precies?
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Daar kan ik over meespreken! Een dvd die ik besteld had staat ondertussen al een maand tussen m'n outstanding offers. Zou ik anders gewoon niet op 'cancel order' drukken, wat gebeurt er dan precies?
Volgens mij wordt de order dan gewoon gecancelled? 
Ik heb ook wel eens outstanding orders gehad die zo lang duurden, maar uiteindelijk kreeg ik die tòch opgestuurd!
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4613 stemmen
Dan ga ik 'm toch maar cancellen. (was ongerust dat ze dan misschien met refunds of zo zouden werken)
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Dan ga ik 'm toch maar cancellen. (was ongerust dat ze dan misschien met refunds of zo zouden werken)
Cancelling staat wel in je orderhistory.
Play haalt trouwens ook niet eerder geld van je rekening, tot dat order verstuurd wordt.
Had dat onlangs wel met AxellMusic.com. Ondanks pre-order, werd geld meteen van cred. card gehaald; bij annulering wel meteen weer retourstort, minus echter € 0,70 admin. kosten... 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
In Filmdragers > Winkels > Play.com, dvd's met Nederlandse ondertiteling:
Op play.com zijn best nog wel wat films te vinden met Nederlandse onderitels, (sommige dvd's hebben ook NL ondertiteling terwijl het niet vermeld staat op de site) nu lijkt het mij wel makkelijk/leuk voor om hiervan een lijst te maken, aangezien er volgens mij aardig wat mensen kopen bij play.com en je er toch wel vaak goedkoper uit ben.
Dus heb jij of weet jij een dvd met Nederlandse onderitels bij play.com, copy/paste de lijst van je voorganger en zet je dvd erbij
.
- Where Eagles Dare (War Collection)
- 2001: A Space Odyssey
- Spartacus
GinolaEHV
-
- 2127 berichten
- 2611 stemmen
Ik heb laatst wat dvd's via Play.com gekocht (nou ja, een vriend van me heeft 't voor mij gekocht aangezien ik geen cc heb). Deze waren met NL subs:
- Gilda
- Long Goodbye, The
- Ocean's 11 (1960)
- Sorority Boys
Ik ga binnenkort nog twee boxen bestellen, beide met NL subs:
- RoboCop-trilogie
- Spider-Man-trilogie
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Dus nu hebben we:
- Where Eagles Dare (War Collection)
- 2001: A Space Odyssey
- Spartacus
- Gilda
- Long Goodbye, The
- Ocean's 11 (1960)
- Sorority Boys
- RoboCop-trilogie
- Spider-Man-trilogie
.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Menen jullie dit serieus? Er zijn toch genoeg dvdreviewsites en andere online dvd shops waar het WEL vermeld wordt?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Het staat soms zelfs niet eens op de hoes van een DVD. Zo zijn de AE Tarkovskiy films ook mét NL-se ondertitels. Voor credits van DVD releases moet je sowieso niet bij Play zijn, maar bij Amazon die daar tenminste zinnige info over geven. En vervolgens bestellen bij Play.
maar volgens mij kun je dit beter overhevelen naar het PLAY.com topic.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Menen jullie dit serieus? Er zijn toch genoeg dvdreviewsites en andere online dvd shops waar het WEL vermeld wordt?
Vind NL subs niet belangrijk (ben al content met Eng., subs), maar de meeste van de meer dan 500 DVD's en Blu-rays die ik de afgelopen jaren bij Play heb gekocht hebben ook NL subs.
Het lijkt mij ondoenlijk een lijst te maken van de door Play verkochte beelddragers met NL subs.
Kwam bij Play net wel Death Rides A Horse, The Big Country (1958), The Sweet Smell Of Success, The Professionals (1966), Lawman, Vertigo, L.A. Confidential, MacKenna's Gold, 3:10 to Yuma '57, The Last Picture Show, Scarface (1932) en Alvarez Kelly tegen met NL subs.
Van The Bravados staan geen subs vermeld; op de DVD o.a. wel NL subs...
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4613 stemmen
dvdcompare.net heeft bij mijn weten meestal de juiste informatie.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
dvdcompare.net heeft bij mijn weten meestal de juiste informatie.
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4613 stemmen
Geen koopssite hoor, maar een site met informatie over verschillende dvd uitgaven (zoals DVDbeaver).
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Geen koopssite hoor, maar een site met informatie over verschillende dvd uitgaven (zoals DVDbeaver).
Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2624 stemmen
Best irritant dat je alleen met credit card kan betalen, aangezien ik deze niet heb.
Iemand hier met een cc die me uit de brand wil helpen? Maak ik het bedrag over naar je rekening en bestel jij het voor mij 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Best irritant dat je alleen met credit card kan betalen, aangezien ik deze niet heb.

€ 13,50 p. jr. via ANWB, anders € 18,50 (1e jaar gratis bij ING?). Die kosten heb je snel weer terugverdiend.
Maar stuur maar p.m.
Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2624 stemmen
Is inderdaad een optie, weet alleen niet of het de meest verstandige optie is. Anderzijds zitten er ook wel weer voordelen aan.
Ik ga je in ieder geval een pm sturen! Thanks alvast!
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
Trouwens over die NL ondertitels; Iets minder dan de helft van de films die ik er bestelde (zullen er meer dan100 zijn) heeft ook NL ondertiteling.
Meestal kun je een beetje als regel nemen; als een film ook in NL een fatsoenlijke dvd release heeft gehad, kun je er van uit gaan dat er vaak ook NL ondertitels bij zullen zitten. Als het echt een importtitel is die hier verder helemaal niet verkrijgen is, in principe bijna nooit.
Play.com rules. Er gaat een dag komen dat ik alleen nog maar daar mijn dvd's vandaan ga halen.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Play.com rules. Er gaat een dag komen dat ik alleen nog maar daar mijn dvd's vandaan ga halen.
Gezien het 'gedonder' met de nieuwe DVDPacific.com zal dat hier ook zo blijven. 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14440 stemmen
Nu de euro zeer gunstig is ten opzichte van de Engelse pond, laat ik Play.com even links liggen. Die hanteren hun eigen euro prijs die vaak euro's hoger is dan bijvoorbeeld Amazon of HMV (zelfs met de verzendkosten erbij opgeteld)!
beavis
-
- 6627 berichten
- 14782 stemmen
???
was altijd een hardcore amazon uk gebruiker (of iig dan van de verkopers die via amazon verkopen en altijd ruim onder de amazon list price zitten), maar merk de laatste paar weken dat de euro juist helemaal niet zo gunstig staat (en de shipping bij amazon ook iets verhoogd is) en dat play nu vaak toch goedkoper uitvalt!
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14440 stemmen
Als ik bijvoorbeeld de prijzen van de Eisenstein box (die dit jaar gaat verschijnen) neem. Op Amazon is hij 45 pond (euro prijs is dan 54 euro) terwijl hij op Play.com 63 euro is.
The Eisenstein Collection Vol.2 [DVD]: Amazon.co.uk: DVD
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/15278925/The-Eisenstein-Collection-Volume-2-Box-Set/Product.html
Dit is dan een fors verschil, maar over het algemeen is de prijs nu (inclusief verzendkosten) hoger bij Play!
Edit: De koers is nu 1 euro = 0,85 pond
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
Het lijkt er inderdaad op dat de prijzen bij Play.com wat omhoog zijn gegaan 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Het lijkt er inderdaad op dat de prijzen bij Play.com wat omhoog zijn gegaan
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Wat is er toch met Play aan de hand::al maanden geen goede aanbiedingen meer en nooit meer de goedkoopste op de prijsvergelijk...
De site ligt ook steeds vaker plat... wel steeds meer Nederlandse tekst op de homepage.