Play.com
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Het is gelukt, vandaag kreeg ik een mailtje binnen dat mijn order is verzonden. 
Ewing Oil
-
- 146 berichten
- 49 stemmen
Bedankt, ik ben erg blij dat het gelukt is, want Play.com heeft verdomd mooie uitgaves en prijsen die zeker de moeite waard zijn.

Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
ff helpdesk bellen: 00448458001020.
Kan het alleen per telefoon? Omdat mijn e-mail beantwoording nog aan stond dat ik met vakantie was kreeg ik een bericht of ik direct via de Helpdesk site contact wilde opnemen met Play, omdat mijn e-mail adres niet meer geldig zou zijn.
Op de Helpdesk site staan echter alleen maar FAQs over hele andere dingen en kom ik geen steek verder. Beetje ondoorzichtig...
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Kan het alleen per telefoon? Omdat mijn e-mail beantwoording nog aan stond dat ik met vakantie was kreeg ik een bericht of ik direct via de Helpdesk site contact wilde opnemen met Play, omdat mijn e-mail adres niet meer geldig zou zijn.
Op de Helpdesk site staan echter alleen maar FAQs over hele andere dingen en kom ik geen steek verder. Beetje ondoorzichtig...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Heb ik inmiddels ook gedaan. Kreeg gelijk iemand aan de lijn, dus dat viel reuze mee en het was zo opgelost, omdat jhij ook niet snapte waarom er een foutmelding was (de order was 'progressed' zei hij). Anders wordt het beantwoorden van de hulpvraag duurder dan het hele item namelijk...
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Ik zou heel graag wat aankopen willen doen bij play.com (vanwege de goede aanbiedingen), maar ik weet niet zeker of dat met mijn kaart lukt. Ik heb nl. een Maestro Rabo Europas. Dus kan iemand mij vertellen of het daarmee lukt? En wat is nou beter, in Euro's of in Ponden betalen, waarmee kom ik goedkoper uit?
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Ik zou heel graag wat aankopen willen doen bij play.com (vanwege de goede aanbiedingen), maar ik weet niet zeker of dat met mijn kaart lukt. Ik heb nl. een Maestro Rabo Europas. Dus kan iemand mij vertellen of het daarmee lukt?
Nee, helaas is dat je gewone pinpas, je moet echt een creditcard hebben.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
't Is wel mn gewone pinpas ja, maar als ik helemaal onderaan de site kijk, staat er dat ze Maestro ook accepteren. Ik heb een Maestro Europas en de site is binnen de EU.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Voor de prijs (inclusief een kortingscoupon) bij Play.com kon ik dit niet laten liggen.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
De laatste tijd komt niks meer aan. Zou het de engelse post zijn? Heb er ook last van bij dingen die ik via ebay in engeland bestel.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Onlangs Breakfast at Tiffany's bij play besteld.
Ik kreeg m binnen een week binnen.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Vreemd. Ken anderen die er nu ook problemen meen hebben. Mijn laatste paar dvd's zijn niet gekomen. Wel geld terug gekregen.
Overigens heb ik ook problemen met andere engelse orders.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Vreemd. Ik heb nog steeds geen enkel probleem met Play (en toch al massa's bestellingen). Vorige week nog na +/- een week een bestelling ontvangen. Zoals altijd. Ook eBay zendingen uit Engeland komen zonder problemen aan.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Ik snap er niks van. En het is echt niet weinig.
Overigens net gebeld met de helpdesk van play. Niet echt heel behulpzaam.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ik snap er niks van. En het is echt niet weinig.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Net iets besteld. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren...
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Ja, weet hoe lang het normaal duurt. Maar omdat sommige mensen er problemen mee hebben vroeg ik het me wel af...
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Ja, weet hoe lang het normaal duurt. Maar omdat sommige mensen er problemen mee hebben vroeg ik het me wel af...
Tja, het duurt soms wat lang bij Play, maar het is altijd goed verpakt èn gratis verstuurd!
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Voor de eerste maal een bestelling geplaatst bij Play.com. Ruim aanbod en de prijs bleek mee te vallen. Een paar titeltjes besteld die bij m'n "vaste leverancier" niet te vinden waren.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Bezorgen van Play.com duurt inderdaad iets langer dan voorheen, maar nog steeds prima te doen. Zeker voor de prijzen en het aanbod.
Ik bedoel, de DVD's die ik daar koop zijn uitstekende uitgaves, vaak de beste die er zijn, en ik betaal zelden meer dan €7.50.
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Laatst een t-shirtje besteld bij play.com, duurde +/- wel 3 weken voordat ik hem binnen had. Mja prijzen zijn aardig en gratis bezorg kosten.. Je moet we gewoon een beetje geduld hebben, voorheen bezorgden ze idd sneller.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik vind het een fantastische site. Ze hebben een heel groot aanbod, en bij mij is er nog nooit iets niet geleverd. Laatst heb ik ook verschillende zgm PlayTrades besteld, en die kwamen ook allemaal aan.
Wat ik wel jammer vind is dat niet bij elke staat of er ondertiteling bij zit. Ik heb toen enkele van deze op de gok besteld, en bij elke zat sowieso Engelse ondetiteling. Daarbij vind ik t dan jammer dat ze geen e-mailklantenservice hebben. In een e-mail kun je wat rustiger je Engels beschouwen/aanpassen dan over de telefoon
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Een familielid van mij kreeg wel een keer een tennisracket bezorgd toen hij een dvd bestelde.. Mja als je dan contact met ze opneemd, kan je hem gewoon terugsturen en word het kosteloos rechtgezet. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
De Monster Summer Sale is er weer bij Play.com. Stapels geweldige (en recente!) films soms voor nog geen 5 euro.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
De Monster Summer Sale is er weer bij Play.com. Stapels geweldige (en recente!) films soms voor nog geen 5 euro.
marwan
-
- 27 berichten
- 31 stemmen
Alleen erg jammer dat je niet met paypal kan betalen!!
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Alleen erg jammer dat je niet met paypal kan betalen!!