Play.com
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Offret is anders nog altijd €34,49...
Ja, sorry, het was bij Blahdvd, niet Play!
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
**Kerstsactie bij Play.com: "3 voor € 23,49" (inkl.porto!), 1.497 titels.
...ff "getest": 3x € 7,99 maakt € 23,97 ipv € 23,49. 
Fikret8
-
- 6169 berichten
- 4233 stemmen
3% korting (Via de site in de link) registratie
£5,00 korting code: YBTBBMBGLK
(bij minimale besteding van $50,00)
____
Stalker (2 Discs) met NL subs
£7.99
Solaris (1972) (2 Discs) met NL subs
£9.99
Andrei Rublev (2 Discs) met NL subs
£7.99
____
Alle 3 samen is meer dan $50,00. 
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat ik ze allemaal al heb grrrrr
Het is een mooie zaak dat tijdens kerstdagen (feestdagen in het algemeen) men (de winkels) met prijzen stunten.....
T-minus 8 dagen.... dan is het D(vd)-Day voor Dragje
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Het Britse pond staat op de allerlaagste koers ooit met de euro, maar bij play kun je hiervan niet meer profiteren. Nog steeds ben je gedwongen in Euro's af te nemen, en steken ze de koerswinst in eigen zak. En dat scheelt echt 3 euro op een DVD van 10 euro.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Bestel ook al lang niet meer bij play, sinds ze dat verplicht hebben gesteld. Te duur gewoon. Dan maar verzendkosten en het zaakje voor veel minder uit de VS bestellen...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Breakfast At Tiffany's: The Anniversary Edition
EUR 7.99 Free Delivery
Ik kan niet zeggen dat dit duur is. In Nederland vind ik m niet goedkoper.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 berichten
- 4512 stemmen
bij cd-wow is ie goedkoper, daar heb ik m laatst nog gekocht, met die kortingslinks erbij
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
bij cd-wow is ie goedkoper, daar heb ik m laatst nog gekocht, met die kortingslinks erbij
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14440 stemmen
CD wow verstuurt zijn DVDs van binnen de Europese grenzen, dus idd. geen problemen met de douane!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Over welke cd-wow hebben jullie het, en welke kortingslinks?
Fikret8
-
- 6169 berichten
- 4233 stemmen
Inmiddels een £ goedkoper geworden (kost nu £8.99) + de £ is gedaald ten opzichte van de €. Ik denk dat ik hem binnenkort dan eindelijk eens aan ga schaffen.
Geweldige film overigens, laatst op het witte doek gekeken.
Fabrice
-
- 104 berichten
- 2565 stemmen
Henry Fonda Collection: Grapes Of Wrath / My Darling Clementine / Ox-Bow Incident (3 Discs)
In stock.
Usually dispatched within 24 hours.
our price: EUR 15.49 Free Delivery
Drie klassiekers met zo weinig geld!
My darling Clementine engels ondertiteld, de andere twee ook nederlands ondertiteld!
Mooi verpakt in een super box!
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Ik heb zonet, tot mijn verbazing, een e-mail gekregen dat mijn order verstuurd is.
Het probleem is dat mijn laatste order dateert van oktober 2007, en dat ik sindsdien niets meer bestelde.
De bestelling die ze me zouden toegestuurd hebben, is dezelfde die ik in oktober ontving.
Extra probleem : ik ben sindsdien verhuisd, en weet dus niet, als de DVD werkelijk verstuurd is, of ik hem wel zal krijgen.
Heeft iemand een werkend e-mail adres van Play ?
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ik heb zonet, tot mijn verbazing, een e-mail gekregen dat mijn order verstuurd is.
Het probleem is dat mijn laatste order dateert van oktober 2007, en dat ik sindsdien niets meer bestelde.
De bestelling die ze me zouden toegestuurd hebben, is dezelfde die ik in oktober ontving.
Extra probleem : ik ben sindsdien verhuisd, en weet dus niet, als de DVD werkelijk verstuurd is, of ik hem wel zal krijgen.
Heeft iemand een werkend e-mail adres van Play ?
Ewing Oil
-
- 146 berichten
- 49 stemmen
Ik heb gisteren ook net mijn eerste dvd besteld bij Play.com, krijg ik ook nog een berichtje als ie betaald is en hoe snel gaat dat, of krijg je alleen nog een mailtje als je order is verstuurd?.
Best spannend om je eerste internet bestelling te doen, zonder om te weten of het goed gaat of niet

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Je krijgt altijd een mail als je de bestelling hebt geplaatst en meestal binnen 24 uur een 2e mail dat het pakket is gepost. Althans, ik dan.
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Ik meen dat je ook gewoon de status van je bestelling kunt checken onder My Account (bovenin beeld)
PaulieWalnuts
-
- 1239 berichten
- 815 stemmen
Ik heb gisteren ook net mijn eerste dvd besteld bij Play.com, krijg ik ook nog een berichtje als ie betaald is en hoe snel gaat dat, of krijg je alleen nog een mailtje als je order is verstuurd?.
Best spannend om je eerste internet bestelling te doen, zonder om te weten of het goed gaat of niet

Play doet er ook niet moeilijk over om een vervanger te versturen wanneer mocht je 'm niet krijgen. Mijn ervaring althans.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen

Je krijgt een mailtje bij verzending. Ik heb alleen maar goede ervaringen met Play. Een keer ontving ik een dvd niet en men deed niet moeilijk en stuurde meteen een vervangende. Het enige nadeel dan is dat je dan wel wat lang moet wachten, je kunt pas reclameren (ik dacht) 21 dagen na verzending....
Ewing Oil
-
- 146 berichten
- 49 stemmen
HELP HELP HELP
Ik wou dinsdag ook mijn eerst aankoop doen bij Play.com, maar ik krijg steeds een melding dat er iets niet goed is ingevuld, wie kan mij even goed uitleggen wat ik moet invullen, even stap voor stap.
Hij geeft ook aan de Cardholder niet goed is ingevuld, ik snap er niks meer van.
Wie kan mij even goed uiteggen, ik heb een Mastercard via de Rabobank.
Het ging voornamelijk mis bij het onderdeel
^Cardholder address^
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Helemaal kan ik je niet helpen, maar Cardholder is de naam van degene aan wie de creditcard is toegewezen. Adres hoef je meestal niet in te vullen. Let ook op de 3-cijferige extra code achterop de kaart
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
En voer letterlijk in wat er op de kaart staat. Dus alle voorletters.
Ewing Oil
-
- 146 berichten
- 49 stemmen
Helemaal kan ik je niet helpen, maar Cardholder is de naam van degene aan wie de creditcard is toegewezen. Adres hoef je meestal niet in te vullen. Let ook op de 3-cijferige extra code achterop de kaart
Oke bedankt, dus dat is de firma waar ik hem vandaan heb?.
En bij play.com vragen ze ook om een "Description" en adres, wat moet ik daar in vullen dan.
Ik vind het nog best lastig om alles goed in te vullen 
Ewing Oil
-
- 146 berichten
- 49 stemmen
En voer letterlijk in wat er op de kaart staat. Dus alle voorletters.
Die had ik als enige wel goed ingvuld 
Tommeh
-
- 7317 berichten
- 3294 stemmen
Oke bedankt, dus dat is de firma waar ik hem vandaan heb?.
En bij play.com vragen ze ook om een "Description" en adres, wat moet ik daar in vullen dan.
Ik vind het nog best lastig om alles goed in te vullen 
Ewing Oil
-
- 146 berichten
- 49 stemmen
Ja ik bedoel het adres van de cardholder, daar had ik mijn eigen adres ingevuld, maar werd niet goed gekeurd?.
Tommeh
-
- 7317 berichten
- 3294 stemmen
Als het jouw creditcard is, moet je inderdaad je eigen adres invullen en anders het adres van de cardholder.
Ewing Oil
-
- 146 berichten
- 49 stemmen
oke bedankt
Ik zal het nog een proberen
Ewing Oil
-
- 146 berichten
- 49 stemmen
Het is gelukt, vandaag kreeg ik een mailtje binnen dat mijn order is verzonden.